Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Er egentlig full-lasta jeg også men ser jeg 29.00 så hiver jeg ut noe annet og tar noen k.

1 Like

Du kommer på rikinglistene i Norge når kursen treffer tdiligere omtalte 12000. :slight_smile:

2 Likes

Går den i 12000 så tror jeg jeg haver i respirator!!!
Kan jo få sjokk av mindre.

3 Likes

Hadde vært greit å etablere seg OVER 30 før en får stjerner i øynene og eventuelt må legges inn…

En kan heller bli gal av å stadig se PCIB på 20-tallet.

God helg og med håp om oppgang de neste månedene.

5 Likes

(12.000) en milliard her og en milliard der,- det blir penger av slikt :slight_smile:

1 Like

(Utdrag fra innlegg #12133)

@Snoeffelen,

Men hva om “Den store ukjente kjempen” ikke er Roche, men Merck? Og hva om i så fall Merck de siste fire årene har prøvd ut PCI-teknologien i kombinasjon med nettopp Keytruda?

For har ikke Walday ved flere anledninger nevnt at “vår teknologi” virker utmerka sammen med checkpoint inhibitors? Da bygger han sjølsagt på empiri, altså resultater fra prekliniske forsøk.

… og for å spekulere videre; hva om disse forsøkene, denne empirien, viser at blockbusteren Keytruda virker vesentlig bedre i kombinasjon med Amphinex og laserlys?

Da ville det vel ikke være urimelig å kreve en pen bit av kaka?

11 Likes

Jeg har lenge trodd det er Merck, for jeg oppdaget for lenge siden en nettside der de skrev at de brukte PCI til lungekreft. Da jeg skrev dette på HO ble nettsiden fjernet 1 time etter.
Jeg vet at flere har hevdet i ettertid at det er Roche, men jeg tror fortsatt det kan være Merck

9 Likes

Uff, først skal vi no til tresiffret, også skal en klare og kjempe mot salgs lysten helt til fire siffret :joy:

over det får eg ihvertfall total hødeskrekk.

3 Likes

Eg har lenge vært overbevist om at topp10 er Roche, men nå antar eg at det er 1/3 sjanse hver for Roche, Merck og Novartis.

1 Like

Ikke at jeg tror du mener kursen skal gå i nærheten av 12000 Storm :blush:, men det tallet har blitt tatt helt ut av kontekst i flere sammenhenger nå.

Jeg håper at det ikke blir det en ny “Merlin du sa i år totusen og … at Nano- kursen skulle bli 4000, og hva er den nå? HEHEHE” type sak.

1 Like

Snøffelen er kvalitet!

InVivo og Lothian er dere uenig i det?
Poenget er at de vurderinger Snøffelen og noen flere gjør her er av ypperste klasse og velfundert. Derfor setter jeg stor lit til blant annet snøffelen. Egen liga🥳

2 Likes

Jeg er enig med deg,Klinsj. beklager dette.

1 Like

Sur smak av 20 tallet igjen. Hadde vært godt for psyken om 30 kunne holdt.

3 Likes

Setter pris på alle kommentarer her, og Snøffelen har mange gode innlegg.

Men Snøffelen (med flere) er veldig optimistiske, nesten ekstremt optimistiske, når det gjelder PCIB og mulig fremtidig verdi, og også relativt optimistisk på når gjennombruddene kan/vil komme. De argumenterer godt, men treffsikkerheten er variabel.

Vår berg- og dalbane ferd fra 20. desember 2017 til i dag har vist at det er grunn til å være skeptisk til de mest positive fremtidsutsiktene for PCIB fremsatt av mange her inne.

Når PCIB ikkje engang klarer å legge bak seg intervallet 25-28 for godt er det tullete å hele tiden trekke frem 3-sifret og 4-sifret.

4 Likes

Jepp, det er nok bedre å kommentere at kursen er lav flere ganger daglig

6 Likes

Fikk 15k på 29. Toppers. God helg.

12 Likes

Mulig dette har vært oppe før…
Men hos meg dukker denne siden opp hvis man googler ‘Amphinex’ siste 7 dager

Why?

3 Likes

Er det den samme studien som ble diskutert i vår der Amphinex var oppført, men der det tyske nettstedet tok det vekk fordi det var oppstått en “teknisk feil?”

4 Likes

Dementi:

Denne tommelfingerregelen er utvikla av Investment Officer ved Motley Fool, Kristine Harjes. Æres den som æres skal.

4 Likes

Drømme scenario : Ledelsen i PCIB timet neste gode melding til slik at spesialinvestor ikke fikk noe ut av denne. Det hadde vært perfekt om en melding av den gode sorten nå er nært forestående!

4 Likes