Nei, men kan du ikke bare selge da?
Så slitsomt å lese disse sutrete innleggene dine
Nei, men kan du ikke bare selge da?
Så slitsomt å lese disse sutrete innleggene dine
Ja jeg klarer heller ikke å forstå at noen gidder å sitte med aksjer i et selskap man har et kronisk negativt forhold til. Helt greit å klare å se både positive og negative sider men er man så langt på den negative siden av skalaen må nå humøret bli mye bedre av å finne seg andre investeringer…
Får ikke helt regnestykket til å gå opp:
Spania sies det skal ha 2 klinikker og 20 pasienter. Men vi finner jo 7 ulike klinikker via spansk nettside. Har det blitt kommunisert noe annet enn 40 klinikker totalt sett?
Ellers vil jo Tyskland og USA ta cirka halvparten av klinikkene (og pasientene). Men vi har jo andre store land (i folketall) som Italia, Frankrike, Spania og UK (som da ikke er et land men rettere sagt 4). Jeg blir egentlig ganske optimistisk i henhold til innrullering når jeg ser alt svart-på-hvitt.
Vi har jo mange ukjente Xer, men for meg virker det som om vi heller har for mange klinikker (i forhold til 40) enn for få når vi begynner å telle opp. Hvis vi antar at USA og Tysland har henholdsvis 9 og 10, og Spania 7, så mangler vi altså 14 klinikker (fordelt på Belgia, Frankrike, Norge, Sverige, Danmark, Italia, Polen, Storbritannia og Finland). Ganske overbevist om at alle klinikkene er oppe og går i løpet av 2019, i alle fall de som skal aktiveres i Europa!
Stalltips til Q2 rapportering:
10 godkjente land og 15 aktive klinikker.
Kan vel tenkes at vår top10BP kjøper seg litt tid fordi de ønsker å se nærmere på FimaVacc oxo og det som skal presenteres der nå i høst for deretter å bestemme seg for om de går for en bredere eksklusiv avtale.
De kan jo allerede nå skrive under på en taushetserklæring å få innsyn i FimaVacc dybdeanalysen.
Slik jeg har forstått det så ligger danske Bavarian inne som en av våre fimaNac sammarbeidspartnere, men ifølge dansk ukebrev blant annet så kommer det frem at de oxo ønsker å teste FimaVacc med sine vaksiner, i første omgang in vitro.
Mulig at top10BP gjør det samme !?
0 stemmegivere
Vel, da får man begynne som @Longtrader var inne på en tid tilbake: bytte ut “Diverse”-aksjene med PCIB.
I dag: 50 YARA ->765 PCIB - det får være mitt beskjedne bidrag til å “gjødsle” aksjen!
Så får vi håpe de nye aksjene mine har en svak eim av gouda…
Å bare vent til du ser hvor mange yara du får om en liten stund
Det er langt fra sikkert det blir saa lenge og vente. Vi har flere fimaNac partnere som kan komme paa banen, samt at det kan komme fimaVacc avtaler. Det har vaert mange forsoek paa aa kreere en leveringsteknologi som fungerer, slik at markedet er skeptiske. Men med resultatene PCIB kan vise til, tror jeg markedet snart vil riste av seg dette, hvor PCIB vil ende opp med og bli superhot.
Dagens melding fra PCIB, foelges nok med argusoeyne av BP, hvor de forstaar at her kom det enda ett bevis paa at vaar leveringsteknologi har noe for seg.
Vi hadde allerede gode fimaChem og fimaVacc resultater og vise til, foer vi i dag faar bekreftet at fimaNac og fungerer;-)) Det kan ikke bli bedre. Det er nesten saa man maa klype seg i armen for og tro det er sant. Alle tre forretningsomraadene fungerer?;-))
Eg håper at RELEASE studiet virkelig går på skinner, så kan de andre områdene kommel litt etter.
Hvordan kan dette om vi får mange aktive klinikker påvirke innrullering hastighet ?
Fin oversikt!
Tror ikke oversikten på clinicaltrials.eu er helt oppdatert. Tror vi kan gå utifra at det Spania rapporterer stemmer.
Jeg høyner og sier 22 åpne siter per 29/8.
Tror Tyskland har en hel haug åpne, samt Frankrike og UK har noen.
