Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Både Pho og nano kan bli veldig bra, men pcib vil banke de i avkastning.

1 Like

Det beste er nok at flest mulige forretningsområder feiler slik at det ikke blir snakk om mulige emisjoner.

VACC og NAc er en trussel mot selskapet PCIB og håper de feiler.

Hehe , litt morro må vi ha :upside_down_face:

6 Likes

Fint med litt omsettning rundt emi-kurs. Så får vi «vasket ut» de som ventet på å gå i 0, før melding.
De supergirede, utålmodige, kortsiktige, treskobrukende og nervøse er straks ute. :chart_with_upwards_trend:

10 Likes

Jepp.

Det er veldig spennede å se at emisjonsprisen nå holder og at det går volum i overkant. Kan jo bli en fin bunn i trappa om det holder seg nå. Sist forsøk i mai holdt ikke lenge.

5 Likes

I dag var det NANO sin tur og gratulerer så mye.

Helt klart at der er en “konkurranse” blandt aksjonærene til de forskjellige biotek-selskapene.
Noe annet ville vel vært rart og unaturlig.
Kunsten er imidlertid å holde et nivå slik at den gode tonen som hersker her på dette forumet består.

Der er nok en del av oss som hopper rundt og skifter helt eller delvis selskap når det kommer gode meldinger men lønner dette seg?
Man blir jo stadig løpende etter dersom en praksiserer denne metoden.
Personlig så har jeg dårlig erfaring med denne praksisen.

Et annet forhold er jo at det tar lang tid å sette seg inn i selskapene og produktene og forlate selskaper en har brukt år på å få overblikk på til nye kandidater en ikke kjenner , tjaaa?

Hva mener dere.

Springe etter eller sitte i ro?

8 Likes

Ikke springe etter, kjøp heller neste uke. Der er mye aksjer kjøpt på lav 20 nå. Noen rolige dager så får vi se.

Forøveig kan den såklart gå rett videre…

2 Likes

HOLD Pcib. Selvsagt skulle en ha lastet opp en del NANO på 20-tallet for bare få dager siden, men i dag er det kanskje for sent å løpe etter.

Det BØR komme nyheter fra PCIB innen november 2019!

2 Likes

Over 200 000 aksjer omsatt.
PCIB opp i biotek elitedivisjon.

NLS artikkel skal bli en fryd å lese!
Med den forsiden og overskrift.

Kommer den ut i sin helhet i morgen til
40 000 biotekbransje-folk!!!? Og på nett🏆?

8 Likes

Fikk du tegnet abonnement, @bamse?

4 Likes

Hold/kjøp i Pcib og vurderer inngang i Nano etter emisjonen. I Pho kommer det alltid nye muligheter, så der er det avvent og se kursutvikling. Targovax er ikke aktuell foreløpig.

5 Likes

Og du kaller deg longtrader?

1 Like

Utrolig sterk PCIB.
Kjøpes alt opp til 31,5 er det fryktelig lite til salg.

3 Likes

ja, eg er det. long - blir sikkert 2023 før eg er ferdig i pcib.

og så prøver eg å trade litt, men det går best med long delen :wink:

5 Likes

Jeg bare lurer, hvem er det som skal bygge aksjekurs, når alle som skriver på disse forskjellige platformene «fisker» etter «billige» aksjer og kjøper på «dupper». Hva med å være med å bygge grunnlaget for kursen i disse selskapene dere har sånn «ståltro» på?

1 Like

Alle eiere bygger fundament

Har lenge undret meg over den gjentatte antagelsen om at de fire-fem biotekselskapene er selv sine verste konkurrenter. At aksjonærer i biotek hopper rundt fra blomst innen dette begrensede segmentet, og at alt annet er bortimot uinteressant. Når Nano har dagen, bør de andre havne rett i bøtta. Stiger Pho, selger man seg ut av Nano og PCIB, og Targo. Og vise versa. Omatt og omatt at.
Kunne vært interessant med en poll eller noe om hvor utbredt denne hoppingen fra selskap til selskap innen biotek egentlig er.
Kanskje er biotekaksjonærer ikke som andre aksjonærer, men av en helt annen art
Selv tviler jeg på om fenomenet har målbare kursutslag, men her kan jeg ta feil.

Moderna vs PCI BIOTECH sine resultater fimavacc.

PCIB benyttet solid hurdle Hiltonol. Gode resultater.

Moderna fikk økt verdivurdering på 6 milliarder kr. PCIB har null.

Det er merkverdig!

Fint hvis Nordic Life Science artikkel utbroderer markedsverdi og teknologi. Av overskriften mener de PCIB gjør et paradigmeskifte? I så fall store ord. Venter på å få lest!

6 Likes

Kanskje det jubel.
Men fimaVACC er jo ikke presantert for verdenssamfunnet enda så hvem vet?

En børsmelding og omtale på hjemmesiden er kanskje ikke nok?
Data og resultater må kanskje presanteres på konferanser og egnede tidsskrifter før menneskeheten våkner og det blir noe “sus i serken”.

4 Likes

@rockpus Ser at du etterlyste hva @focuss mener om pcib. Og han er gjort sin utredning på hegnar.
-Mannen, myten, legenden mener :

I dag kl 10:39 478

Å sammenligne PCIB med PHO blir som å sammenligne en som ikke er kvalifisert for Handicap VM med Karsten Warholm

I dag kl 00:15 965

PCIB er for folk som liker å tape penger

I går kl 23:49 1000

Aksjen for hjernedøde.

Kan konkludere med at Focuss ikke har troa.

7 Likes

Og at han ikke kan tas seriøst whatsoever. Guru du liksom :slight_smile:

6 Likes