Kjempebra. Kan være noen som er ute og “tester” interessen for litt større poster og det kan jo bli spennende. 1 - 0 til kjøper så langt og da håper vi på utligning i løpet av dagen? Satser på kurs 26 ved stillingen 1 - 1?
Too fast too furious
Ser ut som mye god forskning på PCI gjenstår for å gjøre den optimal. Tror faktisk de har begynt allerede.
Hva skal en med ULTIMO når en har PCIB?
ULTIMO skal kjøre en fase 1 for sikkerhet , samme som PCIB har utført.(long time ago)
Poenget:
PCIB har gjennomført en fase 1 i GGK (fimaCHEM) hvor safety ikke var et tema (100%) men derimot helt fantastisk effekt ble påvist.
Svært uvanlig og som konsekvens av dette har EMA/FDA gitt PCIB ODD, AA , pivotal fase 2 (avsluttende og klar for markedet.
Ja, FDA har med sin tilnærming til PCIB og dets resultater i realiteten “godkjent” PCIB sin PCI teknologi og det som ligger videre innbakt i dette konseptet er at det vil med all sansynlighet bli en blockbuster.
Du snakker meg om hvor heldig det BP selskapet er som får tilslag på dette behandlingskonseptet (i sterk budkonkuranse) med andre interessenter servert ferdig til markedet uten risiko.
Dette er noe helt annet enn PHO sin utlisensiering til kina.
Dette er jo også en helt fantastisk avtale med den skal gjennom et fase 3 studium og er ikke som GGK studien klar for salg til markedet om kort tid.
Den uavhengige kontrollgruppen vil med største sansynlighet anbefale studien stoppet på etisk grunnlag tidelig i prosessen etter at studien har signifikante data , stopp av randomiseringen.
Det som ytterliggere er spennende med GGK studien er effekten av dobbel behandling , noe som ekstention studien ikke viste korrekt bilde av (ytelsesmessig) på grunn av størrelsen på svulstene sammenlignet med tidligere fase 1 studie i GGK.
Det hele ligger altså godt til for en sensasjonell studie med ekstraordinære resultater i pivotal fase 2 studie i GGK.
Får bare håpe at de får nok data før de kutter ut randomiseringen til å kunne fastslå og hevde med overbevisning at abscopal effekt finner sted :(som selskapet guider finner sted)
Så,hva skal vi med ULTIMO med et slikt tilfelle som PCIB til en utrolig lav inngangspris med resultater så overbevisende og ,
Helt klart at ultimo er en uhyre interessant investeringsmulighet i fremtiden men det er jo å be om bråk og investere tungt så tidelig i et selskap som ULTIMO.
Tror ikke alle investorene er klar over den voldsomme forskjellen der er på å investere i selskaper som PCIB/PHO kontra ULTIMO.
Tiden og kapitalen brukt på PHO/PCIB kontra ULTIMO må da bety noe , særlig sett på bakgrunn av resultatene så langt som er enestående.
Som dette innlegget bærer preg av så er jeg investert 70% PCIB og 30% PHO og jeg vil bli usedvanlig overrasket om disse to selskapene skulle havarere ,og 2.5Mnok fattigere , hehe.
Jaja , jeg ler nok ikke så mye om så skulle skje.
Lykke til
Føler det er noe krampaktig over dette forventningsjaget, som ingen ende tar.
Kanskje på tide å heller avvente, hva selskapet presenterer ved Q2, framfor denne verdensrekordsettingen i antall innlegg, som presteres i beste Ingebrigtsen stil.
Joda. Det er bare å fortsette med å poste mange innlegg. Selv går jeg inn i en mild depresjon hver gang jeg sjekker Tekinvestor og det ikke er noen nye innlegg i PCIB-trådene. Så hør ikke på Ebitor, folkens, fortsett å skrive så mange innlegg dere bare orker.
Men KrissKross
Gamle innlegg er ofte vel så gode som nye.
Bare repeter de fem siste innleggene til Snøffelen, så blir du i kjempehumør
Er dette konferansen vi har ventet på?
The World Vaccine Congress is an award winning series of conferences and an exhibition that has grown to become the largest and most established vaccine meeting of its kind across the globe.
Ser ikke ut som Mr. Burgh er med her! Han skal kanskje «spre budskapet» på en annen stor kongress i høst?
Og Nordic Nanovector utsetter read out til sent 2020 eller tidlig 2021. Kappløpet mellom Pcib og Nano blir kanskje tettere enn vi trodde?
Siden det hele tiden har vært sagt at det er Vd Burgh som skal presentere dataene først betyr det kanskje at hans presentasjon kommer på en konferanse FØR dette tidspunktet?
Den tanken slo meg også!
Har det vært sagt offisielt? Eller er det blitt en etablert sannhet her på forum. Tror vel så gjerne at Anders Høgset er den som skal presentere. Og er noe presentert er det vel ikke lenger jomfruelig, slik at det da ikke vil bli akseptert på en ny konferanse.
Ikke helt sikker, det kan være som du sier. Vi har iallefall fått en dato hvor vi vet at dette blir presentert, og Høgset kan være like bra.
Tror absolutt Høgset vet hva han prater om…
Har vi fått en dato? Og den er ?
28 - 31 October
Palau de Congressos de Catalunya, Barcelona
Min relativt klare forståelse er at VdB skulle bære frem budskapet om resultatene de har oppnådd med fimaVACC, denne høsten, på en konferanse. Litt av poenget er at VdB med Leiden har en høyere røst i dette miljøet enn ansatte fra Pcib, slik jeg har tolket det?
PW har sikkert mer info om dette på Q2!