Enkelt svar, du kunne ha solgt i fred og ro uten å skrive hausseinnlegg.
Ingen bryr seg om at du selger eller kjøper. Det er når man hausser samtidig som man selger at man havner på feil side av streken når det kommer til troverdighet.
Enkelt svar, du kunne ha solgt i fred og ro uten å skrive hausseinnlegg.
Ingen bryr seg om at du selger eller kjøper. Det er når man hausser samtidig som man selger at man havner på feil side av streken når det kommer til troverdighet.
Men legg in da! Du begynte å selge flere uker før kursen bunnet på 21,50 intradag. Og JO, du bidro nok godt til å få den dit.
Det holder vel nå folkens, tror han har tatt poenget.
Mandag for to dager siden var humøret på topp og kursen høy.
Nå på onsdag er børs-humøret igjen på fall.
Det som er viktig å få med seg i disse humørsvingningene er at de ikke er forårsaket av noe negative forhold i selskapene.
Slik går no dagane i biotek.
Nå må dere rulle inn her da gutter. Lovens bestemmelser gjelder spredning av feilaktige rykter om f.eks kontrakter/avtaler etc og ikke hausse- eller baisseinnlegg. Hadde det omfattet slike ville vel HO vært tømt for folk og Ullersmo hadde måttet utvide med flere hektar…
Jeg kan dokumentere at jeg solgte mine første 10k på kurs 24,40 den 12.08. ( hvor mange uker er det før bunnkursen ) Jeg får i fra min megler oversikt over min status hver dag kl 17.00.
Så du som har så god oversikt kan jo bare gå inn på aksjonærlista og se at jeg snakker sant. Får være grenser hvor mye dritt jeg skal få og den som har tapt store penger her det er meg og det gjør man ikke frivillig.
Over og ut.
Flott at du har trua på PCIB, Arve.
Jeg tror PCIB lykkes uansett hvem som kjøper/selger. Svingninger er “the name of the game”.
Håper ikke du tar deg vann over hodet igjen. Tvangssalg betyr som oftest at man tvinges til å selge på verst tenkelig tidspunkt. Ikke tro du er “helt Konge” selv om du har tjent mye. Husk enrgitraderen i Grimstad m.fl.
Med fornuftig vekting kan de fleste av oss tjene store summer fremover. Ingen vits i å skape splid her inne. De fleste av oss har samme mål - PCIB som Big Pharma
Unødvendig støy og storm i ett vannglass uten tvil
La oss se fremover folkens til The World Vaccine Congress - hvor vår “speaker” er intet mindre enn vår :
denne kom ut den 05 July 2019 - Preclinical publication in high-impact immunology journal
Sjekket litt rundt dette tidsskiftet og her det flere ting som jeg synes er veldig lovende. Først og fremst er magasinet på engelsk og vil dermed selvsagt nå svært mange flere enn en artikkel hos Teknisk Ukeblad. Dernest er det kun 4 utgaver i året, noe som gjør at det er en viss eksklusivitet i det. For det tredje kommer det både ut på nett og papir.
Meget spent på denne, og vi er snart i slutte av uka
Min mening er at det faller litt på sin egen urimelighet at et nedsalg på ca 100.000 aksjer eller så spredd over flere uker skal ha enormt mye å si i en aksje som tross alt omsettes litt mer enn det.
Og forumet er mer enn interessert i at også de som er litt mer aksjer skal være med her, men det er alltid verd å minne om at det finnes et (litt for uklart) regelverk om hva slags ytringer man kan drive med før man er inne i manipulerings gråsone.
Synes Arve har svart ganske godt for seg i etterkant her.
Jeg synes det er en fin regel at på et anonymt forum er all informasjon å regne som upresis, regardless av hvem det er som skriver den.
Derfor blir jeg også oppgitt av all hersketeknikkene som legges inn i å holde forumet biased i positiv retning til enhver tid.
