Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

«PCIB slår Keytruda ned i støvlene» er til å bli oppglødd av :slight_smile:

Selv om få tror på det, enn så lenge.

1 Like

Takk for mange gode svar. Dere klarte dessverre ikke å få meg mindre overbevist! :sweat_smile: Da blir det å omfordele noen midler i løpet av uka. :slight_smile:

11 Likes

For the record så var står bivirkningene i H&N seg også greit mot KEYNOTE 048 (Keytruda og EXTREME-studiet).

Amphinex:
"Tenpatients (53%) experienced a total of 15 serious adverse events (SAEs)
KEYNOTE 048:
“All-cause grade 3–5 adverse event rates were 54.7% for pembrolizumab alone, 85.1% for pembrolizumab/chemotherapy, and 83.3% for cetuximab/chemotherapy.”

Synes det også er interessant at PCIB på H&N produsert flere CR på både day 28 (69%) og på last visit (45 %) enn det Keytuda med kjemoterapi i beste kombinasjon klarte på sitt beste på ORR (CR+PR) (42,9%), med den selvfølgelige konsekvens at om man sammenligner best read så kommer PCI mer enn noen hestehoder bedre ut en Keytruda + chemo (82% vs 43%).

Har forøvrig ikke klart å finne noe CR-tall for Keynote048, trolig fordi det aller meste av ORRen der er PR.

25 Likes

Med disse resultatene bør det vel være noen beilere som er interesserte i å kjøpe/lisensiere rettighetene fra PCIB i H&N alà Cevira i PHO? Disse tallene er jo noen år gamle, hvorfor har ingen gjort det enda?

1 Like

Plutslig blitt kona min stor fan av deg Snoeffelen, hun har 4000 aksjer nemlig <3

6 Likes

Tenker man på barn og barnebarn, kjøper man 1000aksjer + til alle sammen… Det kan bli en historisk gave :hugs:

Kjøpte 1k til mitt første barnebarn for 2 mnd siden. Kursen var da ca 28,5 tror jeg.

1 Like

Tusen aksjer, det kan bli penger av sånt, for nå har jo Snøffelen «lovet» oss en fremtidig aksjekurs på 12.000kr. :wink::sweat_smile:

7 Likes

Kona lovet å melde seg nå på forum. :joy::joy:

2 Likes

https://medwatch.dk/Medicinal___Biotek/article11618696.ece

Genmab begynner nå å få pris/verdi på den øvrige piplinen sin utenom hovedproduktet.
PCIB’s oppgave blir kanskje da og fremheve parallelt i tid alle 3 forretningsområdene chem , vacc og nac

Tror faktisk at PCIB’s modell som ikke er kun et produkt men utlisensiering av teknologien til mange kan få en mere korrekt og høyere prising.

6 Likes

Vi burde det saa snart annerkjennelsen fra biotek/pharmaindustrien og markedet foreligger. Vi snakker om og legge til rette for at ett tosiffret antall nye medisiner kan skapes, Og det ett stykke opp paa skalaen. Mulighetene vil vel egentlig aldri ta slutt. Og i det burde det ligge en enorm verdi. Litt merkelig at ikke BP har insett dette for lenge siden, For det BP selskapet som sikrer seg vaar teknologi, vil nyte godt av denne i mange tiaar fremover.

2 Likes

Bavarian Nordic stiger 6 kroner og står i over 184 kroner. Mcap ca 6 milliarder!

Suksess med leveringsteknologien til PCIB!?

7 Likes

Registrerer en voldsom tro på dette selskapet her på dette forum.
Går ut fra at de fleste av dere kjenner til focuss? Han er vel den som har følgt og anbefalt PHO sterkest gjennom lang tid.
Jeg har derfor ofte undret meg over at han, gjentatte ganger, har signalisert svært liten tro og tillit til teknologien som PCIB driver med. Det står i så grell kontrast til hva som skrives her.

Voldsom tro på selskapet er vitterlig ikke kun på dette fora!

Se vitenskapelige artikler om teknologien.

FDA og EMA har gitt mulighet for AA interim results

Nordic Life S artikkel som kom ut til 40 000 biotek folk (laget av og for biotekverden) i forrige uke med enorm tro på PCIB, se headingen for artikkelen på første side!

6 Likes

Nå er det vel mye positivitet her, det kan jeg være enig i, men å sette spørsmåltegn fordi Focuss snakker ned selskapet, da burde du revurdere hva du egentlig driver med på børs.
Skriveriene hans er bare pinlig.

14 Likes

Nå er jo @focuss tilgjengelig for å svare for seg selv også.

Hvilken fagkompetanse har focuss som grunnlag for sin mistillit til PCIB sin teknologi?

7 Likes

Meg bekjent har snøffelen den som har vært positiv til Photocure og PCI BIOTECH. Flere her som er positive til PCIB og de kan biotek!

6 Likes

Herlig å se 29-tallet igjen. Selv om volumet ikkje er noe å skryte av.

Samarbeidspartnerne til PCIB tar stadig nye steg…når er det vår tur?

6 Likes

Med tradere som går inn og ut sier de akkurat det som passer seg i det korte bildet er mitt inntrykk.

Er vel noen som skal ha PCIB før kursen er i all time high og 100+:joy::joy:

2 Likes