Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Så du synes det er det samme å hente 360 millioner som å hente 50 millioner? Kom igjen, det er en vesentlig forskjell og alle ser at du har en agenda her.

6 Likes

Vet du forskjellen på en rettet og en fortrinnsrettet emisjon Geiran?

Edit: Ser av svaret under at du ikke legger noen vekt på forskjellen

4 Likes

Ikke gi trollet mat nå!:joy:

5 Likes

PCIB henta 70 millioner i den fortrinnsretta emisjonen i 2015. Det ble ikke akkurat spart på rabatten da heller.

2 Likes

Du gir deg ikke? hva var market cap da de hentet penger da? Og hva er den nå?

Geiran bare overbeviser seg selv om han ikke skal investere i PCIB. Det er greit nok. Men du overbeviser ingen her.

5 Likes

Topp ti samarbeidet vil gi klingende mynt i kassa når de tegner avtale i Mai 2020.Eller så legger de inn bud på hele Pcib.

2 Likes

Coyw:

Eldgammel diskusjon. Jeg var av de som har kritisert ledelsen for IKKE å kjøre hardt inn på en fortrinnsretta emisjon når kursen lå og vaka rundt 60. Det var slett håndtverk og de burde lært av NANO.

1 Like

Noen som har full ordrebok. 120k på kjøp ned til 26-tallet for 15 min siden.

5 Likes

Skjønner ikke denne konkurransen mellom NANO og PCIB her på forumet.

Man burde ikke tenke enten eller, men heller ja takk begge to.

Slik jeg ser det har disse to selskapene to vidt forskjellige strategier som er meget lovende (red: og ulike markeder). Og mest sannsynlig vil begge to selskapene kommersialisere seg til beste for pasienter, lommeboken, samfunnet (og aksjekursen).

17 Likes

@Investor hvilket hus har du at du ser så mange nivå?

1 Like

https://bors.e24.no/#!/instrument/PCIB.OSE/orderdepth

6 Likes

Skjønner ikke helt hva du mener her nå, mener du de ikke burde hentet penger i fjor? Hva skulle de gjort da? Med dårlig makro og voldsom nedgang i markedet bare noen uker senere kunne jo det blitt krise. Hva mener du de burde gjort i stedet da?

1 Like

Les en gang til. Selvsagt skulle de hente penger!

4
5

7 Likes

Jada, alltid lett å være captain hindsight!:wink:

3 Likes

Håper virkelig ikke at moderator/eier lar dette skli ut til å bli et nytt HO.

2 Likes

Det er det allerede.

Blodhausseinnlegg får emojies, mens jeg blir mobba og får tommel ned uansett hva jeg skriver.

1 Like

Ja og hva var poenget med innlegget da? At du fikk rett at de hentet penger? Alle visste jo at det ble emisjon eller partneravtale. Den voldsomme rabatten som du sier kommer av at det er forskjell på rettet og fortrinnsrettet emisjon. Så at du sammenligner rabatten i Nano og Pcib blir jo helt feil. Det er her det skurrer og det er derfor folk blir irritert.

Tror kanskje hvis du ordlegger deg litt annerledes og ikke tar jeg vet bedre enn deg holdningen, så får du mer forståelse.

6 Likes

Geiran det er helt fint med andre synspunkter enn de som mener PCIB er et fantastisk selskap.

Det blir bare helt galt når du må konstruere. Om NANO eller et annet selskap i hele verden skal sette igang studie eller kjøpe selskap/ investere må det hentes penger. Intet nytt. Det vil være greit å forholde seg til hva ledelsen, styret i selskapet har uttalt. Come on!

2 Likes

Dritt inn / dritt ut :wink:

3 Likes