Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Spennende hva det blir idag… :slight_smile:

3 Likes

NLS-artikkelen, m.m begynner vel å synke inn hos flere…

7 Likes

Til Alle oss småaksjonærer her inne ,hold godt på Aksjene !!! Hvis en ser på oms i dag så er det tydelig at noen vil inn.
Tenk på dumping emisjonen, og alt det positive som har hendt etter det.
Og fremdeles kan aksjen kjøpes under 40kr, ufattelig…
God Helg :+1:

9 Likes

Ja faktisk under emisjonskursen på 30.
Håper ikke denne plutselige optimismen også svinner og vi er tilbake i ørkenvandringa

1 Like

Eller 32 kr opp til Arctic kursmål på 60kr (ikke minst uttalt fra huset som konservativt mål grunnet ikke hensyntatt Asia site og teknologi ben). At det er optimisme å spore er ikke det minste rart gitt siste resultater og artikler fra bransjen selv! Dette er ikke plutselig. Sten for sten og hardt arbeid fra ansatte, ledelse og styret med advisory board i PCI BIOTECH. Ikke rart at årenes ressurser og teknologi nå skal høstes!

Synes snarere det er lite optimisme å spore i dagens kurs.

9 Likes

Som sagt så blir det rett ned igjen hvis PCIB ikkje evner å følge opp med nyheter eller å skape økt interesse for selskapet.

Fint med drahjelp fra TU og NLS, men det er langtifra nok.

Men kryss i margen for en fin uke for PCIB.

God helg

3 Likes

Lothian nå må du kvitte deg med den ene PCIB aksjen din😂. Notorisk livredd og negativ til PCIB.

Vanskelig skjønne at PCIB skal rett ned igjen nå etter resultater og hyllest i artikkel fra bransjen selv. 60 kr er over 100% oppgang og det uten verdsettelse av Asia site og teknologi ben.

1 Like

Ja, hvis noen betyr ingen. Det finnes knapt kjøpere.

1 Like

Hæ, omsetning? Tydelig at noen vil inn?

Den er omsatt for 450 tusen, ikke akkurat helt ville tilstander.

3 Likes

1 mill daglig er vanlig omsetning i Pcib.

Nå som det er tynt med selgere må noen lures ut for at man kan få tak i noe som helst under 30.
Kommer det melding er aksjen plutselig «utsolgt»

1 Like

Vel, skulle Lancet skrive en positiv artikkel om PCIB, med solid presentasjon av fimaChem, fimaVacc og FimaNac resultatene, blir vi verdensberoemte over natten. Hvis de skulle nevne fimaBacc ogsaa, ville sikkert interessenter paa omraadet ta kontakt med PCIB.

Og hvorfor ikke. The Lancet burde ha stor interesse av og beskrive tkenologien som legger alt til rette for neste genearsjon kreftbehandling. Spoer du meg, synes de og vaere k litt paa etterkjelken i denne saken.

Og kanskje artikkelin i NLS, vil trigge flere til og gjoere det samme.

3 Likes

Jeg er superfan av PCIB, men de tekniske realitene er at det må litt kraftig krutt til nå for å løfte Apollo fra bakken. Og går den over emi-kurs så dukker selgerne opp - det så vi sist.

Jeg vurderer å kjøpe meg inn nå da jeg tenker 28 eller 24 kroner er litt hipp som happ om ting går den veien vi ønsker - både for lommebøker og ikke minst for pasientene som kan reddes med behandlingen.

6 Likes

3 aksjer og vi spretter opp 45 øre ?? Noen som akk fikk lommepenger sikkert. Ja ja tidlig krøkes…

2 Likes

Mens vi venter på at noe gøy skjer. Kanskje ta en liten PCI Biotech vits? Noen som vet hvordan Per Walday og Ronny Skuggedal kommer seg til jobb?

Svar: fimabil

11 Likes

Hirr

…med chempingvacc’n bakpå.

I’ll show myself out. :expressionless:

4 Likes

Noen som har fått tilgang til NLS-artikkel?
Kjekk helgelektyre…:grin:

1 Like

Vi må be om at det ikke deles åndsverk mot lover osv på forumet. :wink:

8 Likes

Prata med en som sa han abonnerte og han fortalte at kun forsiden var kommet. Artikkelen om PCIB var ikke lagt ut ennå?

9 Likes

Kan nok hende selve magasinet er trykket og distribuert men at det legges ut digitalt litt senere.

4 Likes