FimaProton?
Haukeland Sykehus skal være klar med sitt protonsenter i 2024 og Radiumhospitalet i 2023.
Fint hvis PCIB kan bidra her.
Flotte artikler der Investor, og det bare bekrefter hvor utrolig potent PCI-teknologien er, men det het jo vi fra før, i alle fall den eksklusive lille gruppen med PCIB-aksjonærer
Har ikkje følt meg så eksklusiv det siste året, snarere en nerdete biotek-dude.
Vi får gjøre opp status om 1 år eller 3.
Føles godt å være posisjonert i et fremtidsrettet biotech selskap hvor historie kan skrives for utvikling av medisin og aksjekurs som gjør de trofaste aksjonærene kapitalsterke.
PCI-teknologien er meget spesiell og dette må vel være muligheten vi har ventet på.
Lykke til
Med de artiklene som har vært publisert de siste par ukene har jeg en følelse av at gruppen av PCIB-aksjonærer ikke blir riktig så liten lenger
Jeg tipper vi passerer 100kr i 2020
Har vist denne gamle linken mange ganger før men hær viser PCI teknologien hva den er i stand til med bilder.
Synes det ser helt råkult ut jeg.
http://www.kreftforskning-hund.no/uploads/PCI%20biotech%20hund%20250511.pdf
Triggere av partner muligheter står på rekke og rad for PCIB. Så utelukker ingen “lyn fra klar himmel”.
Verdte er at det ikke er så usannsynlig.
Jøss,
Ingen «selger ingen aksjer på dette nivået», «her er det bare å laste opp» , opphausede fundamentale diskusjoner eller oppkjøpsdiskusjoner på tråden i dag?!
Gir meg faktisk troen på substans i dagens oppgang!
Tja…
Etter en slik artikkel så skal nok noen inn. Om det er nok i lengden (kommende uker) vil tiden sise.
Klok på erfaring så venter jeg litt til før jeg laster opp et tonn eller to til.
Men griner ikke om jeg tar feil
Hilsen en snart mett og god PCIB aksjonær.
Ja dette er helt vilt,men vi som vet, kan vente, for vi har oppdaget en gigant gullgruve som snart vil avdukes for alle.Snart kan vi sprette champagnen og fyre sigaren.
Jeg har vært ute litt, men må si jeg kjenner på at inngangen kanskje bør finne sted snart…
Håper at PW viser god attitude med emisjon kjøp, lik Ronny
Ingen som har fått tak i reportasjen fra NLS ennå?
Statistikk, sammenstilt empiri - og i mange tilfeller godt gammeldags “tømmermannsskjønn” kan ofte være gode hjelpemidler for å identifisere når value overstiger price (og omvendt).
Dette sitatet fra The Motley Fiol har vært gjengitt flere ganger tidligere her på forumet. Men nå er det en god stund siden sist, så for nye forumdeltakere, og ellers til påminning; her er det:
“We can now turn to the bottom-line question: How does a peak sales estimate play directly into the valuation for a company? Historically, biotechs are valued at about three times the peak annual sales of the company’s lead candidate. If chances of approval look good, which you can judge by how far along the drug is and the strength of the trial data, and yet shares are still trading for far below three times peak sales, you may just have found yourself an undervalued gem. And if the company has other drugs in development, that’s a helpful hedge against the worst-case scenario: the FDA rejecting the drug, turning its peak sales to $0.”
Det er henta herfra (for øvrig i en oppdatert versjon fra oktober 2018):
Har PW noen gang uttalt seg mht reveneu?
Ja,og det begynner og bli virklig stor krise.
Per må vel ha fått et eksemplar av artikkelen . Hvorfor legges ikke det ut på hjemme siden?
Det har nok med rettigheter å gjøre. Ikke lett å selge abonnementer hvis artiklene deles på nettet…