Det er langt ifra garantert at PCIB vil inngå en avtale med topp10 neste år…selv om sannsynligheten er tilstede.
TU-artikkelen har i det minste gjort PCIB mer kjent…i Norge.
Det er langt ifra garantert at PCIB vil inngå en avtale med topp10 neste år…selv om sannsynligheten er tilstede.
TU-artikkelen har i det minste gjort PCIB mer kjent…i Norge.
Vel og greit, men faren med TA er at man kan analysere vekk en haug med prosenter fordi et brudd skal testes eller at hode, skulder, kne og tå sier det ene eller andre. Det kan være lurt å ha et øye til begge deler ja, men ikke utelukkende TA.
Arctic kursmål med Asia site, over 100kr?
Snitt er aldri uvesentlig. Kan tenke meg en swing i PCI ja, de har vært veldig bra til nå. Første gang var fra emisjon på 7kr pluss noen kjøp oppover og så helt ut på 32, deretter omtag med snitt 28 ut på 57
Oppgangen i dag er forsåvidt greit, men jeg jubler ikke før vi ser tresifret kurs.
Jeg gikk inn i denne aksjen vel vitende om potensialet og risikoen, og dermed så er aksjekursen for meg veldig uinteressant på disse nivåene, og jeg regner med at jeg må vente en god stund til før vi ser det jeg er ute etter.
For meg er det liksom ett fett om kursen er 25, 29 eller 50 for den saks skyld.
regrading the the Barcelona world vaccination congress, I can see that Anders is not the only one attending:
it is a technical team we will have at the congress …
[quote=“Lothian, post:11475, topic:12647”]
[/
Det finnes ingen garantier på børs.
Når Per sier at Topp-10 får «mange ganger økt effekt» av sine medisiner tror jeg ikke de legger ballen død
Det tror eg også.
Men de fleste (som ikkje finner det interessant å handle PCIB mellom 21-30) tror tydeligvis det ikkje er verdt å ta risken, eventuelt så kjenner de ikkje til PCIB.
stemmer det @bamse
og det vi vet er at det preklinsike samarbeidet avsluttes nå i 2019, og at PCIB og Top10BP skal forhandle om veien videre med en deadline juni 2020.
en annen ting er jo at fimaNAc og Asia sites pr.idag er priset til 0kr i de analyser som foreligger
på tide med en oppdatert analyse Artic
Har gjort noen sånne kuler i Pcib jeg og, noe som gjør at mitt nåværende snitt er høyere enn det kunne vært. Men gevinst er tatt og mitt nåværende snitt er ok. Hadde tjent vesentlig mer om jeg bare hadde blitt sittende, men slik etterpå klokskap er lett å komme med.
Jøss, PCIB mest omsatte biotech selskap på OSE?!
Og opp over 10%!!!
Lukter gull!
Ja, folk handler heldigvis forskjellig. Selv hadde tjent vesentlig mindre hvis jeg hadde blitt sittende, men det slipper jeg å tenke på
Og vacc, som kan seile opp som en gigant.
Og som er Klar til utlisensering. Hvilken verdi har Artic på den,er det ikke bare noen få Mill??
det stemmer , heller ikke den er blitt lagt inn i en oppdatert analyse , selv ikke etter dette>
A successful clinical validation would provide substantial risk reduction for the fimaVACC asset, as well as significant value enhancement and opening up for new partnering opportunities enabling PCI Biotech to enter into the immunotherapy field.
og hva fikk vi på Q1 ,May 8, 2019 jo:
Successful clinical translation
The fimaVACC technology has proven excellent preclinical efficacy with protein and peptide based vaccines, with particularly strong CD8 T-cell immune responses that are considered important for therapeutic vaccination, but also enhanced helper (CD4) T-cell and antibody
Helt klart,jeg er sjeleglad for jeg sitter tungt inne i Pcob nå.Og jeg har ikke tenkt tanken og selge.Vi kan sitte på tidenes bombe som kan ryste hele verden på lik linje som oppdagelsen av antibiotika.
Å fange nitrogen i lufta ved hjelp av lysbue har vært med på å bygge landet, og gjør det fortsatt.
Nå står vi klar med en ny type lys, og en ny industri.
Lurer på hva PW og andre insidere i PCIB tenker når han ser slike påstander, moro hvis han nikker bekreftende. Men jeg tenker jo at vi har ett produkt som virker meget bra men at vi ikke er helt der, da tror jeg vi hadde visst det nå. Måte på hvor edruelige de skal være i ledelsen og samtidig holde tilbake slik informasjon.
Jeg har trua på noe stort, men prøver å begrense forventningene foreløpig. Det blir veldig spennende hva vi får av nyheter de neste 10mnd. Her kan komme mye snacks, men samtidig mange av oss har ventet lenge på disse legemiddelselskapene og vet at TTT.
Artig spørsmål og svar i siste podcast nr 90 om PCIB kan bli et BP?
Mye “lott&løye” men oppi dette så gir PW et seriøst svar som er JA , PCIB sin teknologi og pipline har det som skal til (sett i en lang tidsperiode selvsagt)
Gir litt ettertanke oppi humoren og berører indirekte spørsmålet om korrekt selskapsverdi.
slutsaksjon…
Ok+ dag!