Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Dette er fantastisk. Det betyr at ein kan aktivere medisin alle steder i kroppen. Ikkje berre i relasjon til ganger, hulrom eller hud.

Kanskje kan ein svært lav dose protoner aktivere fimabac hos resistente infeksjoner. Det er kanskje litt langt tankesprang.
Svært spennande

7 Likes

Mulighetene er mange:
200 millioner av Kinas tidligere 500 millioner griser vil dø eller måtte nødslaktes.

2 Likes

Hvor lang tid kan man realistisk forvente det vil ta å utvikle/teste/bruke “fimaBACC” hvis penger ikke er et tema og myndighetene virkelig vil ha dette?

1 Like

Om jeg har forstått dette riktig, forsterker BACC virkningen på antibjotika kraftig.Så da mener jeg det burde være kort vei til markedet i en slik krise.

1 Like

Etter hva jeg kjenner til har ikke selskapet gitt noen anslag for omsetning av behandlingsløsningen for inoperabel gallegangskreft. Det eneste jeg kjenner til er at man opererer med 3 000 “eligible” pasienter (sum EØS + USA) og en pris lik eller over 100 000 USD (ingen presisering av om dette bare gjelder markedet i USA eller om det er en veid pris i de to markedene).

Arctic Securities opererer med i overkant av 5 000 “eligible” pasienter (økende utover i tid) og en veid pris for EØS + USA på 95 000 USD per behandlingsløp. Arctic Securities legger ellers til grunn en markedsandel på 50 % etter seks år i markedet.

7 Likes

Spoersmaalet blir vel om PCIB har markedsfoert fimaBacc i det hele tatt til de som har behov for dette? Noen sterke fagfolk i PCIB, burde tatt opp telefonen og ringt de som er i krise, og fortalt de hvilke mulige ressurser vil kan tilby for og hjelpe de frem til en loesning paa problemet. For siden behovet er der, er det Ikke umulig at de ville faatt napp, og kanskje tatt med seg ett samarbeid med ett BP selskap paa veien.

3 Likes

Einarson snakket om bac på en podcast. Han hadde problemer med å se hvordan Amphinex skulle hjelpe mot bakterieresistens siden de måtte lyse. Mente det nok hjalp best mot åpne sår som leggsår osv. Mistenker ham imidlertid fór litt synsing.

1 Like

Lyset… ingen problem med FimaVacc tiltak. Tror FimaBac kan virker likt.

1 Like

Bacc vil uansett være en uventet bonus. Chem er grunnfjellet, Nac og Vacc er potensielle gullgruver også :slightly_smiling_face:

9 Likes

Vi har 3 grunnfjell :slight_smile:

14 Likes

Alle ansatte i TU (Teknisk Ukeblad) har fått tilbud om sluttpakke pga. nedskjæringer. :open_mouth::cry:

Ikke direkte PCIB-relatert, men vi var jo så heldige å nylig få publisert en artikkel om PCIB der.

1 Like

Da skal nok kursen ned

De har nok brukt alle penga på PCIB etter den artikkelen, så da har de ikke råd til å ha så mange ansatte heretter :wink:

4 Likes

PCI-teknologien generelt og fimaporfin spesielt, virker å være et slags vindundermiddel som kan brukes på ekstremt mange områder innen medisin. Jeg lagde derfor denne slik at vi kan minne oss selv på hvor potent teknologien er. Mangler noe så si ifra!

Kanskje burde den brukes som en salgsplakat overfor investorer også?

38 Likes

Hva tenker dere om å få en eier med stor andel(30-40-50%) som har erfaring med å få et selskap som PCIB ut på markedet?

2 Likes

Jeg tror vi vil se aksjen stige noen kroner til de neste dagene før den eksploderer eller faller tilbake på good news eller no news.

Investorer(store som små) har begynt å se på PCIB.
Det er de små som vil løfte kursen før gode nyheter. De store har ikke anledning med så lite til salgs :stuck_out_tongue:

4 Likes

Ser da ut som selgerene er ferdig med de verste kamikaze-salgene. Har ikke full ordredybde dog…

4 Likes

000

12 Likes

Derfor har PCIB’s verdi potensiale til og bli astronomisk, etthvert som annerkjennelsen for dette faller paa plass. Vi snakker om potensiale til og lage ett tosiffret antall vellykkede medisiner.

Haaper inderlig at annerkjennelsen vil begynne og falle paa plass, etter at burgeren har holdt sin fimavacc presentasjon. For det ene, trekker ofte med seg det andre. Det er paa tide. Tipper presentasjonen vil generere en stor artikkel om fimaVacc og PCIB i the Lancet.

9 Likes

ingen tør sette lave sperrer hær nå :wink:
00

8 Likes