Jeg kjenner ikke til hvilken kompetanse han har. Han er dog blitt et fenomen på HO når det gjelder PHO. Mange er takknemlig for at han tidlig trakk frem PHO. Det er da også grunnen til at jeg trekker han selv frem. Begge disse selskapene har jo en felles fortid og deler vel en del av det vitenskapelige grunnlag.
focuss virker å være en person som setter seg grundig inn i det han anbefaler, selv om jeg selvsagt er klar over at alle har en egoistisk agenda med sine skriverier.
Jeg hadde ikke noen dypere hensikter med innlegget enn kun å nevne dette lille paradokset
Er artikkelen ute?
Jeg har forstått det slik at artikkelen blir lagt ut denne uka.
Snøffelen var på PHO ballen lenge før😜
Han lærte vel av snøffelen og co
Klarer ikke se halmstrå om bitte lille paradoks engang:joy:
Ville heller lest resultater fra vitenskapelig artikler om PCIB teknologien.
Van der Burgh med teamet fra Leiden.
NLS artikkel.
Regulatoriske myndigheter FDA og EMA.
Arctic securities analyse osv!
Og noen enormt dyktige biotekere her på denne tråden!
Blir lagt ut på onsdag/torsdag🙏
Focuss sine skriverier er direkte pinlige. Han rekker ikke Snøffelen til anklene.
Man må sette seg inn i selskapene selv. PCIB har langt større potensial enn PHO.
Kan opplyse deg om at han ikke har peiling på hva pcib driver med. Ville også vært svært forsiktig med å høre på noe av det han sier uansett selskap.
On the cusp of a revolution in cancer treatments!
Denne sammen med snøffelens siste innlegg over her som forklarer hvorfor vi kan sjokkere verden sier alt.
Legg også merke til at snøffelen viser til linker for sine utsagn slik at alle selv kan bekrefte eller avkrefte budskapene.
Så skal vi tro på at vi snart tar verden med storm?
Les snøffelens innlegg over og avgjør selv.
*og hvilket biotekselskap har en så voldsom historikk av data som viser hvilke enestående resultater som er oppnådd tidligere (hode-nakke i lanset)
Altså et mini forventningsrally.
Da håper jeg at artikkelen forsvarer forsiden:
PCIB har enodosomal escape uten bivirkninger. Ingen andre har det. Så enkelt er caset.
Andre som jobber med endosomal release/escape jobber med en slags osmose-løsning. Der surhetsgraden inne i endosomet vs utsiden gjør at den sprekker. Dette slippes da ut i Cytoplasma sammen med medisinen som var inne i endosomet. Det er grunnen til forsuring av cellen medisinen faktisk er ment å reparere.
Edit
Snakker her om NAc spesielt
Derfor PCIB über alles
Det er jo ingen forventninger i dagens kurs!
Moderna fikk økt vurdert mcap med 6 milliarder basert på tilsvarende studier som PCIB leverer fimavacc. Moderna hadde ikke hurdle engang! Nei mer fristende å si null forventninger i dagens kurs.
Milevis unna Arctic konservative mål på 60kr (uttalt selv ikke hensyntar Asia site og teknologiben). Selv milevis unna TERP 45kr.
Om resultater og tilbakemeldinger om PCIB sin teknologi hadde vært dårlig hadde jeg skjønt dagens kurs. Men når resultater og tilbakemeldinger er gode bør kursen ta seg kraftig opp
Når vi er på 35-40 kan vi begynne å snakke om forventninger.
Nå er det bare rykk tilbake til start (emisjonsprisen på 30) som gjelder.
Dette blir litt tynt @rockpus.
Hvilke helt konkrete ankerpunkter mot PCIB har du registrert at han har fremmet? Hva er bekymringene? Hva er det som ikke er godt nok?
Hvis du dokumenterer disse ankerpunktene kan vi jo drøfte de.
At en person som anbefaler PHO, ikke anbefaler PCIB er ikke noe argument i det hele tatt. Tynt.
Helt enig!
Poenget var kun at så lenge han har fått en form for guru status på PHO trådene på HO, er det litt interessant at han ofte har nedsablet PCIB.
Jeg tror også at den egentlige grunnen er at han ikke har lest seg skikkelig opp på PCIB.
Min bakenforliggende intensjon var å forsøke å lokke han frem her på en pcib tråd.
Så lenge kursen ikke står i forhold til de forventninger som dominerer her, kan det jo tenkes at focuss er relativ representativ for mange potensielle investorer?
Nå er det jo din påstand at han har fått “guru” status på HO, etter hva jeg leste over her er det mange som ikke deler din oppfatning om dette.
Og da skal man lytte til han/ta han på alvor? Når han altså snakker om noe han ikke har kunnskap om?
Jeg synes hele tankerekken blir litt rar, for å si det på en veldig pen måte
På HO har han nok det blant mange. Han har også en god del fiender, spesielt etter å ha nedsablet Nano i en tidligere og lang periode.
Det har jeg ikke påstått. Tenkte kun det kunne vært litt morsomt. Tror du tillegger meg litt dypere hensikter enn det jeg hadde.
Personlig har jeg stor tro på PCIB og har ingen intensjoner om å baisse aksjen.
Personlig hopper jeg over alle innlegg han skriver, inkludert de i Pho, men om han er en guru for deg, så for all del få han hit
Har jeg skrevet det?
Nesten latterlig å se hvor ekstremt på vakt mange av dere er mot noe som kan tolkes som baissing.
Her skal man virkelig vokte sine ord og formuleringer…
Alle har da rett til å ha sine egne meninger.
Helt uintressant.
Hvorfor derimot kan være givende
Spises av 29.40 nå… Kan nok tenkes at “noen” har lest NLS-artikkelen i helga…Så spørs det om interessen øker ytterligere når den blir tilgjengelig digitalt onsdag.
Her treffer du spikeren på hodet!
Det var i og for seg det jeg forsøkte å formidle også