Det er vel ikke første gang våre venner over dammen priser ting himmelhøyt over våre hjemlige nivå. Tror det er plass med en klype salt som vi sier?
Synd for Nucana aksjonaerene, men det er den brutale sannheten for disse. Og den enes doed, er den andres broed. Og det er heldigvis vaart .
Uansett hvordan man snu og vender paa dette. er dette en gevinst for PCIB og oss. Vi er alene paa markedet, med ett produkt som vil erobre verden, Vi faar cellegift til og fungere bedre enn hva cellegift faar til alene. Noe som er en verdens sensasjon som ennaa ikke er annerkjent av andre enn oss. Og husk, fimaChem kan benyttes paa ett tyve talls ++ kreftsykdommer.
Spaadom; Jeg tror Snoeffelen faar rett i alle sine spaadommer han har hatt de 10 siste aarene. Hvor jeg haaper mine og gaar inn etterhvert.
Studien stoppet av kontrollgruppen?
I så fall…temmelig kontant.
Årsak? Bivirkninger ? lite effekt?
Styre og ledese eier vel betydelige poster i selskapet og er vel kanskje først og fremst mest opptatt av å redde restene av egen formue?
Er glad jeg er aksjonær i pcib.
alltid trist å se selskaper gå ned i knestående selv om de er for konkurrenter å regne.
Forutsatt nucana er klar over pcib som konkurrent og dette selskapets foreløbige resultater så bør konkurransen fra pcib føles sterk sett fra nucanas ståsted.
Å kaste 700M inn på rådende premisser , me får sjå.
Nucana sluttet på 7,55 (opp 3%), men var nedom 4,01 og oppe på 9…markedet i totalt villrede på dagens melding?
Markedet er i villrede på PCIB også (mellom 50-23 siste året).
vi startet mer eller mindre vårt RELEASE studie 07.februar2019, med godkjennelse av studieoppsettet hos REK.
PCIB, First patient enrolled in the fimaChem pivotal RELEASE study 23.mai.2019
så Nucana ligger laaangt bak oss allerede da deres studieoppsett hverken er publisert eller godkjent…! eller finansiert pdd. det eventuelle oppsettet til Nucana blir mest sannsynlig med ett mye høyere antall pasienter enn oss oxo da de går bredere ut i sin indikasjon.
Vårt studieoppsett har dessuten en innlagt AA Accelerated approval fra (FDA) The United States Food and Drug Administration.
det blir vel mer riktig å si at PCIB har et omforent studieoppsett med EMA og FDA som innbefatter en interim read-out (undervegsavlesning) med mulighet for hhv. Conditional Marketing Approval og Accelerated Approval.
Den kommer til å gå veldig bra. Det eneste som jeg kan se skulle kunne komme i vegen, er at IDMC, før vi kommer så langt, tilrår at kontrollarmen avsluttes på etisk grunnlag. I så fall desto bedre.
Om siste oppdatering fra NuCana har jeg ikke annet å si enn at det må da være uendelig mye bedre å ha sikker finansiering tre år fram i tid med en produktkandidat som så langt har vist svært lovende kliniske resultater, enn å mangle finansiering for videre utprøving av en produktkandidat som har mislyktes på en beslekta indikasjon.
Så herfra er det bare rekrutteringshastigheten i RELEASE som opptar meg.
Bare rekrutteringstakten i RELEASE som opptar deg? Da er sanns stor for skuffelser, eller hva?
Asia sites vil gi en enorm boost på det området, men vi får se om de får det på plass.
Pussig nok opererer Nordnet, Pareto og alle andre jeg har sett med feil historiske kurser på PCIB. Netfonds hadde riktig men de eksitererer ikke lengre. Som vi vet var kursen oppe i godt over 60 i januar i i fjor og på denne tid i fjor var kursen ca 53.
Her er årsaken til at alle viser feil kurs. Infront ligger vel i bunn på alt, og de har av en eller annen grunn lagt inn en splitt på 0,928 i septmeber i fjor. Noen som har en ide på hvorfor de har det? Aksjen er jo ikke spleiset eller splittet. VI har hatt en emisjon men det er noe annet.
Så det også, og endret fra 55 til 50.
Men mener å huske at PCIB var oppe i rundt 55 ukene før emisjonsmeldingen kom.
Uansett, prisingen på PCIB i dag virker totalt feil…
Du husker riktig. Går man inn på Infront finner man korrekte historiske kurser, det er bare det at de ikke vises i grafene. Her er kursen i August i fjor. Høyeste kurs intradag i August i fjor var 56,7, høyeste sluttkurs 55.7.
ja, en skulle solgt da og kjøpt nå.
Men eg håper de som ikke kjøper nå, kommer til og angre mye mer enn vi som sitter
Det har også blitt trykket flere aksjer i forbindelse med opsjonsprogrammet.
Ca 15000 aksjer på kjøp idag rundt 25kr…
Edit: og enda bedre, ingen som vil selge for den prisen:)
Ser ut som markedet likte meldingen fra Nucana…
ENDELIG får en si!
Selv om vi bare er tilbake i det latterlige intervallet 25-28 som vi stort sett har befunnet oss i det siste året…
Det neste bør være at PCIB er litt mer fremoverlente ved Q2 og fremover i sin kommunikasjon til markedet.
Og ingen overraskende skuffelser takk! Eksempelsvis rekruttering, en klinikk som har rotet bort papirene eller andre amatørfeil…
Ser ut som kjøperne forsvant som dugg for sola. Mulig kjøpspostene ble lagt inn av noen som skulle selge.
Litt tragisk å legg ut 300 aksjer nesten en kr under sist omsatt ? Noen som gjør alt for å holde kursen nede ? Blir for dumt.
Jeg spiste dem
Aldri galt med en god frokost…