Der ja! lite aksjer til salgs, kan gå fort opp nå
Å heisann! 31!
Herlig!
Langt større interesse senere tid.
Helt klart at NLS artikkel til biotekbransjen selv er viktig bidrag.
Ellers er resultater, sideblikk mot verdsetting biotekselskap det fundamentale.
På kurs 31 kr er det ingen grunn til jubel.
Milevis unna target
Omtrent utsolgt. Litt på 35 kr.
hva skal man si Top50 selger ikke aksjer , Neyenburg selger ikke aksjer lenger
ikke at de har så mye igjen heller
Perfekt at de som solgte nå nesten er tomme FØR en melding.
Og hyggelig at ikke fler selger til emi-kurs.
Dette er helt på grensa til gøy.
Blir ny flagg-dag for "klubben " i dag. Kan dette hode ut dagen da ???
Spørs på deg det Arve
Hold fingra fra «knappen»
Nei, det er ikke lett å gå av seg skoene når det nesten ikke er sko igjen å gå av seg:innocent:
Når Moderna får vurdert økt mcap 6 milliarder og PCIB har gjort tilsvarende studie med sin fimavacc og ikke minst med skikkelig hurdle mot Hiltonol bør det kunne forventes sterk kursutvikling. Og PCIB har EN milliard i mcap!!!Må beklage, jeg klarer ikke juble over dagens kurs. Riktig skritt, men stusselig kurs.
Holder fokus på ballen så får kursen komme plutselig!
LITT jubel kan man vel få lov til å unne seg, bare det ikke går over til det hysteriske.
Legger merke til at det er nå er forholdsvis store poster som som skifter eier, på stigende kurs. Godt tegn, - det har vi ikke sett på en stund.
O.
Gleder meg til den dagen Jubel jubler!
Det er helt greit. Men samtidig skjønner jeg at en del investorer, etter ett år i dødsskyggens dal lar seg begeistre når de endeleig titter over gravkanten igjen og får øye på sola. Kursen var vel så vidt over 30 tallet tilbake i mai 2019, og da på grunn av gode nyheter rundt fimaVACC, så så viste seg å ikke skulle komme ut før utpå høsten 2019.
La oss få lov til å nyte denne lille vitamininnsprøyningen, selv om jeg er enig i at det er et musepiss i havet i forhold til hva som venter oss. Men den dagen man ikke har en krone, så vet man også å sette pris på en enkelt krone.
Om vi slutter dagen på dette nivået og i tillegg med volum - så må vel dette se meget bra ut teknisk også?
tydelig at noen er på kjøperen. vedder 2 akjser å at sluttkurs i dag er på over 32
når man har vært veldig lenge i kjellern og endelig kommer ut så tar det litt tid å bli vandt til det sterke lyset.
Det er jo bare å se hvor mye vi beveger oss på relativ lav omsettning
Skal noen større inn blir det fort trangt i døra !
Bruker vel tresko de gutta der - bytter vel til lettere skotøy snart tenker jeg og løper etter
Det er lov og det er riktig retning👍
Det skulle ikke forundre meg om det faktisk er NLS artikkelen som gjør at PCIB kursen plutselig er over 60kr og i all time high. Merkelig hvordan et marked snur når en minst venter det.
Liten reaksjon på utrolige data og resultater fra fimavacc (hvor andre biotek får lagt på noen milliarder på sin mcap) for PCIB. Det er mulig det tar tid å bli kjent. Og når proppen løsner, løsner det så til de grader. Genmab ruget også i lang tid før proppen ble borte.