Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

https://www.terrapinn.com/conference/world-vaccine-congress-europe/speaker-anders-HØGSET.stm

Last published: 02/Sep/19 09:55 GMT

Dr Anders Høgset | Chief Scientific Officer

PCI Biotech | Norway

Dr Anders Høgset, Chief Scientific Officer, PCI Biotech

Anders Høgset is Chief Scientific Officer (CSO) in PCI Biotech AS in Oslo since April 2001, and he was also CEO in the company from 2004 to 2008. He holds a PhD in biochemistry from the University of Oslo. Earlier employments include: senior scientist at The Norwegian Radium Hospital in Oslo, senior scientist and project manager at Nycomed (now GE Healthcare), scientist at the University of Oslo. Høgset is co-author on more than 80 scientific publications and inventor on more than 20 international patents and patent applications.

Appearances:

Oct 29th Day 1 @ 17:45

Photochemical Internalisation (FimaVacc) – A Novel Technology For Enhancing Cellular Immune Responses With Protein And Peptide Based Vaccines

Dr Anders Høgset, Chief Scientific Officer, PCI Biotech

21 Likes

Bare la inn urlen i innlegget ditt i tilfelle noen som meg hadde oversett det fra før. :slight_smile:

Tenk å jobbe så lenge i selskapet ditt og så omsider ser det ut til at det kanskje løsner. Må være en syk følelse.

7 Likes

Hvorfor denne ikke blitt vist sist vet jeg ikke, men klart at man kan se det potensjelle. Bare få % i hver klasse er enormt!

Q2 2018 forrresten

14 Likes

Ny dag nye muligheter. Virker som det blir en roligere start med mindre volum men det kan jo fort snu seg .

4 Likes

Det kan være god grunn til å følge med på Nordic Life Science News mot slutten av uka.

13 Likes

Skjer det noe mot slutten av uken?

4 Likes

Trenger en oppdatert analyse fra Arctic nå, for å ta kursen videre.

1 Like

Ok, bra - noe du kan utdype i den forbindelsen?

2 Likes

@Columna , jeg trodde hintet var konkret nok, særlig ettersom jeg la ved egenpresentasjonen fra dette anerkjente, nordiske biotekmagasinet.

Wait and see :blush:

8 Likes

Da satser vi på en ny artikkel, kanskje enda bedre enn TU-artikkelen :grinning:

1 Like

Can’t wait…:ok_hand:

https://webtv.hegnar.no/presentation.php?webcastId=98043175

tidslinje 00:45:15

Hør hva PW sier om fremførelsen av fimaVACC på denne konferansen.
https://www.terrapinn.com/conference/world-vaccine-congress-europe/index.stm

Kan vel kanskje tolkes som “full pakke” for VACC’n for meg , untatt detaljerte data som kommer senere.

Så , kanskje dette blir en internasjonal vekker allikevell?
Deltagerene får nok siste utvikling for VACC’n av Høgset sjøl , ikke verst

8 Likes

Er vel ikke utenkelig at noen av samarbeid partnere kommer til og kjøpe seg inn? Det blir noen ulidelig spennende mnd framover.

5 Likes

Må vel være «våre venner» som selger siste rest vil jeg tro.
Fikk 1k på 27.3. Det hadde jeg aldri trodd.
Men takk :smiley:

2 Likes

Festen over for denne gang? Ja ja hyggelig så lenge det varte ( 4 dager er da noe ).

Nei Arve

Tror mange nye er blitt bedre kjent med caset. Også folk som vurderer litt frem og tilbake før inngang.
Ikke avskriv denne dagen helt ennå.

3 Likes

Tror heller ikke det. Takker og bukker for aksjer helt nederst på 27-tallet nå. Om den går lenger ned er det bare å ta enda et lodd eller to. :slight_smile:

2 Likes

Vi var opp ca 25% på 6 dager. Tester 27-28 for støtte. Holder vi oss over 28 så er det kjempe fint.
Så går vi til 34 - 35

8 Likes

Denne kom på fredag. Ingen ny target, men en positiv rapport og klar BUY.

Q2/19: Take-off for the pivotal RELEASE study

PCI Biotech has started including patients and is initiating new study sites in the registration study RELEASE. The study will randomize 186 patients to fimaCHEM or standard of care in first line extrahepatic bile duct cancer patients. An interim read-out from the study is expected summer 2022 with the potential of a subsequent conditional approval application. With a cash position of NOK 302m end Q2, the company is fully funded well into 2022. We reiterate our BUY recommendation with target price of NOK 60. Future triggers would be expansion into Asia, a partnering deal for fimaVACC and/or fimaNAc and timely patient enrolment in the RELEASE study.

18 Likes

De øker vel ikke kursmålet før Vacc og NAc materaliserer seg, eller før Asia sites er operative. 60 kr er uansett over 100% opp fra dagens latterlige kurs.

6 Likes