@anon58924711 Tja. Kanskje du har rett. Jeg varslet om denne konferensen faktisk før Hvis vdB står ved siden går det sikkert like greit.
Og jeg tror ikke vi skal bygge opp forventningene til at dette betyr noe før ESMO i desember. Men det kan jo være at PW faktisk vil svare på dette omsider ja, på Q2.
Synes ikke det er noen vits å lage en stråmann ut av Ultimovacs for å forsvare en investering i PCIB. Til forskjell fra PCIB, så kommer kanskje Ultimovacs aldri til å kjøre et fase tre selv. Og fase to guider de altså til oppstart 1Q20. PCIB med sin Release når helt sikkert sin interim og forhåpentlige konklusjon før Ultimo sin fase 2 viser resultater, men det trenger ikke å bli lenge etter. Jeg er investert i begge, og det synes jeg (naturligvis) flere burde være.
Jeg ‘‘dritter’’ i alt som blir skrevet her om andre selskaper. Eneste som teller på tråden her er PCIB og at dems teknologi skal vinne frem
Livet er vel så enkelt
Nå har vi ventet på burgeren i snart 1 år…og enda har vi ikkje fått vite når han skal presentere!
PCIB har lansert han som en guru…og da må vi vel forvente at han skal presentere som hovedperson på en viktig konferanse?
Sidekick til Høgset holder ikkje, selv om Høgset er helt topp.
Det er nok bare blitt en sannhet her på forumet.
Jeg kjenner i all fall ikke til noe konkret fra selskapet om hvem som skal presentere dataene.
4 børsdager til tall/statusrapport. Talla vet vi jo men kan vi forvente økt interesse for aksjen frem til onsdagen? Store nyheter kommer jo heller ikke men status på alle aktiviteter vil muligens påvirke kurs/volum?
Rolig start i dag da.
Jeg må lete litt baki brødboksen, og skal ikke være skråsikker - men er allikevel av den klare oppfatning av at selskapet selv har sagt at VdB skal presentere de funnene de har jobbet med på VACC. Det er i såfall ikke noe jeg har fra forum, den typen info prøver jeg å ta til meg ved fysisk oppmøte på div. presentasjoner.
Selskapet har ved sist presentasjon uttalt at mer omfattende og bearbeidede data fra VACC skal presenteres i høst, og at det er VdB sin gruppe som har jobbet med dataene. At Anders Høgset skal presentere det arbeidet fremstår som forunderlig, og lite plausibelt.
Høsten varer fra september til og med november. Jeg forventer at mellom 1 sept og 30 november vil det være en fremtredende person i VdB sin gruppe som presenterer deres funn, på en konferanse med rett profil og tyngde.
Jo, det synes jeg vi bør. Jeg forventer at ledelsen i børsnoterte selskaper kan de fire årstidene, og vet hvilke som kommer når. Jeg har full tiltro til Per og øvrig ledelse, men vil samtidig forvente at de leverer på dette. I høst skal det presenteres fimaVACC data, på en konferanse, fortrinnsvis av et medlem i VdB sin gruppe.
Eg skal komme på Q og presentasjoner , når kursen er på et nivå der en kan ha smilet på
Da skal det bli fint med kaffe og kansje en bedre Tekinvest venne-middag på kvelden
Håper det ikke blir lenge til.
Veldig spent på hva de presenterer på Q2.
Men vi må nok være forberedt på å bli skuffet, kanskje på åpning av sites for PF2?
Og når det ikkje kommer et pip fra PCIB om fimaVACC og fimaNAc så kan vi ikkje forvente så mye her heller?
Vi er fremdeles utbombet kursmessig.
jaja, et q til på 25kr så får eg mye mere aksjer
Jeg har også hatt dette som en klar oppfatning, men nå har jeg lett litt i min brødboks, og finner faktisk ikke noe fra selskapet hvor det blir sagt i klartekst at Burg skal presentere. På siste Q blir det riktignok spurt spesifikt om når van der Burg skal presentere, og da hadde det vært naturlig å avkrefte at det nødvendigvis er han. I stedet svarer PW “We want to go to a very good conference where we have a high impact and a large audience when we present this”
Men Einarsson sa det ganske klart i radium rett før jul (men har er jo liksom ikke en innsider ):
“[…] er det noen andre ting vi kan måle ut i fra ny kunnskap som vil kunne overbevise big pharma eller andre at skal lisensiere inn dette? Kan et lite selskap som PCIB gjøre alle disse analysene selv, og at de blir troverdige nok hvis de bare publiserer de selv? Neppe, sier PCIB til seg selv, og kontakter Van der Burg og hans gruppe i Leiden som er en av de mest anerkjente vi har i verden, og sier: Kunne du tenke deg å gjøre disse analysene sammen med oss, og publisere det sammen med oss? Og han sier ja til det. Da tar det litt lenger tid. Fint, for da blir det enda bedre resultater. Så igjen, det er jeg strålende fornøyd med”
Vi får kanskje svaret på onsdag, om ‘World Vaccine Congress Europe 2019’ er konferansen med ‘high impact’ og ‘large audience’, eller om den PCIBeske høsten varer helt til jul
Når VdB bruker SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ lang tid så blir markedet/vi skeptisk/utålmodig men egentlig må jo dette være en solid bekreftelse på at vi kan forvente store ting?
Kan vel ikke bruke snart 10 mnd på slakt av noe som ikke er verd å satse på?
Meldingen fra den 2. mai 2019 ga jo oss et «proof of concept.»
Så hvor mye mer er det burgeren skal si…?
Det er vel kanskje hvem som er tilstede i salen som er det viktigste…og at det allerede kjente budskapet når frem?
Synd at PCIB ikkje har klart å få minst 1 utlisensiering på plass i denne evinnelige ventetiden…
Jeg liker jo undertittelen på konferansen da : “Research, Development And Strategic Partnering For The Global Vaccine Industry”.
Og så kan man jo tenke at det er fint at de gjør dette på noe annet enn en rent onkologisk konferanse.
Halvering siste år. Kursen på vei dit den kom fra? Ikke mye kurs-støtte å få fra selskapet ihvertfall. Lav likviditet gjør at de fleste er tvunget til å bli sittende. Dette er nok blitt en større prøvelse enn selv de mest nøkterne så for seg. Kan kommende presentasjon snu stemningen? Neppe.
Aftenposten tirs 20 august 2019
Side 20.
Verdens farligste rovdyr heter artikkelen.
Et økende problem heter avsnittet. Lite utdrag fra det:
«…snart er det igjen mulig å bli svært syke av helt vanlige infeksjoner. Verdens helseorganisasjon (WHO) har beregnet at innen 2050 kan det være flere som dør av bakterielle infeksjoner enn av kreft. …»
Etter lest artikkelen tenker jeg på PCIB sin teknologi.
PCI BIOTECH vil jeg tro vurderer sitt mulig nye ben Fimabacc (noen tok i bruk dette navnet i tillegg til vacc, Nac og chem som allerede er etablerte teknologier etter vitenskapelig artikkel der PCIB teknologi virket kunne ha funksjon og forhindre antibiotikaresistens). Dette KAN bli større enn størst! La oss håpe PCIB også her KAN sitte på en verdenssensasjon som er helt nødvendig blir utviklet videre!
Utvikling av de ulike ben PCIB besitter koster penger. Hvilken glede det ville vært ved avtaler som bringer inn midler til å forfølge bacc sporet!
Dæven en som skal ha 2 aksjer på 24,95.