Kjøper med begge hender på disse nivåene! Blir en spennende høst med 95% av porteføljen i PCIB.
Og 1100 av de er 100% langsiktig;)
Jeg klarte 2000 til på 24.10 med bare en hånd
Så nå er det greit for meg om første avtale på fimavacc kommer i morra
Har egentlig tenkt at 20 000 pcib aksjer får greie seg… Men det sa jeg på 15 000 også, og 25 000 er jo et rundt og fint tall
Var dumt å slutte i jobben for å starte som selvstendig og begynne å studere igjen det siste året når disse aksjene er så billige, det har kostet meg mange Pcib aksjer
Har det samme «problemet» selv. Når skal jeg si meg ferdig «lastet»?
Har mange ganger sagt til meg selv at «nå kan det være greit, nå holder det», men likevel har jeg lastet jevnt og trutt også det siste året.
Forhåpentligvis vil dagens kurs vise seg å være ekstremt billigsalg.
Det var det mange som tenkte da emisjonskursen ble satt så “lavt” som 30 også.
Ja og kanskje vil historien vise at de hadde rett…
Mye taler for at de som har litt tolmodighet,vil bli rikelig belønnet.
Eneste trigger jeg ser foran meg her at de 1-2 som holder salg på 25-28 har solgt seg ut.
Også… 2H.2019
- fremgang i Asia
- presentasjon FimaVacc
- utlisensering FimaVacc
- FimaNac next phase
- ny CBDO
- presentasjon samarbeid resultater med Ultimovacs
- patient innrullering EU
- 1 . patient Amerika
- Åpne sites chem ggk
- Overlevelsesdata fase 1/2 og extension
Dette behøver ikke å bli kjedelig frem til jul.
- Åpne sites chem ggk
- Overlevelsesdata fase 1/2 og extension
Undres på om aksjekursen vil holde seg på dette nivået om alt fortsetter i status quo ut året???
https://medwatch.dk/Medicinal___Biotek/article11549779.ece
Her snakkes det om ca 5 måneders øket levetid i en fase 1 studie og kursen går ca 85%.
Hær er et utdrag fra the Lancet på PCIB’s studie i hode / nakke som ble avsluttet.
" The results of this phase 1, first-in-man, dose-escalation trial of a new photosensitiser, disulfonated tetraphenyl chlorin (TPCS2a), are encouraging. Of particular interest are the findings that the treatment approach seems to be effective in various difficult-to-treat malignancies, including head and neck lesions: across all dose cohorts, at day 28, complete response was achieved in 11 (58%) of 19 patients, partial response in two (11%) patients, stable disease in two (11%) patients, and progressive disease in one (1%) patient. "
5 måneder opp mot 58% CR.
Hvorfor ligger vi så dårlig ann kursmessig?
Helsenæringen er en global næring hvor det ikke nytter å være best i breddeidrett. Skal Norge som et lite land komme på kartet og tiltrekke oss internasjonale investeringer og samarbeid, så må vi bli best der vi kan. Vi må tenke nisjer, spisse oss og ta de grepene som gjør at vi blir best. Kliniske studier og helsedata er to områder hvor vi innen nisjer kan
I podkasten Radium direkte fra Arendalsuka har vi invitert inn ledende klinikere, representanter fra firmaer og politikere til å ta debatten om veien videre fra Stortingsmeldingen om helsenæringen til virkeligheten.
Edit: Stykket opp link pga den autostarter.
https://www.facebook.com/ radforsk/ videos /506396903464354/
Ikkje veldig mye å hente for oss fra denne debatten på Arendalsuka.
Resesjonssignaler fra USA hjelper ikkje stemningen på børsene…
Nå er det billigsalg her, må ha et par tusen til 23.40, sykt!!
Hvordan kan du vite at det er billigsalg ?
Med tanke på hvilke verdier som ligger til grunne, er aksjen gunstig nå, synes jeg. Mye som ikke er priset inn enda, men som i nærmeste fremtid kommer til å realisere seg, derfor mener jeg at aksjen nå er billig.
Aslan Pharmaceuticals som flere har som hovedkonkurrent oppdaterer i dag markedet. Tydelig går det veldig tregt der i gården. Ikke noe om FDA og EMA ei heller finansiering på plass.
Anticipated upcoming milestones
• Presentation of new phase 1 data for varlitinib in combination with mFOLFIRI chemotherapy in advanced solid tumours at the European Society for Medical Oncology (ESMO) Congress 2019 in late September.
Varlitinib
• Signed an agreement with the Korean Cancer Diagnosis & Treatment Enterprise (K-MASTER) to investigate varlitinib in a phase 1b/2 multi-centre umbrella study to evaluate the safety and efficacy of varlitinib in combination with weekly paclitaxel as a second-line treatment in HER1/HER2 co-expressing advanced or metastatic gastric cancer patients. The open label, multi-centre study will recruit approximately 400 patients, divided between four experimental arms and a common control arm based on biomarker profiling.
http://aslanpharma.com/app/uploads/2019/08/ASLN-2Q2019-Financial-Release_EN.pdf
Sell in May and stay away hadde i alle fall passet for PCIB i år.
35 er jo nesten som en fjern drøm i dag…
Vi kom fort ned på jorden igjen etter dagen i går.
Håper at Walday er klar over at han må overbevise på Q2, på absolutt alle områder.