Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Tenk drømmescenario. Spesialinvestor solgte alt de hadde i dag og snek seg ut med halen mellom bena. Juletider som høst med NANO og PCIB kurs på 130 kr etter fantastiske resultater og en hyggelig avtale⭐️

Ikke nok med det, nytt drømmescenario: etter NLS artikkel er family office, fond og Bill Gates found på vei inn i PCIB. Lov å drømme litt om PCIB suksess🥳

4 Likes

Over 7 % mellom kjøper og selger.
Heller ingen større ordrer.

1 Like

Var det tommeltott?? Nå ligger det kjøper på 30,5 på skjult og kjøper 7000 i slengen🚀

3 Likes

image bare 35 min åpen …hva blir det idag :slight_smile:

2 Likes

Noen klarte å snappe opp et knippe til 28,00 på en dag som denne…well played! Jeg er grønn av misunnelse :slight_smile:

2 Likes

Jeg var ikke dristig nok så jeg fikk til 29 i dag…

1 Like

Omsatt snart 100k før timen har gått. Kan bli en hyggelig dag dette.
Ett lite hjertesukk om mobbing av “selgere”. Tenk om ingen ville selge? Hvordan skulle da nye komme inn i gull-aksjen på dette latterlige nivået ? Send dem heller en stor takk for handelen.

4 Likes

Var heldig og fikk 2000 til 28,15 :slight_smile: Takk til pølsemannen

1 Like

Styrketegn at vi holder så bra med Nano på vei til månen. :slight_smile:

2 Likes

Jepp. Oppgang i dag bremses helt klart av Nano. At den fortsatt holder over 30 er viktig. Han som skulle ut med 30k fikk jo napp med en gang.

4 Likes

Oppgangen som skjer i dag kan like gjerne få drahjelp fra NANO. Oslo cancer Cluster porteføljeselskap får internasjonal interesse etter gode resultater. Vinn vinn. Se på omsetning både NANO og PCIB. Plutselig fyker like gjerne PCIB forbi 35kr i dag.

1 Like

NANO starta kraftig opp så sikkert mange som ble skremt og ikke glem at kursen lå under PCIB for få uker siden. Potensialet i PCIB er vel ikke så mye svakere enn NANO ? Så hvorfor stresse med det?
Kjøp litt i begge slik som meg.

2 Likes

Bavarian Nordic i 190kr. Opp 3-4kr. Hyggelig å se de gjør det godt!
Opp 49% i år! Sammenfaller godt med samarbeidsavtale de gjorde med PCIB. Brukte tid for å se om det var nyttig samarbeid og ser de nå at det bærer frukter? Kan det være her vi ser de første avtalene?

8 Likes

Tipper at ved foerste avtale det foelger penger med, vil PCIB stige til tresiffret. For da vet alle at mange fler vil foelge.

Saafremt det ikke kommer ett bud isteden? For etter Burgerens fimaVacc show, ville ikke det forundre det minste. For naar det er unnagjort, kommer PCIB til og bli ett navn som er paa alles bransjelepper worl wide, og med det, bli superhot.

4 Likes

Det ligger 3 store ordre nedover i ordreboka nå på hhv 19k, 37k og 16k. Helt tydelig at interesen for PCIB (og biotek generelt?) har våknet. Ca 100k totalt på kjøp fra 26,80 og oppover (nivå 20).

8 Likes

Hadde eg vist den skulle nedom 28 så hadde eg lagt inn selv.

1 Like

Tipper det er Storebrand sine aksjer der nå igjen blir lånt ut til shorting. Skal bli interessant å se neste ukes topp50.

3 Likes

Hyggelig, når aksjekursen stiger.
Straks den faller tilbake, er det oftest NANO, som får skylda.
Synes vi skal fortsette å glede oss over at bruddet opp fra 25-28 synes å være et faktum.

3 Likes

At Kursen lå under PCIB for noen uker siden er uvesentlig , det du må se på er mcap, ikke kurs
Om Potensialet er større/lavere hos PCIB enn i Nano, må du finne ut selv :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Nano mcap ca 2 milliarder NOK
cashburn ca 90 mill pr.Quarter
cash 440 millioner
konkurrenter i sin indikasjon: Ja
AA pathway: Nei
Evnt.markedsgodkjennelse: (2022)
Emisjonsfare; Høy

PCIB mcap ca 1 milliard NOK
cashburn ca 30 mill pr. Quarter
cash 300 millioner
konkurrenter i sin indikasjon: Nei (Meget begrenset)
AA pathway: Ja
Evnt.markedsgodkjennelse: (2022) IMDC kan gripe inn før dette
Emisjonsfare; Lav (event. 2022)

20 Likes

Sorry, men er ikke det bladet kommet ut da? Ser ut som det kom på lørdag 14.09.