Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Herregud. Jeg har sagt meg helt enig i at det er for mye positivitet her, men når du legger fram forslag med å få Focuss hit fordi han liksom skal gi et nytt syn på ting blir det for dumt. Du sa det jo selv om Nano, alle hans latterlige innlegg der. Han snakker bevisst ned andre aksjer for å fremme Pho.

Kom gjerne med kritiske innlegg, men ikke kom med det tullet der for så å dra offerkortet opp av lomma.

8 Likes

Gode sjanser for å se 30-tallet idag!?

8 Likes

Beklager. Det skal ikke gjenta seg.

Ser forrige innlegg ble rapportert.

Der ja! lite aksjer til salgs, kan gå fort opp nå :slight_smile:

Å heisann! 31!

2 Likes

Herlig!

Langt større interesse senere tid.
Helt klart at NLS artikkel til biotekbransjen selv er viktig bidrag.

Ellers er resultater, sideblikk mot verdsetting biotekselskap det fundamentale.

På kurs 31 kr er det ingen grunn til jubel.
Milevis unna target

4 Likes

Omtrent utsolgt. Litt på 35 kr.

7 Likes

hva skal man si Top50 selger ikke aksjer , Neyenburg selger ikke aksjer lenger :wink:
ikke at de har så mye igjen heller :joy:

5 Likes

Perfekt at de som solgte nå nesten er tomme FØR en melding.
Og hyggelig at ikke fler selger til emi-kurs.

6 Likes

image

Dette er helt på grensa til gøy.

12 Likes

Blir ny flagg-dag for "klubben " i dag. Kan dette hode ut dagen da ???

1 Like

Spørs på deg det Arve :smile:
Hold fingra fra «knappen»

10 Likes

Nei, det er ikke lett å gå av seg skoene når det nesten ikke er sko igjen å gå av seg:innocent::blush:

Når Moderna får vurdert økt mcap 6 milliarder og PCIB har gjort tilsvarende studie med sin fimavacc og ikke minst med skikkelig hurdle mot Hiltonol bør det kunne forventes sterk kursutvikling. Og PCIB har EN milliard i mcap!!!Må beklage, jeg klarer ikke juble over dagens kurs. Riktig skritt, men stusselig kurs.

Holder fokus på ballen så får kursen komme plutselig!

5 Likes

LITT jubel kan man vel få lov til å unne seg, bare det ikke går over til det hysteriske.
Legger merke til at det er nå er forholdsvis store poster som som skifter eier, på stigende kurs. Godt tegn, - det har vi ikke sett på en stund.

O.

4 Likes

Gleder meg til den dagen Jubel jubler! :relaxed:

5 Likes

Det er helt greit. Men samtidig skjønner jeg at en del investorer, etter ett år i dødsskyggens dal lar seg begeistre når de endeleig titter over gravkanten igjen og får øye på sola. Kursen var vel så vidt over 30 tallet tilbake i mai 2019, og da på grunn av gode nyheter rundt fimaVACC, så så viste seg å ikke skulle komme ut før utpå høsten 2019.

La oss få lov til å nyte denne lille vitamininnsprøyningen, selv om jeg er enig i at det er et musepiss i havet i forhold til hva som venter oss. Men den dagen man ikke har en krone, så vet man også å sette pris på en enkelt krone.

11 Likes

Om vi slutter dagen på dette nivået og i tillegg med volum - så må vel dette se meget bra ut teknisk også?

2 Likes

tydelig at noen er på kjøperen. vedder 2 akjser å at sluttkurs i dag er på over 32