Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

I slike tider som nå så føler jeg det er viktig å ha rett fokus.
Dette for klart å se hva som er oppnådd og hva som kommer.
Der er jo ikke noe negativt meldt fra selskapet og biotek generelt går vel ned for tiden.

Kanskje en triggerliste alla FiloD sin som vi hadde for noen år siden kunne vært hjelpsom.
Dette for å vise dagens verdi og kommende potensiale for selskapet.

Lett å glemme hva vi har og verdien på det uten en uangripelig samleboks som banker fast selskapets verdi så langt og trolig utvikling bassert på fakta.

4 Likes

La inn denne på mRNA tråden;

Ny patentsøknad:

https://patentscope.wipo.int/search/en/detail.jsf?docId=WO2019145419&tab=PCTBIBLIO&_cid=P22-JZ9JJI-22565-1 3

“The present invention concerns an in vivo method for introducing an mRNA molecule (which is not associated with a carrier) into the cytosol of a cell(s) in a subject, by the use of photochemical internalization, wherein the photosensitising agent is a sulphonated meso-tetraphenyl chlorin, sulfonated tetraphenylporphine or a di- or tetrasulfonated aluminium phthaiocyanine used in an amount of 0.0001 to 1µg. The method may be used to express a polypeptide in the subject. The invention is also directed to pharmaceutical compositions containing the photosensitising agents and the mRNA and uses of the molecules in therapy, e.g. to treat or prevent cancer or an infection.”

15 Likes

Deilig at >60K askjer finner seg nye eiere. :boom::bomb:

4 Likes

Kjøper med begge hender på disse nivåene! Blir en spennende høst med 95% av porteføljen i PCIB.

7 Likes

Og 1100 av de er 100% langsiktig;)

2 Likes

Jeg klarte 2000 til på 24.10 med bare en hånd :face_with_hand_over_mouth:
Så nå er det greit for meg om første avtale på fimavacc kommer i morra :wink:

6 Likes

Har egentlig tenkt at 20 000 pcib aksjer får greie seg… Men det sa jeg på 15 000 også, og 25 000 er jo et rundt og fint tall :grin:

Var dumt å slutte i jobben for å starte som selvstendig og begynne å studere igjen det siste året når disse aksjene er så billige, det har kostet meg mange Pcib aksjer :sweat_smile:

9 Likes

Har det samme «problemet» selv. Når skal jeg si meg ferdig «lastet»?

Har mange ganger sagt til meg selv at «nå kan det være greit, nå holder det», men likevel har jeg lastet jevnt og trutt også det siste året.

Forhåpentligvis vil dagens kurs vise seg å være ekstremt billigsalg.

7 Likes

Det var det mange som tenkte da emisjonskursen ble satt så “lavt” som 30 også.

2 Likes

Ja og kanskje vil historien vise at de hadde rett…

1 Like

Mye taler for at de som har litt tolmodighet,vil bli rikelig belønnet.

1 Like

Eneste trigger jeg ser foran meg her at de 1-2 som holder salg på 25-28 har solgt seg ut.

Også… 2H.2019

• fremgang i Asia
  • presentasjon FimaVacc
  • utlisensering FimaVacc
  • FimaNac next phase
  • ny CBDO
  • presentasjon samarbeid resultater med Ultimovacs
  • patient innrullering EU
  • 1 . patient Amerika

@Bonusfrelst

• Åpne sites chem ggk
  • Overlevelsesdata fase 1/2 og extension

Dette behøver ikke å bli kjedelig frem til jul. :purple_heart:

9 Likes
  • Åpne sites chem ggk
  • Overlevelsesdata fase 1/2 og extension
5 Likes

Undres på om aksjekursen vil holde seg på dette nivået om alt fortsetter i status quo ut året???

https://medwatch.dk/Medicinal___Biotek/article11549779.ece

Her snakkes det om ca 5 måneders øket levetid i en fase 1 studie og kursen går ca 85%.

Hær er et utdrag fra the Lancet på PCIB’s studie i hode / nakke som ble avsluttet.

" The results of this phase 1, first-in-man, dose-escalation trial of a new photosensitiser, disulfonated tetraphenyl chlorin (TPCS2a), are encouraging. Of particular interest are the findings that the treatment approach seems to be effective in various difficult-to-treat malignancies, including head and neck lesions: across all dose cohorts, at day 28, complete response was achieved in 11 (58%) of 19 patients, partial response in two (11%) patients, stable disease in two (11%) patients, and progressive disease in one (1%) patient. "

5 måneder opp mot 58% CR.

Hvorfor ligger vi så dårlig ann kursmessig?

3 Likes

Helsenæringen er en global næring hvor det ikke nytter å være best i breddeidrett. Skal Norge som et lite land komme på kartet og tiltrekke oss internasjonale investeringer og samarbeid, så må vi bli best der vi kan. Vi må tenke nisjer, spisse oss og ta de grepene som gjør at vi blir best. Kliniske studier og helsedata er to områder hvor vi innen nisjer kan

I podkasten Radium direkte fra Arendalsuka har vi invitert inn ledende klinikere, representanter fra firmaer og politikere til å ta debatten om veien videre fra Stortingsmeldingen om helsenæringen til virkeligheten.

Edit: Stykket opp link pga den autostarter.
https://www.facebook.com/ radforsk/ videos /506396903464354/

8 Likes

Ikkje veldig mye å hente for oss fra denne debatten på Arendalsuka.

Resesjonssignaler fra USA hjelper ikkje stemningen på børsene…

1 Like

Nå er det billigsalg her, må ha et par tusen til :heart_eyes::money_mouth_face: 23.40, sykt!!

Hvordan kan du vite at det er billigsalg ?

Med tanke på hvilke verdier som ligger til grunne, er aksjen gunstig nå, synes jeg. Mye som ikke er priset inn enda, men som i nærmeste fremtid kommer til å realisere seg, derfor mener jeg at aksjen nå er billig.

4 Likes