Vacc resultatene Kunne vært kunngjort for en stund siden!! Og sannsynligvis er de veldig gode…
Derfor bestemte ledelsen at dette kan ikke lille Pcib stå alene bak, Når må disse resultatene kommer fra en av de mest respekterte i verden!!!
Vil vacc studien ha en helt annen gjennomslagskraft !!!
Så å snakke om uker med utsettelse blir tull.
Vi er sannsynlig vis med på å skape en verdenssensasjon .
Og at kursen har ligget så lenge under emi er for meg et mysterium og gavepakke… Lykke Til🤘
Jeg er mer beskjeden mot dette med Fimavacc . Når ledelsen ikke blir med i emisjonen (neutral kjøp kalte de det) , er resultater gode men ingen himmelfart i det. Det er Fimachem og sine muligheter som jeg legger mest vekt på.
Solo,
det blir for dumt å kalle alle som uttrykker misnøye og som ikke er 100% enig med deg for «sutrekopper».
Du kan bedre enn som så. (noe dine supre innlegg på PCIB-trådene gjennom en årrekke er et bevis på!)
Jeg setter som regel stor pris på dine innlegg.
Ledelsen i Pcib og de fleste andre biotek selskaper sitter på opsjoner, mao er de allerede godt eksponert. Da gir du dem ingen insentiver til å gamble med hus og sparepenger.
Styreleder kjøpte betydelig👍
Kjernen i problemet er vel omtrent dette;
På Q3 får Walday spørsmålet, NÅR får vi aksjonærer resultatene fra FimaVacc-studiet?
-han svarer; studiet vil bli avsluttet i 2h 18, og blir presentert i nær fremtid. osv.
-han burde svart; nøyaktig tidspunkt for når resultatene blir publisert kan jeg dessverre ikke anslå, fordi bla. bla. omfattende og tidkrevende analyse-arbeid, bla. bla. , avhengig av tredjepart/Leiden osv.
Da hadde han unngått å skape unødvendig press og forventninger på seg selv og selskapet (og på aksjekursen!)
Hvis han ikke snart klarer å lære seg dette frykter jeg at han vil ende opp som Costa i NANO. :-/
Hvis FimaVacc resultatene fortsatt ikke er lagt frem før Q4-presentasjonen, så vil jeg helst ikke ha noen ny guiding på dette, såfremt han ikke er BOMBESIKKER på å kunne holde den.
Aksjekursen var 27 kroner 2. januar. Kan jeg spørre deg om hva den er i dag? Ser ikke ut som mange bryr seg nevneverdig om utsettelsen på FimaVacc.
Det er fordi VACC per i dag er priset veldig lavt. Liten nedside, stor oppside, sånn vi liker det!
Durable.
Naar man klager over ting PCIB ikke har lovet, blir det det. I gamle dager gjorde PCIB mange feil, og la til mange maaneders unoedvendig ventetid og kostnader. Men etter den overraskende forsinkelsen med extension studiet, som har tatt mer enn ett aar, ser jeg ingen grunn til aa klage.
Vi mottok 2 boersmeldinger for en maaned siden, og PCIB rapporterte kun ëxpected avslutning for fomaVacc studiet ved nyttaarstider. Men her er de avhengige av ett annet selskap, og kan derfor ikke detaljstyre dette selv. Slik at beskjeden om de de skulle vaere ferdige innen nyttaaar, har de helt sikkert mottatt fra Mr. van der Burgh. PCIB venter like mye som oss paa aa presentere resultatene fra kreftvaksine studiet. At de maa vente paa resultatene, paa samme maate som vi maa, er ikke PCIB’s skyld. Derfor faller klagingen paa PCIB i dette tilfellet paa stengrunn. Og slaa opp paa traaden hvor man gleder seg til aa lese nye innlegg, og finner at 80% handler om sutring fordi vi ikke har mottatt kreftvaksine resultatene enda, er rimelig irriterende. Spesiellt naar vi vet at PCIB ikke er herre over dette selv.
Og som du sikkert har lest av PCIB’s svar, virker de rimelig irritert over dette selv. Man skulle jo tro at PCIB aksjonaeren hadde litt mer oversikt over hva som er paa gang. Og spesielt fordi dette er biotec, hvor det er veldig vanskelig og si 100% at alt skal vaere ferdige til ett spesiellt tidspunkt. Vi ploeyer ny mark som kan revulusjonere store deler av verdens kreftbehandlings industri. Saa laa oss gi PCIB den tiden de trenger til aa bevise dette.
Eg skal ta med dette spørsmålet ved Q4 den 13/2.
Kanskje noen kan opprette en egen tråd for spørsmål fra oss?
Lothian.
PS. Det var forresten mine spørsmål som ble besvart i gårsdagens podcast.
thanks for the good questions, I think you summarized them very well! good job
det var da fælt til kjøps kø
best å kjøpe litt da haha
Folk har endelig skjønt svaret fra Ronny Skuggedal i går…
ja, klemte inn 12k til, men no er det nok allså …
Bra du snøt den eller de med 25k på kjøp for aksjer
Er det idag det skjer da. Ventet på en skikkelig lift off lenge nå. Kursen har ikke gått tosifret prosent siden Stuffers analysen kom for 1 år siden.
Podcast 71 fra Radforsk kom i går. Ut fra Einarssons kommentar ca 30:00 om Vacc resultatene kunne de antagelig vært kunngjort av PCIB selv for en tid siden. Einarsson vet selvfølgelig ingen ting om resultatene, men et resonnement som er nærliggende er at med så gode resultater ville PCIB-ledelsen at man måtte få internasjonale eksperter til å gjennomføre analysene. Det bør vel være rimelig klart at det neppe hadde blitt gjort om resultatene ikke så bra ut.
En forsiktig oppgang for PCIB på OB hittil i dag tyder på en viss velvilje for resonnementet.
Hvis det viser seg at resultatene er så gode som mange håper, vil svært mye usikkerhet rundt FimaVACC elimineres. Potensialet bør deretter komme frem også i aksjekursen. Spennende binært case.
Nei, han kjenner de nok ikke i detalj, men jeg er rimelig sikker på at han er ganske velinformert om tingenes tilstand, så han vet nok mer enn hva vi vet…
Tror at Einarsson sitt resonnement treffer spikeren på hodet. Og dersom det er tilfelle kan det bli særdeles hyggelig å sitte på innsiden av PCIB når den meldingen treffer markedet.
At kursen ikke går mer på denne informasjonen og Podcast 71 skyldes nok at Einarsson også understreker at han vet ingenting, men at disse resultatene er svært viktige for PCIB. Ergo vil et negativt resultat få store konsekvenser for aksjekursen.
Her kan det altså gå rett til himmels eller rett i dass, avhengig av hva som står i meldingen når den slippes. Men jeg er tilbøyelig til å stole på at resonnementet til Einarsson slår til. For det finnes ingen logikk i at PCIB oversender resultatene til eksperter i et annet firma, dersom resultatene var skuffende. Da ville de trolig allerede vært sluppet til markedet.
Men fingers crossed. I den grad dette går veien og PCIB offentliggjør revolusjonerende nyheter, så må det jo sies at PCIB aksjekursen pr nå vil fortone seg som gi bort pris den dagen meldingen ligger ute. Lykke til!
Tja jeg mener at fimaChem rettferdiggjør kursen slik den er i dag. FimaVACC er knapt priset inn i aksjen. Det ser man også i analysen. så dårlige nyheter her og kurskrakk er egentlig en god kjøpsanledning for de langsiktige.