Hvem tar på seg jobben med å starte en diskusjon under artikkelen?
Nå renner det inn med dekning av Pcib. Står mye her og…Ultimovacs og PCIB er nevnt.
Fin artikkel om Oslo Cancer Cluster og Radforsk, og selskapene som er hjulpet frem av de.
Synes dessuten Ronny skuggedal er dyktig i sine kommentarer, der han raust priser OCC og RF samtidig som han får solgt inn PCIB som et svært interessant selskap for lesere (og investorer).
Nå har vi fått PR så det holder og da gjenstår det å se over helga om det er nok til å få inn ferske fjes i aksjeklubben? Holder ikke dette så må vi ( som mest sannsynlig) vente på avtaler med kr . Blir litt spenning neste uke også da. God helg.
Har fikset 2 nye investorer (småsparere) ved hjelp av denne i dag.
Dette er rett og slett gull. Har også forklart grunnen til at kursen ligger der den ligger.
Jeg fikk inn 4 kompiser på 28-29 og så langt ikke lett å få dem til å satse mer men jeg prøver så godt jeg kan. Hovedproblemet er at dem ikke gidder å sette seg inn i saken, blir liksom med bare pga at jeg har gjort det bra siste 5 åra. Sikkert mange flere i samme kategori og da blir det riset bak speilet å “kapre” nye aksjonærer. Dem forventer hurtig respons selv om jeg/vi sier det kan ta inntil 3 år og så går dem lei og bare hopper av. Må jo være slike årsaker til salgsviljen og ikke det faglige som leveres om dagen.
Gi dem et hint før du selger 40k neste gang da arve for du senker jo kursen 8 til 10% når du selger “litt” for å beholde dem som venner🤔
https://webcast.seria.no/client/CCClient.php?r=1567279728&id=98043175&theme=grey&join=1. heisann, jeg mener at vi kommet på et vendepunkt for PCIB, hva mener du/dere hos Dovre?
Sendte jeg til Myrseth hos Dovre. Stig er en smart fyr og hadde vart klart fint å få han med i dette eventyr.
Tenk dere godt om før dere anbefaler aksjer til venner.
Myrset er ok men tror han hadde mer “tyngde” for noen år siden. Børsen har ikke vært så enkel siste året og det er siste uke et nytt eksempel på.
Otard kan du dokumenter det du legger ut? Spent på svaret.
mRNA artikkel fra statene, TU artikkel om PCIB og artikkel om Oslo Cancer Cluster og PCIB er mer enn nok for økt interesse. Arctic med konservativt kursmål 60kr (duket for oppdatering?). Ikke minst tidenes beste presentasjon og resultat gjør dette til en perfekt storm. Keep up the good work PCIB.
Myrseth og andre analytikere må gjerne undersøke selskapet nærmere.
Første gang selskapet går i detalj på den prekliniske forskningen på fimaNac.
Top 10-samarbeidet?
Den nye terapien testes nå ut i såkalt preklinisk fase sammen med selskaper som driver med forskjellige typer genterapi, og de håper at dette vil resultere i samarbeids- eller lisensavtaler med store farmasøytiske selskaper.
– Vi har testet teknologien med et ildfluegen og vi ser at genet kan komme inn i celler i hud og svulster slik at de behandlede områdene vil produsere lys på samme måte som i ildfluer, sier Walday.
Det er nok ikke så lett å dokumentere det nå, men du har jo skrevet det tidligere på Hegnar at du har solgt 40K for et år eller 2 siden og det starter jo litt panikk. Det er jo det det handler om hele greia så det er ikke no å si på det. Man skal kjøpe aksjer når man tror på oppgang og selge når man tror på nedgang. De som har mange aksjer skaper selvsagt større press på kursen enn de som har 500 - 1000 aksjer.
Som sagt; Det er absolutt lov å selge aksjer, men det fører til kursnedgang når man selger mye og jeg tenkte bare at det ville være litt hedelig å fortelle dine venner som du har vervet om hva du vil gjøre dersom de er av typen småsparer.
Hva er “børstilsynet”?
Tipper vennene til rusbrus/Arve spurte om aksje råd også, fordi han har gjort det formidabelt på børs… Hva skal man si? En gir reelle råd utifra hva man tror på…
De fleste hadde like stor tru på Pcib på kr50 pr aksje som nå, men er du ikke vant til aksjer, kommer frykten fort v store kursfall.
Uannsett hva en sier om risiko, når det som regel dårlig inn blant venner/bekjente når alt en tenker på er, hva en kan tjene☺️
Råd nr 1: Skal du satse litt, all inn i PCIB! Hjelper ikke med Orkla og normale råd om å spre risiko… Blir ikke penger av slikt:joy:
Kan ikke tenke meg de bryr seg med de få aksjene der, la dama få kjøpe de aksjene der:slight_smile:
Alle har da fått info om BP avtalen. Nye forhandlinger etter at den siste avtalen er ute på dato.
Otard.
Å kritisere meg for å ha solgt på 54 er vel litt drøyt? For det første så solgte jeg mye mer enn 40k - mener det var 150k og med inngang 16 så var det en solid gevinst. Jeg driver da med aksjer for å tjene penger.
Jeg er også en vanlig mann i gata som aldri har tjent over 700k på jobben så når du kan tjene millioner på børs så er vel ikke det noe å skamme seg over?? Jeg fikk jo en skattesmell på 3 mill som også måtte betales.
La nå ikke denne personlige krangelen ødelegge topicen gutter. Fokuser heller på den fantastiske mediadekningen artikkelen i Teknisk ukeblad vil gi PCIB.
Dere må huske at det sitter en hel haug med investorer på denne tråden som har handlet på 50 og 60 tallet. Antageligvis er det flere her inne som har plukket opp Arve sine aksjer til 54 kroner og som nå har 50 % tap på disse. Samtidig som man kan berømme hans teft for å selge på topp og handle nært bunnen gir det ikke noen verdi til denne tråden å stadig ta opp igjen gamle transaksjoner! Da strør man salt i sårene! Alle har selvfølgelig lov til å gjøre det de vil med sine aksjer, men PCIB er lite likvid og jeg velger derfor å sitte stille i båten. Andre har dessverre bidratt til turbulensen med å kaste over bord et stort antall aksjer. Samtidig har disse folkene vært heldig med at Nyenburgh har fått «veps i hjelmen» og pælmer ut aksjer under emisjonskurs! Det vi trenger nå er aksjonærer som tviholder på skattene sine slik at vi slipper disse ekstreme svingningene (nedover i det minste). Jo mindre aksjer som er til salgs jo finere reise for oss alle!