Har tegnet abonnement, men foreløpig er det ikke tilgjenngelig for nedlasting.
Så vi venter på effekten av en artikkel som veldig få har tilgang til?
veldig få har tilgang til?
40.000 abonnenter
Veldig få???
Noen venter på effekten, noen venter på innholdet, mens atter andre ikke bryr seg så mye om innholdet - men er strålende fornøyd med at Nordic Life Science i det hele tatt tar seg bryet og tiden til å skrive en artikkel om den lille juvelen fra Norge - nemlig PCI Biotech.
Et veldig stort og seriøst magasin med svært mange abonnenter. Jeg forventer ingen stor umiddelbar effekt på kursen, men det er noe med at snøballen skal begynne å rulle. Selvsagt er ikke på langt nær alle lesere potensielle aksjonærer i PCIB men det kan være en og annen med tykk lommebok eller som har påvirkningskraft på noen med tykk lommebok. Så har vi analytikere innen biotek/pharma, de vil garantert lese denne artikkelen med interesse, det samme med enkelte som forvalter fond innen segmentet.
Du kan vente på hva du vil for meg.
Aksjonærene venter nok på en real reprising basert på fundamentale verdier av resultater i teknologiben PCIB har levert over tid.
Ett eksempel er Moderna som får dager siden fikk økt verdivurdering på 6 milliarder kr basert på en studie liknende PCIB sin fimavacc. Fimavacc målte seg mot langt sterkere hurdle, Hiltonol. Fimavacc prises i dag til 0. Les Arctic sec analyse!
Men klart at NLS artikkel fra og til biotekbransjen selv med 40 000 abonnenter er wake up call mulighet for investorer!
Den USLIPTE og oversette juvelen PCIB.
Uansett må vi ha mer bensin (nyheter) for å komme oss videre mot 35-40 etc.
Det er der jeg tenker. Det må da for F være nok bensin allerede, til å passere 100🤘
Nei, åpenbart at det ikkje er nok interesse for PCIB.
Men NLS kan nok hjelpe på…samt en kommersiell avtale.
Burgeren vil ikkje få noe særlig mer effekt, tror eg.
Men er egentlig Burgermeister bekreftet? Jeg syntes det hørtes mer motsatt ut på podcasten, eller er jeg out of the loop?
Han bidrar vel i kulissene, men nettopp derfor er det nok altfor mange som har hatt for store forhåpninger at bidraget hans skal revolusjonere noe som helst.
Og å finne den “perfekte konferansen” for fimaVACC er tydeligvis ikkje lett, 1 år har de brukt på dette nå.
De hadde resultatene først nå på våren, det blir misvisende å si at de har brukt ett år. Kun noen måneder siden de selv fikk fimavacc-analysen.
Forslår du leser deg opp på van der Burgh og resten av teamet i Leiden.
Regnes internasjonalt som topp int klasse!
At kursen ikke er gått til himmels kan ikke van Der Burgh noe for🥳. Han har bekreftet den gode teknologien. Det er verdifullt både på kort og lang sikt. Ikke være engstelig for det.
Det er kanskje sovende Investorer sin skyld.
Nå virker interessen for PCIB sin teknologi sterkt økende.
Synes det er godt at vi holder oss over 30 at the moment jeg. Det er ikke lenge siden vi var nede å krafsa på 22. Opp og frem en krone om gangen er mye bedre enn å sitte langt nede i gjørma.
Vel, de første positive resultatene fikk vi allerede i september 2017, deretter fikk vi en god smakebit ved Q4 2018 den 13. feb 2019.
Og allerede da burgeren ble hentet inn i september/oktober 2018 måtte PCIB vite at resultatene kunne være meget interessant for en “viktig konferanse.”
Og ikkje minst for klinisk utprøving, noe vi fikk endelig bekreftet i mai 2019.
Så her venter vi fortsatt på disse 2 milepælene…
Resultater er kjent og knuste eksisterende behandling Hiltonol. Fimavacc er helt overlegen. Det er den virkelige milepælen!
Burgh og PCIB skal dra detaljer og studien i nærmeste framtid som du sier. Da blir teknologien gjort kjent i mer detalj. Allerede nå er det mulig for biotekselskap å kontakt PCIB for samarbeid. Det er naivt å tro at det ikke foregår forhandlinger omkring fimavacc teknologien gitt resultatene på et eller annet stadie.
Fokus på ballen Lothian og har du tro på selskap i bioteksektoren og er villig til å ta risiko, tenk langsiktighet. Uke til uke, mnd til mnd er uinteressant så lenge resultater og gode data stadig blir levert som i PCIB. Da blir en belønnet like plutselig som Algeta fra 30 til 350kr. Akkurat det samme gnålet om tid var det da. PCIB leverer år for år og må fortsette med det!
Vi får absolutt håpe at de har interessenter for utlisensiering!
Og kanskje også at det er en patentsøknad som må offentliggjøres FØR de dukker opp med hele fimaVACC pakken på en konferanse?
Klaging nå?
Vi står foran et kjempeløft. Det er nå man skal glede seg.
Jeg har ikke full ordredybde, men antar det ser bra ut. 30.7 ble ihverfall slukt.
Man kan fundere over så mangt når man venter på 3-sifret kurs, f.eks dette:
Hvis neste ukes “abstract” løfter kursen til 3-sifret, hvordan vil Lothian reagere:
Selge og vi er kvitt sytet!
Ikke selge - hvor mange dager med 3-sifret kurs før sytet er tilbake?