Er du i pluss eller minus på din investering i Pcib?
- pluss
- minus
- Even Steven
0 stemmegivere
Er du i pluss eller minus på din investering i Pcib?
0 stemmegivere
Til de som lurte som jeg hva er ¨dark pool¨ , lykketil.
Vel hvis noen ringer meg og byr kr. 1000 pr. aksje i moerkerommet, er jeg klar;-)) Kommer antakeligvis til aa kontre med 1500 for og se hvordan det gaar;-)) For kommer ett slikt moerkerombud, er det noen som vet mer enn hva vi vet.;-))
De (muligens) er å finne igjen på top shareholders for ultimo: 18. ABN AMRO Global Custody Services (Nominee) 325.948 1,17%
Det er bekreftet fra Nyenburgh selv ja.
Og det er altså i tillegg til at Fidelity sitt biotekfond, vel verdens største i sitt slag, har kjøpt 5,5% av selskapet.
Vurderer å ta noen lodd i PCI, vet sånn høvelig hva de driver med, men har noen kjappe spørsmål.
1: når var forrige emisjon?
2: hva er cash balance?
3: hvor mye brenner de hvert kvartal?
4: når kan man forvente at de begynner å tjene penger?
Jeg blir litt frekk her nå, men hørt om å få servert ting på sølvfat før?
Det finnes kvartalsrapporter ja tilogmed mer utførlige årsrapporter.
Det står faktisk lettfattelig oppstilt i disse rare blekkene, og de finnes for alle børsnoterte selskaper.
Svaret du vil finne er i korte trekk, på 1-2-3 ikke noe problem. Nr 4 blir bare spekulasjon uansett…
PCIB hadde en Emisjon 24.08.2018.
360 mill / 30,-
https://newsweb.oslobors.no/message/458028
Etter å ha satt meg litt inn i selskapet de siste dagene venter jeg på en mulighet selv.
For øyeblikket ser aksjen ganske overkjøpt ut så får avvente til den forhåpentligvis normaliserer seg litt.
Kanskje jeg foretrakk å få det servert på sølvfat ser ut som de brenner ca 30 mill i kvartalet og har litt over 300 på bok.
Du miner meg om en kollega.
Håper NLS artikkel blir tilgjengelig for alle og på nett onsdag?!
LOL, noen som skal løpe etter NANO?
Mulig eller tykk tommel
Det ser slik ut. Hyggelig for aksjonærene i Nano, kjipt for oss i PCIB.
De ble kjøpt i ett jafs. NANO suksess er hyggelig for PCIB og omvendt! Drar hverandre og Oslo cancer Cluster opp og fram! Vinn vinn!
NLS artikkel mener flere kommer tilgjengelig i morgen. Fortsatt enorm økning interesse for PCIB etter forsiden. Det vedvarer i dag og PCIB blir nok dratt videre opp av portefølje kollega (Oslo cancer cluster) NANO🥳
I dag:
Nano ender over 40kr?
PCIB ender over 35 kr ?
Var det Arve som måtte tvangsselge igjen ???
2,5kr i spread tjohei
NEI det var det ikke. Har kjøpt litt jeg. Tok også en post i NANO på 37,7 ( mulig litt høyt ?? )
Nano fikk 100% CR på 3 pasienter i Archer, så 37,7 er ekstremt billig.
Men å flytte penger fra PCIB er galskap.
Kan ha vært en pølsefinger