Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Nå var det mye rar flagging av innlegg her. Jeg la ut en link om dagens krisepakke i USA som er ytterst relevant for pcib og aksjemarkedet generelt. Lite takhøyde på småprat tråden akkurat i kveld…

3 Likes

Jeg tror det kan være lurt å sette et sånt lenke i PCIB-kontekst hvis folk ikke skal misforstå det som offtopic :slight_smile:

1 Like

Ta forøvrig spørsmål/kommentarer om moderering med meg eller en moderator, så unngår vi å ta de diskusjonene i trådene :slight_smile:

4 Likes

Det var vel ved forrige finanskrise at Algeta gikk omtrentlig fra 30 til 350kr?!

Det er uansett «bare» fortsette levere resultater så blir selskap belønnet rikelig.

7 Likes

Fra Investtech i dag:

10 Likes

Ingen dårlig start på dagen. Hør etter gutter. KJØP.

5 Likes

Eller, Per; gi oss en kongemelding!

3 Likes

La oss først reprises basert på fundamentals. Deretter etter at grunnmur på langt høyere kurs er lagt la meldinger strømme på👍

4 Likes

Skal litt til, når det nå ser ut til at interessen er helt tørket ut igjen :crazy_face:

1 Like

De fleste sier at de skal holde på aksjen “lenge”. Spiller det da noen rolle om kursen er 30, 50 eller 80?

Og hvorfor slik gnåling?

Aksjefolk er ensomme og bekreftelsessyke :crazy_face:

Jeg opplever at PCIB-kursen til en viss grad korrelerer med mitt lykkenivå. Foretrekker derfor så høy kurs som mulig - så raskt som mulig.

16 Likes

ved en brå reprising til et lykke nivå, så er det mulig å selge litt(20-30%) og øke i feks. nano,pho,bgbio,trvx,

Enig, men det har vist seg vanskelig for markedet å prise PCIB “fundamentalt korrekt.”

Spesielt siden det er vanskelig/umulig å prise verdien av fimaVACC og fimaNAc.

Og analysen fra Arctic med kursmål 60 er nok veldig konservativ.

Én gjennombruddsmelding for fimaVACC og/eller fimaNAc så er det kursmålet ut av vinduet…

6 Likes

Det er i dag vi venter artikkelen fra Nordic life science?

4 Likes

I midten av denne uken fikk jeg beskjed om…
Så rett rundt hjørnet…:thinking::pray:

5 Likes

For dem som abonnerer var den tilgjengelig mandag. Har ikke lest den men fikk referert at Per var meget positiv og har klokketro på at dette kan bli noe stort. ( noe i den dur )

6 Likes

Likte at DNB MARKETS AKSJEHANDEL/ANALYSE er kommet inn på listen over største aksjonærer med 0,3%.

Arctic Sec kursmål 60kr.

Kan endelig DNB Markets ta opp dekning av PCI BIOTECH?

2 Likes

Fikk akkurat mail fra NLS , og de sa at magasinet/artikkelen er ute nå!!

Anyone?:pray:

10 Likes

Blir nok sirup i alle biotek aksjer til trøkken er over i Nano for denne gang.