Ja gudene skal vite at I PCIB trådene blir det lagt ned stålkontroll, og Glein får ikke lenger lov å poste i dem.
Alt er biased geiran. Noen er negative og noen er positive.
De siste resultater og oppdateringer gir statistisk grunnlag. Basert på det er det lov å være optimistisk på vegne av Oslo cancer Cluster og PCIB utviklingen!
PCIB fimaVACC - Ultimovacs
The collaboration generated positive preclinical in vivo data, but based upon strategic considerations the companies agree that the potential for further partnership is limited and the collaboration is therefore ended. The generated positive data is planned to be published in a scientific journal.
Kan det være denne som kommer ?
Ønsker meg 2 stk. kliniske fase 1 studier, begge med FimaVacc:
terapeutisk kreftvaksine studie mot egnet indikasjon
studie mot egnet virussykdom (zika, aids, ebola, …)
Ettersom Ultimovacs og PCIB anser resultatene fra sitt samarbeid som gode nok til å publisere i vitenskapelig tidsskrift, vil det være ennå en bekreftelse på at Vacc’en funker.
Det er å håpe at resultatene som er oppnådd gir nok detaljer til å peke PCIB i riktig strategisk retning til å ta dette til et par safety studier, som skissert over.
Kommer partneravtaler på plass i løpet i løpet av høsten vil man kanskje få finansiert og gjennomført dette.
Hvis ikke bør selskapet tenke alternativt mht finansiering (Dvs ikke emisjon). Hva med lånefinansiering mot sikkerhet i opsjoner/aksjer? Ja, vil gi oss en viss utvanning, men vi er ikke modne for flere emisjoner…
Tenk kreativt PCIB, og plant foten på gasspedalen!!
Lån tviler jeg på at man får til gunstige betingelser. PW sa at et studie ville koste mellom så og si 0 og 60 mill, avhengig av hvordan det blir gjort i forhold til samarbeid osv.
La oss si at det er snakk om 60 mill, da er det ikke slik at PCIB har hastverk med å hente penger, de vil fortsatt ha cash i et par år til. Og det er sett bort ifra alle eventuelt innbringende avtaler som kan komme i mellomtiden.
Så en emisjon er ikke på trappene, jeg tror ikke det vil bli noen flere emisjoner i PCIB av vesentlig størrelse, om noen i det hele tatt.
Jeg vil heller bli vannet ut bittelitt på +/- dagens kurs enn å være med å betale 10% rente. Etter høstens publisitetsrunde er over, er det ganske sannsynlig at noen store aktører kan ønske seg inn på eiersiden, og det vill vært fint for både selskapet og oss andre aksjonærer å få en litt mer proff og topptung aksjonærstruktur. Styret kan i så fall bestemme å trykke 10% i en rettet emisjon og hente 100 mill kjapt og enkelt.
Alle nye studier ut over det man har nå, vil trigge en emisjon. Så PCIB bør konsentrere seg om å få på plass resultater og avlesinger i fimaCHEM, et endelig gjennombruddet her vil gi muligheter for emisjonsfrie nye alternativer.
Problemet med emisjoner er at markedet ikke ser forskjell på kapitalisering av prosjekter med store potensialer og høy mulighet for å lykkes og selskaper som trenger kapital for rett å slett overleve.
Reaksjonsmønsteret ser ut for å være helt likt , en voldsom reaksjon.
Tror en skal gå for samarbeid med partner eller universitet e.l. og avstå fra emisjon , selv om dette tar lengre tid eller koster selskapet dyrere på sikt.
PCIB har triggere og prosjekter nok og trenger ikke kapital…dette inntrykket bør en beholde.
Jeg tror ikke og ønsker ikke at de vil kjøre i gang flere studier alene nå. Det som kan være aktuelt er utlisensiering av teknologien til noen som vil kjøre disse studiene. Når det er sagt så tror jeg at resultatene vil trigge tilbud fra ett eller flere BP som vil kjøpe hele røkla…