Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Min forståelse var at Arctic vil inkludere pasienter fra Asia når feasibilitystudien er ferdig og vi får vite hvilke land man går inn i. Dvs etter Q3.

5 Likes

Men skulle det komme en partneravtale innenfor fimaVACC før den tid, tror jeg nok en oppdatert analyse kommer ganske raskt etter.

I den opprinnelige analysen fra februar 2018 er det tatt inn en formulering om kriteriene for revisjon av analysen. Har den ikke for handa her jeg er nå, men det har kanskje andre.

PS
Både vi aksjonærer, og like mye analytikerne, hungrer etter tall en kan regne ut fra.

3 Likes

Hva skjedde med Ultimovacs samarbeids-resultatene, skulle ikke disse publiseres? :thinking:

3 Likes
22 Likes

Da er det bare å rigge seg til rundt midnatt om knappe 3 uker:

Abstracts accepted for presentation at ESMO Congress 2019 as Poster (suffix P or TiP) will be published online via the ESMO website at 00:05 CEST on Monday, 23 September 2019.

28 Likes

Ingenting å si på optimismen, men det hadde vært hyggelig om aksjekursen klarte å løfte seg utav 25-28 båndet

5 Likes

PW eller AH kunne flesket til med et innsidekjøp nå rett etter Q2. Det hadde gjort vei i vellinga :slight_smile:

5 Likes

1000 friske nye aksjer i boks…

Begynner å bli morsomt mye aksjer i bio-tech fortiden :slight_smile:

Noen selger og noen kjøper!

LONG

4 Likes

Du bidro vel ganske godt selv til å bremse festen?

Ut i fra det jeg kan se har du kvittet deg med 85 000 aksjer den siste måneden? Eller tar jeg feil?

4 Likes

Hvorfor skal Per binde kapital i selskapet all den tid han har en haug med opsjoner han kan bruke den dagen PCIB slår gjennom. I motsetning til oss vil han jo ikke kunne selge en aksje uten å drepe kursen.

3 Likes

Opsjoner er vel og bra for de ansatte, men de bør signalisere tro på selskapet ved å kjøpe litt innimellom og. Trenger vel ikke å selge en aksje før selskapet blir kjøpt opp om 3 - 5 år?

1 Like

Innløsning av opsjoner i samband med aksjekjøp bør trigge aksjekursen.
Innløses opsjoner kun, som profit taking, fir vel i utgangspunkt et dårlig signal.

1 Like

Jeg har et behov for å følge opp det @Gunnersaurus startet på. De siste to månedene, har du @Arve1954, skrevet bortimot 100 innlegg som er i sjangeren “innholdsløse hausseinnlegg”. I den siste halvdelen av denne perioden har du redusert din beholdning fra 250K til i dag 165K. Hadde det ikke vært for at flere her skriver at du er en kar til å stole på, så hadde jeg ikke outet deg på denne måten, men dette er rett og slett ikke en god situasjon.

At folk kjøper eller selger får være deres egen business. Selv synes jeg det er veldig uinteressant å lese rene innlegg om dette (og særlig når det er skrytete innlegg om vellykkede trades), fordi det utelukkende er innlegg om hvorfor man kjøper eller selger som er interessant for noen andre enn en selv. Men rene forsøk på å manipulere kursen for egen vinning er ikke ok.

27 Likes

Etter litt jubel i går hvor man passerte teknisk motstand på 28 med god margin, er det tilbake til start i dag. Norske biotekaksjonærer later til å være overnervøse. Ved den minste kursoppgang trykker de på salgsknappen. Blir ikke stabil kursutvikling av slike kyllinger

2 Likes

Tror vi bare kan slappe av,det fundamentale vil snart matrialiseres og vi vil snart skyte fart opp til nye høyder.Det skal jeg spise hatten min på.Får jeg en ny runde med billige aksjer tar jeg det som en bonus.

2 Likes

Riktig. Normalt utløste gårsdagens oppgang et sterkt kjøpssignal. Klok av skade falt jeg ikke for fristelsen til å hive meg på medgangsbølgen i går da jeg var overbevist om at den ville korrigere tilbake.

1 Like

Snakker vi her om samme mann som fikk noe av den samme kritikken på Strongpoint trådene på Hegnar? Heldigvis ikke. Så da glemmer vi det.

This is one of the sites in Germany for the pivotal study

https://www.mri.tum.de/

15 Likes

Nei det er ikke samme mann

2 Likes

Finnes det ikke en generell småprat-tråd der dere kan ta disse private feidene ? :thinking: Evt ta med vedkommende bakom hushjørnet og banke ham opp :sunglasses:

2 Likes