Har sittet i PCIB i mange år nå med ca 70% av disponibel kapital.
Har vært med på store oppturer og korreksjoner.
Mitt valg er 70% i PCIB og 30% i PHO.
Når en går inn i slike urolige tider som nå så har en valget mellom å trekke seg ut med hele eller deler av kapitalen eller stå løpet ut.
Jeg har valgt å stå løpet ut og grunnene til dette valget er følgende:
-
Det har tatt lang tid å finne et selskap som PCIB hvor mcap er så lav og potensialet er så ekstremt og hvor resultatene i studiene bygger på et så stabilt og godt fundament. FDA / EMA haar gitt sine beste “anbefalninger” og dette betyr i klartekst at fimaVACC vil komme på markedet og blir en blockbuster.
Tiden til dette målet er svært kort i biotek-sammenheng og realiteten er at kontrollgruppen vil med all sansynlighet gi sine anbefalninger om tidelig markedstilgang bassert på etiske vurderinger.
-
PCIB er et unikt selskap hvor hele pipline ser ut for å slå knockout på eksisterende ledende løsninger på delivery problematikken innen områdene FimaCHEM , VACC og NAc. Grunnen til at det er slik ligger i det forholdet at det er samme prosess som ligger til grunn i de forskjellige settingene. Altså , virker løsningen i feks CHEM så virker den også i VACC og NAc.
Og de foreløpige resultatene indikerer meget sterkt at PCI-teknologien er helt overlegen dagens løsninger.
PCI teknologien er en kombinasjon av direkte virkning som å drepe kreftcellene og en adjuantfunksjon (+ abscopal effekt). Sistnevnte skal forsøkes å klarlegges i Release studien (som et internt prosjekt).
-
Papirtapet er nå så ekstremt at point of no return er passert for lang tid siden.
Selger en på dagens kurser så er jeg stygt redd for at en treffer nært bunnen noe som jeg har litt erfaring med
-
FimaCHEM:
Klar for utlisensiering av pågående området GGK.
Klar for utlisensiering av andre områder innen fimaCEM.
-
FimaVACC:
Klar for utlisensiering til et stort antall vaksiner som trenger en super-adjunt som får vaksinene til å virke.
BP har full tilgang til all info vedrørende resultatene fra siste studie i fimaVACC.
-
FimaNAc:
Klar for utlisensiering og samarbeide med mange kvalitetsselskaper.
Partnersamarbeide forhandlinger første halvår 2020 anonsert med top 10 BP selskap.
En må annta at der pågår forhandlinger innen noen (om ikke alle) forretningsområdene til PCIB og det føles (personlig) helt feil å forlate selskapet i disse spennende tidene og intet negativt er meldt fra selskapet.
Ekstremt irriterende å se hundretusener av kroner forlate aksjekontoen men det er en del av spillet.
Resultatene i PCIB er jo så langt enestående.
Lykke til.