Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Enig, @Mr.Oncoinvest. I tillegg bør aksjonærer slutte å snakke om at ledelsen ikke skal bruke tid på å pleie kursen.

Det er fullt mulig å opprette en stilling der man jobber med PR, slik at dette arbeidet ikke går utover det viktige arbeidet som f. eks RELEASE studiet, fimaVACC og fimaNAC.

De 3500 aksjonærene og fremtidige aksjonærer har forskjellig tidshorisont for sin investering. For at aksjen skal ha litt omsetning på børsen bør verdiene komme fram slik at alle kan høste gevinst fra start til mål.

Det holder ikke at kursen skal gå fra null til hundre etter 3-5 år.

Man kan argumentere så mye man vil i forhold til at de ennå ikke har et produkt, som f. eks PHO har, men man trenger ikke vente til man faktisk ser at dette blir en suksess for å kjøpe. Da er det som regel litt sent for å være med på den store oppgangen.

Slik som en av de middels store aksjonærene våre, Aasen, ser han på hvor stor sannsynlighet det er for å lykkes om x antall år og investerer deretter.

3 Likes

World vaccine congress, pci biotech is now sponsoring the event

40 Likes

Så hva betyr det at vi er Company Showcase Sponsor?
Hva er det?
Greit med litt forklaring til oss som ikkje skjønner hva dette er.

3 Likes

Tenker det er litt markedsføring, men fint om noen som kan mer kommenterer på dette

1 Like

Nå står ikke verden til påske…

Nyenburgh er på kjøperen igjen!!!

Opp drøye 2k sist uke…

Og JP Morgan inn på lista med 102k.

Kiritec +28k

Jandersen Kapital opp knappe 4k…

Helt tydelig at mange store aksjonærer likte Q2-rapporten. Lista er ajour etter onsdag i forrige uke. Skal Myrlid og Jandersen ha enda flere aksjer?

25 Likes

Skal ikke se bort i fra det investor, oddsen for å lykkes har aldri vært bedre!

7 Likes

Skulle likt å vite hvem som skjuler seg bak JP Morgan kontoen. Siste fulle aksjonærutskrift jeg har tilgang på fra 12/8 hadde de 45181 aksjer. Nå altså 102 000. Alltid interessant å følge med hva utlendingene gjør.

Noen som husker når Nyenburgh sist økte sin beholdning? Ved juletider i fjor?

Hvis de vil ut, er det jo noget pussig å selge seg ned fra 850k til 100k og så starte å kjøpe igjen. Så kanskje de ikke skal ut likevel?

9 Likes

Ikke godt å vite hva de tenker i Holland.
Får vi 20-30 nye kjøpere på TU-artikkelen er uansett mye gjort.

Flott signal fra Aasen btw.

Fortsetter litt «småkjøp» for å bygge oppunder

6 Likes

Sist kursen luktet på 30 så ble det gevinstsikring hos mange, men det er lov å håpe på en endring i klimaet.

3 Likes

ikke slepp inn traderene billig.

7 Likes

Det har jo fremkommet en del nytt som KAN være med å endre markedets syn på fundamental verdien. Siter i Asia, NAC patent til 2038 og egne studier med VACC gjorde at jeg brått ble mye mer positiv til Pcib igjen.

12 Likes

En grei start på uken, kjekt med drahjelp fra TU.

En ny avtale for fimaVACC og/eller fimaNac hadde gjort seg nå…

Uansett, en liten, varig reprising på gang?

5 Likes

Nå har jeg kjøpt PCIB i aksje-nm på E24.no, så jeg regner med jeg tar den hjem både privat og i konkurransen :crazy_face::money_mouth_face:

9 Likes

Godt du kjøpte privat også da. Måtte jo vært tragedie å kjøpe fiktive PCI-aksjer og så går raketten… :smiley:

3 Likes

Vi er på vinnerlista og med flat børs så er vel dette greit.

2 Likes

Privat har jeg kjøpt for lenge siden, tenker bare å slå to fluer i en smekk! :smile:

2 Likes

Fint man sålde innan rapport :money_with_wings::money_with_wings::money_with_wings::money_with_wings:

2 Likes

Det er jæla skuffende at den blir holdt nede hver gang det er litt moment…
Men for all del,håper mange av TU leserne får seg noen billige aksjer, for kursen burde vært på 40 tallet nå !!!

6 Likes

Kursen er opp hver dag siden kvartal, og det er bra. Det er alltid bra at oppgang skjer med litt volum og rolig progresjon. Sjekk feks NELs utvikling siste året, der har du hvordan en aksje kan reprises.

7 Likes

Å spre risiko er et must.
Har 2/3 i PCIB og 1/3 i NEL og lever godt med det.
Begge har stort potensiale

1 Like