Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Keytruda er en blockbuster check point inhibitor som vil bli enda bedre sammen med vår fimaVACC :innocent:

Det er en sterk vitenskapelig begrunnelse for å kombinere CPI (Check Point Inhibitotors) med fimaVACC -teknologien: fimaVACC øker antallet T-celler indusert av kreftvaksiner mens CPI forhindrer svulsten i å unndra seg immunresponsen.

10 Likes

Fina förhållande köpare/säljare!

50000 aktier behöver byta ägare för att nå högsta antal senaste 3 månaderna :pray:

6 Likes

Over 170k aksjer omsatt. Første dag i uken og flere dager for 40 000 biotek bransjefolk til å se på Nordic Life S magasin med PCI BIOTECH på forsiden (og snart få lese artikkelen) som kom forrige uke! Ikke mindre oppmerksomhet å vente!

5 Likes

Syntes selgerne ser litt slitne og herjet ut. Nærmest som =Oslo selgere.

6 Likes

er nok litt vante tradere som selger nå i påvente fall etterpå.

Håper døren blir lukket kraftig igjen, strake veien oppover !

10 Likes

Traderne:
junkie

3 Likes

Holder vi oss over 30 i dag?

2 Likes

I morgen er vel heller spenningen om det ikke kommer melding nå.

RT 30,45 @ close

En godkjent dag :slight_smile:

2 Likes

PCIB er minst 30 kr. underpriset. Og naar man ser paa potensialet fremover, kan vi godt legge paa en 0 til.;-))

6 Likes

Reprising mot fundamentale forhold, easy as that. Vrient at PCIB kursen med ggk fimachem fase tre tog flere teknologiben vaker på 30kr og en milliard mcap. Spesielt interessant å se NLS artikkel til bransjen biotek!

Ikke minst Moderna studie (tilsvarende fimavacc PCIB hvor PCIB hurdle er Hiltonol) som gir økt vurdert mcap på 6 milliarder. Indikerer store verdier for PCIB teknologi. Trenger ikke nyheter for ATH!. Men positive nyheter er alltid velkomne!

4 Likes

Tror rett og slett noen flere har oppdaget pcib…
Hyggelig med fin oppgang, men kursen er fremdeles en skam… Vi er underpriset så det holder…med Alt det positive som er meldt etter emisjonen,burde vi kunne gå ath uten flere nyheter…
Og er resultatene fra vacc nacc og Chem så gode som det er meldt,og at det ikke er en båt drømm, så sier det seg selv at vi skal Himmelhøyt!!!
Tror på pen stigning i morgen også…

7 Likes

Korrekt. Tar en bort blaffet fra mai 2019 har vi ventet på denne oppgangen i 11 mnd.

Måtte den fortsette…

5 Likes

Blaffet i mai klarte Treskofolket fort å knekke. Nå har de ikke muskler igjen…heldigvis.

1 Like

Morsomt dette at PCIB følger oljeprisen :joy:

1 Like

Vel, vi ser at det hjelper med omtale. Og vi kan forvente at the Lancet vil skrive en stor artikkel om PCIB, etter Burgerens fimaVacc presentasjon.

Er ganske sikker paa at dette vil bygge paa seg fremover. I tillegg har sentralbankene begynt og trykke penger og sette ned rentene igjen, slik at det skal en del til for at markedet skal falle. I hvertfall mye. Det som kan senke boersene maa vaere at Kina og USA ikke kommer til enighet om ny handelsavtale, samt hvis Mr. Trump setter i gang en handelskrig mot EU. Han har varslet oekte tariffer i den retningen.

4 Likes

Man kan undres over hva som var motivasjonen til den gjengen der…

6 Likes

Man kan jo tenke at deres motivasjon som garantister i vår emisjon var samarbeidet mellom PCIB og Ultimovacs - når dette da ble meld avsluttet etter emisjonen og Ultimovacs selv har kommet seg på OSB nå i mai - har Nyenburgh kjøpt seg inn der.

Som spesial investor ser det for meg ut som at de har satset på feil hest , iallefall nå i første omgang
Og lander vi nå en avtale om ikke lenge blir jeg ikke forundret om de øker :smiley:

4 Likes

Kanskje motivasjonen var et bestillingsverk for å holde kursen i sjakk til FimaVacc-resultatene var ferdig analysert.

Man kan konspirere og spekulere mye rundt det. Men hvis salgene KUN har vært motivert av å tjene penger, så er håndverket så dårlig at det overgår det meste av det jeg har sett på børs.
Kanskje bortsett fra Storebrand sitt brannsalg på 5kr, som ironisk nok var i samme selskap.

9 Likes

Siste gang jeg skal skrive på dette forumet at jeg skal kjøpe i løpet av uka. Dårlig gjort at dere tente på raketten uten å si fra først, men jeg løp etter og kom meg inn. Jeg leste nemlig visdomsordet fra @Jubel : Ha fokus på ballen og ikke aksjekursen. :wink: Det ble litt dyrere enn planlagt, men når target er 12000, så betyr ikke en krone så mye. :joy: Upps, feil fokus. :wink: :smiley:

11 Likes