Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Minner om denne jeg la inn i Juni. Jeg tror fremdeles at vår nederlanske investorer har lekt med pcib kursen til tider for å holde kursen nede til caset er ytterligere derisket.

Hvis de nå kjøper igjen er jo det et flott signal om at de muligens nå har bestemt seg for å kjøpe seg opp.

6 Likes

Ja, vanskelig å si.

Men oppførsel/salgsmønster har langt fra vært normal og rasjonell hos Treskofolket.
Jeg ønsker dem vekk. Ser heller inn at vi får inn en utenlandsk storseier via den voksende posten til JP M.

3 Likes

Hei sann. En som tok 20k i en smell og vi peker opp igjen. Ønsker meg mange slike i tida som kommer.

4 Likes

Härligt! 20% högre volym innan kl 12 idag än totalen igår.

3 Likes

Folk begynner saa smaatt og forstaa at det ikke er lenge igjen til annerkjennelse, og kurs take off. Regner fortsatt med at vi tar minst en GenMab;-)) For BP vil snart staa i koe for og samarbeide med oss.

Kreftvaksiner, sammen med fimaVacc, har potensiale til og loese store deler av kreftgaaten.

9 Likes

Posten på 20k på 28.5 ble fjerna…

7 Likes

Sperrepost for å holde kursen nede mens man kjøper seg opp?

2 Likes

De store bruker alle triks i boka. Kritisk nivå nå iallfall, brudd på både 200MA og 100MA.

17 Likes

Ja. Det var unektelig det den var ment som.

Syntes det ser bra ut nå. Færre løse traderaksjer enn jeg trodde.

3 Likes

Market cap 1.060.000

Ikke avskrekkende i det hele tatt

2 Likes

10k sperre på 28,9. Deretter ikke noe.

3 Likes

PCI Biotech Ordredybde hos E24:

3 Likes

Sperren på 20k er flyttet opp på 29,5.

3 Likes

Sperre lagt av folk som kjøper seg inn?

2 Likes

Veldig rart (og gledelig) at det var så lite aksjer å få tak i i intervallet 26.7-28.7.
Tydelig at mange kortsiktige også har lest artikkelen i helgen.

Da kan vi snart bevege oss opp i griebillig pris, fra falitt/ran/gi-bort-pris.

9 Likes

image

10 Likes

Vi har sett før hvor fort sentimentet kan snu i biotek. Virker som Q2 og etterfølgende publisitet har lettet tungsinnet i aksjen.

Herlig at Chem er on track og både Nac og Vacc seriøst har stor oppside. En god nyhet fra selskapet nå, så tar aksjen fyr​:racing_car::boom:

9 Likes

Kan jeg bare få komme med min vanlige whine om at volumet er alt for lavt?

3 Likes

Shut up Debbie, go make me some cookies :yum:

3 Likes

Ja. Oppgang på lavt volum ser det ut til, men det blir nok opp på close, og da er man i mål for dagen.