Jeg tror spesialinvestoren overvurderte de norske investorer og regnet med å ende opp med 116 000 aksjer fordi det ville være gratis aksjer.
Garanterte for 100 mill kr *3,5% er 3,5mill i garantist proveny / 30 kr pr aksje = 116 666 aksjer. = Free ride.
Men så var det ikke så mye penger igjen blant eksisterende eiere og eventuelle nye, dermed ble de å sitte med alt for mye i forhold til opprinnelig ønske.
Morgendagen vil vise om dette var et blaff eller en reell reprising?
Håper og tror det siste og da er vil vel på 33 i morgen og 35++ i løpet av uka??
Fin trend siste tid anyway. Om kursen går opp eller ned i morgen vil ikke fortelle noe som helst🚀. Resultater, NLS artikler og konkurrent med tilsvarende vacc studie (tilhørende 6 mrd økt verdi) forteller noe langt viktigere, PCIB er i sin spede barndom for å bli oppdaget for alvor i int biotekverden! Det er verdt mye! Fortsatt fokus på ballen!
Håper vi får en skikkelig dip ned på 26 så jeg kan få lastet opp. Hadde problemer med VPS tor-man så fikk ikke handlet på fredag som planlagt…
Det blir nok en dip i morgen. Nervøse aksjonærer benytter anledningen til å selge seg ut og kjøpe Nano i morgen. Slik går biotekkarusellen videre. Skulle ønske jeg hadde penger til å kjøpe 1k PCIB aksjer til barnebarna, men først må jeg over snittkurs på 40.
Det er vel hva Pcib kan gjøre med kreft-medisiner og vaksine generelt som er interessant. Dagens aksjekurs er bare en anledning for kjøp. Det er ikke aksjeprisisingen pr.i dag, men det fundamenale som gjelder.
Hvis så er tilfellet burde de gjort det i dag
Snøffelens 12000, - eller ikke. Det er jo bare å regne på ( “nær” ) framtidig inntjening og antall aksjer.
Det fungerer ikke sånn. Se den siste kraftige kursøkningen hvor den dundret gjennom teknisk motstand på 28. Tilbake til scratch allerede neste dag. Du kan ekstrapolere kursutviklingen i de øvrige biotekselskapene. Glad jeg har en diversifisert biotekp i dag med nano, bgbio, TRVX og PCIB. I dag er jeg også spesielt glad for at jeg er medeier i AkerBP
I særklasse mener jeg PCIB teknologien er.
Se på analogien mot konkurrenter både i chem, vacc og Nac benene i forhold til markedsverdier! Et hav av muligheter og meget gode resultater for PCIB. Leveringsteknologi det hotteste av det hotte i biotek. Der, midt i puddingen er PCIB! Ikke nok med det i finansiert fimachem ggk har fase tre toget blitt etablert. Så og si ingen konkurrenter enda. What! PCIB er one of a kind - selv på OSE! Sier som NLS artikkelens heading
Og i all biotek er det risiko. Og med resultater som PCIB har levert ser vi biotekselskaper med flere titalls milliarder i mcap. Disse har også høy risiko!!! Wake up call. Og her oppe i nord snuser PCIB på EN milliard i markedsverdi…
Vil PCIB aksjer bli solgt i morgen for å bli reinvestert i Nano og andre biotek som nevnt over her?
Ja , hvor haren hopper er ikke enkelt å forutsi men det ville være rart om så skjedde.
Hvorfor selge i et selskap som er fullfinansiert i mange år for så å investere i selskaper som brenner penger i høyt tempo i disse dager hvor kapitaltilgangen er en tung affære.
Fra fullfinansiert i flere år til nært forestående emisjon?
Lykke til
De som har solgt håper nok den faller i morgen , vi seige sliterene får vel heller tåle oppgang
I’ve been on the fart today (som en kompis sa til en engelsk kollega) så jeg har ikke fått med meg dagens action før nå. Greit å snakke om diversifisering generelt men å selge PCIB på denne oppgangen er totalt uaktuelt for meg. Det er/kan være starten på en større reprising, og den som hopper av nå risikerer å miste selve moroa
Den kan like gjerne fortsette opp. Synes handelsmønsteret har endret seg veldig siden sist tirsdag. Dette sammenfaller med at NLS-forsiden ble offentliggjort. For meg ser det ut som om det er større aktører som kjøper seg gradvis opp mer enn kortsiktig trading, selv om dagen idag var preget delvis av det siste. Siste halvtimen falt den tilbake fra 31.55 til 30.45, så mulig traderne har fått sine prosenter allerede.
Og hvis det er reprisingen som nå kommer er det lite framover som kan/bør trekke oss nedover igjen i gjørma, slik emisjonen gjorde for 1 år siden.
I tillegg ser det jo ut som pcib har fått fart på sakene i forhold til utsettelser og kommunikasjon til markedet ref Q2.
Ja, sikkert surt for de som sa seg fornøyd etter at Nano gikk fra 24 til 31 høsten 2016.
Litt morsomt at Pcib tracker Nano høsten 2016 med ørlite lag. 125 kr i desember?
“I’ve been on the fart today” - Haha… Høres ut som noe Petter Solberg har sagt .
Satser på videre oppgang i morgen.
syntes det så ut som det var roboter som kjøpte en del. Kan tyde på større aktører inn får følge med.
Morgendagens FA s. 36
Aksjevinnere:
5. Plass PCI BIOTECH, opp 8,17%
Unormal høy omsetning i %:
6. plass PCI BIOTECH, 335,35%
He, he, det ser ut som om det er like foer take off. De som vil inn foer, boer benytte anledningen.
Vi snakker om selskapet som staar bak neste generasjon immunterapi og kreftvaksiner. Noe som vil revulusjonere kreftbehandlingsverdenen. Man kan godt antyde at deler av kreftgaaten vil bli loest. Kanskje store deler og.
Det ligger i kortene, at PCIB fort kan bli det hotteste Biotec selskapet paa verdens Pharma himmel ;-))