Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Bavarian Nordic beveger seg mot 200kr!

Opp og snuste på 192-193.

Virker råsterk.

Er det PCIB teknologien som har fått fart på pipeline til Bavarian Nordic?!

Lothian har du ikke fått med deg samarbeidet mellom selskapene? Grei kursutvikling +50% i år og etter samarbeid ble etablert for Bavarian Nordic!

4 Likes

Jeg synes det er imponerende hvor vanvittig tung den pdfen der er for pcen å vise.

Typ gamingpcen lagger jo som et helsike

4 Likes

Flere andre interessante artikler der også i tillegg til den om PCIB. Spesielt intervjuene fra side 26 og utover med noen av de som representerer ulike finansieringskilder i bransjen.

3 Likes

Jeg har den store ære å fortellere at lister viser at Nyenburgh er ute av topp 50 :slight_smile:

De har ennå 99k aksjer per tirsdag denne uka, men vi slipper da trolig å se dem på listene framover:)

Good riddance!

33 Likes

Det er så deilig​:partying_face::rocket:

En av de beste nyhetene. Takk investor

Halen mellom bena og helt ute.
Drømmen nå er nyheter fra PCIB!
Rocket man blir da fort fakta ved positive nyheter og uten postene til spesialinvestor lenger👍

Selvsagt er samarbeidet noe alle kjenner til. Men det har pågått i bare 13 mnd, er preclinical.

Og såvidt eg vet har vi vel ikkje fått noe info utover børsmeldingen fra den 20. aug i fjor.

Så at PCIB har bidratt til kursøkning i Bavarian er igjen wishfull thinking.

4 Likes

Fytti for noe drit det der har vært.

4 Likes

Så enig så enig savepig. Klam hånd over kursen. En sann fryd at de er ute!
Det er som en positiv børsmelding​:joy::stuck_out_tongue_winking_eye:

Jeg er den flyvende Hollenderen stor takk skydig. Hadde aldig faatt en saa gunstig öking av beholdningen uten deres hjelp.

5 Likes

Fan! På vei ned igjen. Dette gjentar seg gang etter gang…

1 Like

Spiller ingen rolle. Skal PCIB lykkes må de få avtaler. Spiller det noen rolle om kursen er 29 eller 31 i dag hvis det kommer milliardavtaler i morra ? (Eller senest til sommeren)

2 Likes

Nei, ikke fra i dag til i morgen, lite trolig. Saken er den at hvis man tenker slik over tid har man verdsatt selskapet lavere enn hvis kursen lå mye høyere.

Man ønsker selvsagt en høyest mulig kurs før avtaler eventuelt begynner å komme inn. Stor forskjell på byks i verdi om man ligger på 29 eller 40-50.

Poenget er at man ønsker en høyest mulig kurs før den virkelige oppgangen eller budgivingen starter.

7 Likes

Enig. Dessuten er jeg 100% sikker på at både Per, styret og de største eierne er klar over hvilke verdier vi snakker om. Jeg tror ikke avtaler blir gitt bort på billigsalg.

Jeg likte at de terminerer avtalen med Topp-10 til nyttår. Det viser at de er klar over kortene de sitter på

6 Likes

Spiller ein rolle for dei som bruker belåning.
Det er også viktig psykologisk, at kursen går opp og ikkje ned etter ein har kjøpt.

2 Likes

Ser den. Men i løpet av 2020 (og avtale Topp-10) er vi laaaaangt over dagens kurs. Da kan alle slappe helt av :wink:

2 Likes

Vel, en får se det positive.

Skulle vi falle nok en gang til 25 så er en ikke ferdig kjøpt :wink: :rofl:

1 Like

Teknisk støtte ca 28 så der vil jeg tro ett ev fall vil stoppe.

1 Like

Jeg er ganske så fullastet, men faller den til 28 kjøper jeg mer

Egentlig et styrketegn at den faller med såpass lite omsetning som i dag.

1 Like

Drømmerier om lavere kurs😜

Nyhet om at spesialinvestor er ferdig solgt er vitterlig en gladnyhet!

PCIB kursen ender vel opp i dag?!