Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Hvis de forholder seg til utgivelser på samme tid hvert år kommer det ikke før i nov. I 2018 var det utgivelse i begynnelsen av juli og november.

De har 4 printed issues pr år.

3 Likes

Fikk dette svaret fra NLS:

Hej
Alla våra prenumeranter får tillgång nästa vecka.
Du kan gå in på nordiclifesicence.org och köpa prenumeration till kampanjpris nu.
Då har du tillgång mitten av nästa vecka.
Önskar dig en bra helg
Med vänlig hälsning
Mattias Olme

8 Likes

Mye von i hangande snøre.
I allefall i teorien.
Uten interesse fra utenlandske investorer, er jeg redd vi sitter spikret i 25 - 28 båndet en god stund til.
Haussing uten tung substans, nytter ikke i denne settingen

1 Like

On the cusp of a revolution in cancer treatments!

Trenger vi egentlig mere?

Hva innebærer denne setningen fra Nordic Life Science?

Denne formuleringen er heftigere enn det som forumene presterer.
Revolusjon , smatt på den du. Ikke småting.

Det får en til å undres på hvor dette vil ende.

Lykke til ormyngel

10 Likes

Om du googler samme utsagn får du treff tilbake fra 2014

3 Likes

Jo, synes vi trenger mer. Du vet det er stor forskjell på 6 og 7 rette i lotto :wink:

1 Like

Van Der Burgh is making an appearance here in few days

But not for Fimavacc :sob:

4 Likes

Tilbake til denne setningen i helsejournalen
« On the cusp of a revolution in cancer treatments»

Forutsetningen er at det er en eller flere partnere, som 100% støtter påstanden, og vil åpne lommeboka. Vi har enda til gode å se det.

Skjer det i år eller neste år eller enda senere. Til nå er det kun et håp.

2 Likes

Regner du håper med PCIB avtaler på løpende bånd Ebitor😂

Fantastisk anerkjennelse fra biotekbransjen selv til PCI BIOTECH i NLS artikkel!

Selv den mest innbitte pessimist kan ikke forfekte de gode resultater levert år for år. Men klart PCIB må fortsette med det for å lykkes. PCIB fimachem ggk er nå i fase tre toget! Oppløpssiden igjen. Berre lekkert

13 Likes

Merk Jubel,

Ikke forvent målstreken før den er der.
Oppløpsiden kan være fryyyyktelig lang.

2 Likes

Er du utålmodig Ebitor? Jeg vil heller ha en god første avtale enn en rask en, men så har jeg uansett ikke tenkt å selge en aksje i år da :slightly_smiling_face:

4 Likes

Flott, @Ebitor. Du sørger konsekvent for å balansere mellom optimisme og pessimisme når det gjelder utsiktene for PCIB. Da har du forhåpentlig vekta deg ytterst forsiktig i selskapet.

Spennende veddemål.

PS
Jeg er i den andre enden - og tungt.

7 Likes

Det som blir spennende, er og se hvordan markedet vil ta i mot fimaVacc resultatene og fimaNac patentet (the best way to do it resultatet).

Er disse saa oppsiktsvekkende, at PCIB vil transformeres til ett blockbuster selskap i loepet av de neste 12 maanedene??

Med andre ord, hvordan vil disse bli mottatt av Big Pharma>? Med ett skuldertrekk, en forsiktig tilnaerming, eller med en saftig omfavnelse;-))?? That’s the big question vi alle skulle likt og ha svaret paa i dag. Skulle ogsaa likt og visst hvilke selskaper PW har paa moeteblokken om dagen?

4 Likes

Sjog og abacus

Det er ganske lenge Siden jeg nådde det jeg mener er en forsvarlig størrelse ut fra min risikoprofil.
Beholdningen er og har vært uendret siden siste kjøp.
Det skulle være et greit svar.

4 Likes

Helt greit. Ansvarlig og ærlig.

2 Likes

Angående det nye fimaNac patentet, er dette metoden som benyttes på alle Nac samarbeidene eller benyttes det en mindre effektiv metode (den gamle metoden)? Er det kun top10 selskapet som nyter godt av denne metoden foreløpig?
Om metoden kun benyttes sammen med top10 selskapet vil resultatene for de andre samarbeidene kanskje ikke bli så gode som de kunne blitt om den nyeste metoden hadde blitt benyttet?

1 Like

Vet ikke, men ovenfor nye BP selskaper, er det patentet som er viktig siden det blir en metode veiviseren for hva man skal gjoere for og ha stoerst sjanse til og lykkes.

Og siden det er PCIB’s patent, vil jeg tro at informasjonen om dette kan overfoeres til de andre avtalepartnerene. For patentet kan umulig vaere knyttet til en avtalepartner. Men hvis saa var, ville jeg tro de maattet ha lagt en rimelig stor milliardsum sum paa bordet for og kunne kreve noe slikt. Og det er ikke gjort saa langt…

3 Likes

Nå er vel ikke patentet godkjent enda, så de kan vel ikke kreve noe før det evt. blir godkjent? Det er vel også en grunn til å vente med å benytte metoden sammen med andre samarbeidspartnere?

3 Likes

Absolutt, men det vil det ganske sikkert bli, og da er det fritt frem, hvis ikke vaar BP partner legger en rimelig stor sum paa bordet. Kanskje det er dette som ligger bak avtale utsettelsen;-))?? Er det mulig de staar klare med lommeboken den dagen patentet er sikret?? Hvem vet? Men det mest sannsynelige, er vei at de vil teste dette paa mennesker foerst foer de tar det steget?

2 Likes