Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

It is good it is shared here

27 Likes

Vi sitter alle klar til å RETWEETE!

https://twitter.com/legemiddelind

6 Likes

A curious guy that has no clue about the mechanism/product of the company I’m covering.

Jesus!

:see_no_evil::hear_no_evil::speak_no_evil:

6 Likes

10

Få håpe at alle er enig i morgen også :rofl:

OMG hele dagen uten internett. :frowning:

11 Likes

Etter at 30 er oppheva, følger 50 og 80. Så særskilt skilting ved 90, 100, 110 og 120. Deretter er det fri fart, altså “keine Geschwindigskeitsbegrenzung”.

Fahren Sie mit?

15 Likes

Jaja, fra fleip til alvor. Q2 var den beste presentasjon av de siste 2 år og sett fra meg som vendepunkt. Mange er short å komme seg ut igjen. Lang leve friheten. PCIB har snudd. :purple_heart:

11 Likes

Enig, sett presentasjonen flere ganger allerede, og blir stadig imponert over hvor mange «baller» de evner å sjonglere og få fremgang på. At de også har satt ned foten fra h1 2020, frem til kommersiell avtale foreligger samt at topp 10 samarbeidet går godt, er utrolig oppløftende.
Fortsatt mcap på ca 953 mill. Artic mener 60 kroner er konservativt. Oppsiden er stor!

8 Likes

Jeg lar fartsskiltsmetaforen ligge, sjøl om bildet som @anon44025098 viste fram ga inspirasjon til videre drømmer og fabuleringer.

Så, jokes aside, det var veldig godt å se at breiere publisitet om selskapet - og ingenting annet - kunne løfte aksjekursen hele 7,5 % idag (intradag 10,1 %). Slik jeg ser det, ser vi her hvor hardt spent katapultfjæra er.

Oppslaget i Teknisk Ukeblad var for øvrig glimrende, ikke minst fordi det, særdeles pedagogisk (verbalvisuelt) forklarer den fysisk /:mekaniske prosessen som Amphinex og laserlys induserer. Brilliant!

12 Likes

Det er jeg veldig enig med deg abacus; Det er den beste forklaringen av teknologoien på en lekfolkelig måte jeg har lest om selskapet til nå. Håper det kommer fler i samme klassen :smiling_face_with_three_hearts:

7 Likes

Etter siste utvikling innen fimaNAc for top10 BP selskapet hvor PCIB uttaler at tiden er inne for å gå for en videre samarbeidsform eller avslutte så kan man kanskje anta at tiden hvor en kunne få “gratisavtaler” med PCIB definetivt er over.

Derfor , samarbeidsavtaler i preklinisk , vil en virkelig starte flere slike “gratis” avtaler?
Skulle det allikevell bli aktuelt så tror jeg fremtidige avtaler vil koste etter vanlig gjeldene regler.

Bavarian Nordic var kanskje siste “gratis”-passasjer.

5 Likes

God I hope so… :crossed_fingers:

3 Likes

1,07 MNOK, om jeg tør be :blush:

PS
Dét var ikke poenget. Kall det heller nyanser av depresjon. At vi igjen er over milliarden i Mcap, bærer likevel bud om at en realitetsorientering kan være i emning.

6 Likes

For ikke å snakke om oppdagelsen av Amerika!!

2 Likes

Summary:STRONG BUY
image
image

9 Likes

Vel, en partner kan godt gjoere det, hvis deres medisin er saa daarlig at den ikke virker. Da hjelper det ikke med effektoekning. Tror nok noen av vaare partnere sliter paa den fronten. Men antakeligvis ikke topp 10, siden de fortsatt er med. Og i konteksten PW har omtalt.

3 Likes

FimaVacc blir det store. Naa maa vi snart faa noen partnere paa plass med gode nok vaksiner, slik at vi faar fart paa kursen. Store deler av kreftgaaten kan bli loest her,. Virker det, vil suksessen komme etter at noen faa pasienter har blitt behandlet.

Vi vil kickstarte kroppens eget immunsforsvar til og opptre paa samme maate det gjoer naar kroppen selv hindrer kreft i aa etablere seg. Eller for og si det paa en annen maate, vaar leveringsteknologi setter kroppen i stand til og si, oops jeg har kreft, naa maa jeg gaa og fjerne den.;-))

3 Likes

https://www.terrapinn.com/conference/world-vaccine-congress-europe/index.stm

"The World Vaccine Congress is and award winning series of conferences an exhibition that have grown to become the largest and most established vaccine meeting of its kind across the globe.

The agenda covers all the hot topics including the commercial and scientific issues in manufacturing, clinical trials, strategy, regulation, veterinary vaccines, immune profiling, AMR, respiratory, influenza, therapeutic and emerging disease vaccines."

Er det her PCIB lanserer fimaVACC?

5 Likes

«The main event» for fimaVacc kommer senere iflg. Per på Q2!
«Vi kan jo stort sett velge hvor vi vil fremføre resultatene når de er «Meget Bra»…(PW)
:wink:

4 Likes

Denne har kanskje blitt delt tidligere?

4 Likes

ESMO i desember lagt til på “Where to meet us”

http://pcibiotech.no/partnering/

14 Likes