Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Er du i pluss eller minus på din investering i Pcib?

• pluss
  • minus
  • Even Steven

0 stemmegivere

2 Likes

Nesten 20k dark pool handel bragte totalt volum idag opp i 228k

8 Likes

Til de som lurte som jeg hva er ¨dark pool¨ , lykketil.

4 Likes

Vel hvis noen ringer meg og byr kr. 1000 pr. aksje i moerkerommet, er jeg klar;-)) Kommer antakeligvis til aa kontre med 1500 for og se hvordan det gaar;-)) For kommer ett slikt moerkerombud, er det noen som vet mer enn hva vi vet.;-))

4 Likes

De (muligens) er å finne igjen på top shareholders for ultimo: 18. ABN AMRO Global Custody Services (Nominee) 325.948 1,17%

2 Likes

Det er bekreftet fra Nyenburgh selv ja.

Og det er altså i tillegg til at Fidelity sitt biotekfond, vel verdens største i sitt slag, har kjøpt 5,5% av selskapet.

2 Likes

Vurderer å ta noen lodd i PCI, vet sånn høvelig hva de driver med, men har noen kjappe spørsmål.

1: når var forrige emisjon?
2: hva er cash balance?
3: hvor mye brenner de hvert kvartal?
4: når kan man forvente at de begynner å tjene penger?

Jeg blir litt frekk her nå, men hørt om å få servert ting på sølvfat før?
Det finnes kvartalsrapporter ja tilogmed mer utførlige årsrapporter.

Det står faktisk lettfattelig oppstilt i disse rare blekkene, og de finnes for alle børsnoterte selskaper.

Svaret du vil finne er i korte trekk, på 1-2-3 ikke noe problem. Nr 4 blir bare spekulasjon uansett…

12 Likes

PCIB hadde en Emisjon 24.08.2018.
360 mill / 30,-

https://newsweb.oslobors.no/message/458028

Etter å ha satt meg litt inn i selskapet de siste dagene venter jeg på en mulighet selv.
For øyeblikket ser aksjen ganske overkjøpt ut så får avvente til den forhåpentligvis normaliserer seg litt.

1 Like

Kanskje jeg foretrakk å få det servert på sølvfat :wink: ser ut som de brenner ca 30 mill i kvartalet og har litt over 300 på bok.

Du miner meg om en kollega. :rofl:

2 Likes

Håper NLS artikkel blir tilgjengelig for alle og på nett onsdag?!

2 Likes

LOL, noen som skal løpe etter NANO?

Mulig eller tykk tommel

Det ser slik ut. Hyggelig for aksjonærene i Nano, kjipt for oss i PCIB.

De ble kjøpt i ett jafs. NANO suksess er hyggelig for PCIB og omvendt! Drar hverandre og Oslo cancer Cluster opp og fram! Vinn vinn!

NLS artikkel mener flere kommer tilgjengelig i morgen. Fortsatt enorm økning interesse for PCIB etter forsiden. Det vedvarer i dag og PCIB blir nok dratt videre opp av portefølje kollega (Oslo cancer cluster) NANO🥳

I dag:
Nano ender over 40kr?
PCIB ender over 35 kr ?

4 Likes

Var det Arve som måtte tvangsselge igjen ???

2 Likes

2,5kr i spread tjohei

1 Like

NEI det var det ikke. Har kjøpt litt jeg. Tok også en post i NANO på 37,7 ( mulig litt høyt ?? )

3 Likes

Nano fikk 100% CR på 3 pasienter i Archer, så 37,7 er ekstremt billig.
Men å flytte penger fra PCIB er galskap.
Kan ha vært en pølsefinger :slight_smile:

2 Likes