Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Ordrebok for 15 min siden. Veldig lite til salgs

7 Likes

når man har vært veldig lenge i kjellern og endelig kommer ut så tar det litt tid å bli vandt til det sterke :sunny: lyset.

Det er jo bare å se hvor mye vi beveger oss på relativ lav omsettning :wink:
Skal noen større inn blir det fort trangt i døra !

Bruker vel tresko de gutta der - bytter vel til lettere skotøy snart tenker jeg og løper etter :sweat_smile:

4 Likes

Det er lov og det er riktig retning👍

Det skulle ikke forundre meg om det faktisk er NLS artikkelen som gjør at PCIB kursen plutselig er over 60kr og i all time high. Merkelig hvordan et marked snur når en minst venter det.

Liten reaksjon på utrolige data og resultater fra fimavacc (hvor andre biotek får lagt på noen milliarder på sin mcap) for PCIB. Det er mulig det tar tid å bli kjent. Og når proppen løsner, løsner det så til de grader. Genmab ruget også i lang tid før proppen ble borte.

4 Likes

Noen som har hele ordreboken i sanntid som kan legge ut et bilde?

1 Like

1

5 Likes

Har kjøpt nesten 10k ( 9456 om du vil lete fram posten) i dag jeg på 28,26 ( Har rundet opp til 165k så jeg har ikke mista troa )

12 Likes

En fin start på uken, helt noe annet med 30-31 enn det sedvanlige 25-28.

MEN det må komme MYE mer før det store smilet og drømmene kommer frem igjen…

En kongemelding fra PCIB hadde gjort seg no

3 Likes

Når en aksje gå 11% UTEN nyheter så er vi vel i nærheten av er reprising?

3 Likes

Fortsatt bare såvidt over emisjonskursen. Arctic sitt kursmål på 60kr gir vell en god pekepinn på hva dem mener vi er verdt utifra informasjonen som er kjent i markdet nå.

4 Likes

Uten nyheter???
Kursen vaker på 30. Milevis unna target.
Resultater levert over tid! Se Arctic, se FDA og EMA, se Moderna som får lagt på 6 milliarder på mcap og her har PCIB sin fimavacc levert resultater med hurdle Hiltonol!!!

NLS artikkel til 40 000 i biotekbransjen hvor heading er rå og PCI BIOTECH på forsiden!

PCIB har ggk fimachem i startgropa av fase tre tog!!

9 Likes

we are on the CUSP of something yes! :stuck_out_tongue_winking_eye:

7 Likes

Må ha vært flere som så snøffelens 12000 :rofl:

12 Likes

Kona mi… :smiling_face_with_three_hearts:

3 Likes

D-cups here we come… økt med 7000

6 Likes

eg likte den eg å med min beholdning :wink:

2 Likes

Selgersiden har tørket helt inn… :heavy_dollar_sign:

5 Likes

uten Asia sites
uten fimaNAc
lav fimaVACC

10 Likes

Det er jo forutsatt at Amphinex blir det nye Keytruda, og foreløpig har Amphinex og Keytruda kun blitt målt «Head to Head» på Head and Neck», og der slår jo Amphinex Keytruda ned i støvlene.

25 Likes

Det var vel slik at H&N Keytruda blitt lagt ned. Ikke sant?

ja, eg så det og det er ikke meg i mot, bare for å si det.