Du burde nok ha ett alternativ til; holdt samme antall aksjer
Heisann… Nå har jeg sittet i pcib i maaange år. Noen aksjer har gått 5 gangern,og andre 4…
Jeg har hatt god tid til å sette meg inn i Caset, og det blir bare bedre og bedre .
Se på spettet som går ut og dømmer alle miljøaksjer noe og ned. Mens han samtidig kjøper stort i bonhur, hele børsen er ett spill…
Pcib er ingen het potet innen investormiljøet nå,og siste tids kursutvikling har vært heller begredelig…
Tro meg det var perioder tidligere som var myyye verre,men tolmodighet har gitt en kjempeavkastning for min del.
Det jeg prøver å si er at, jeg tror ikke noen aksjer på ose, på sikt er i nærheten av pcib.
Så derfor vil tolmodighet lønne seg igjenn. (Tror jeg )
Tror vi kan si fire,Bacc kan fort komme som en rakett da det begynner og bli krise i enkelte EU land med resistente bakterier.Vil tro de vil prøve alt for og bekjempe det, og da har Pcib høyst sansynelig løsningen.
Nei ,eg var ute etter hvor mange her økt/droppet i dag.
Kan det tenkes at forhandlinger om partnerskap er i gang men ikke kommet i mål og at de derfor forlenget samarbeidsavtalen i 6 nye mnd for å unngå hundretalls mailer fra oss utålmodige aksjonærer? Det er vel ingenting som sier at det MÅ ta 6 mnd før det kommer ny melding om dette?
En inaktiv klinikk innrullerer ikke pasienter! Ergo er det viktig at klinikkene aktiveres! Sprer man attpåtil klinikkene geografisk får man større «catchment area».
Godkjente land: Norway, Germany, Sweden, Denmark, Spain, France, Belgium.
Altså minimum 7 land bekreftet per nå . Forhåpentligvis enda flere, og vi har ytterligere en måned på oss før Q2 avholdes (mye kan skje før det).
Det var to åpne sites ved forrige kvartalsgjennomgang (8. mai 2019). Vi vet at den ene var i Norge og vi antar den andre var i Tyskland?
Så kan vi inkludere ytterligere 4 klinikker i Spania:
Hospital De Sabadell – Barcelona (aktiv fra 30. mai 2019)
Hospital Universitario Madrid Sabchinarro – Madrid (aktiv fra 30. mai 2019)
Hospital Universitario Puerta De Hierro Majadahonda – Madrid (aktiv fra 13. juni 2019)
Hospital Universitario 12 De Octubre – Madrid (aktiv fra 12. juli 2019)
Og 2 i Belgia:
UZ Gent (aktiv fra 25. juni 2019)
UZ Leuven (aktiv fra 25. juni 2019)
Med andre ord er det minimum 8 aktive klinikker.
Så det minste tallet vi kan se på Q2 er således 7 godkjente land og 8 åpne klinikker. Jeg gambler på 10 godkjente land og 15 aktive klinikker. Og jeg tipper vi nærmer oss 10 patients enrolled , men det får vi ikke innsyn i og det er ren spekulasjon! Vi kan bare bekrefte 1 person innrullert basert på data vi vet i dag (first patient enrolled 23rd of May 2019).
Vi vil også få informasjon om dette som jeg har fått fra Ronny Skuggedal den 15.05.19 på mail:
"IDMC sin konklusjon etter «safety run-in» på 8 pasienter med 2 fima Chem behandlinger vil bli kommunisert til markedet. Denne konklusjonen vil naturligvis foreligge en tid etter 2.gangsbehandling av den 8.pasienten. Det er også naturlig at inkluderingshastigheten er lavest i begynnelsen frem til alle sykehusene er aktivert.
PCI Biotech sin kommunikasjonsplan for RELEASE studien er antall aktive land og sykehus. Interimavlesningen er «event-driven» og fra oppstart av studien estimerer vi interimavlesingen til ca 36mnd frem i tid basert på historiske events data (bla. ABC-02). Estimat for innrulleringshastighet er også basert på tilsvarende historiske data og egne erfaringer fra fase I. Det vil ta noe tid fra oppstart før evt avvik fra disse estimatene vil materialisere seg og eventuell vesentlig avvik fra det kommuniserte estimatet vil deretter bli rapportert".