Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Det er nok derfor det er litt stille i media slik at teknologien skal komme litt overaskende på kreftcellene😉

8 Likes

Det er når FirmaCHEM får grønt lys i markedt jeg er 99% sikker på bud kommer.

2 Likes

I så fall er kursen allerede da veldig mye høyere enn i dag. Finnes ikke noe free ride, riskfri avkastning!!!

3 Likes

Jeg er ikke så sikker på det. verdien av fimaNAc teknologien kan fort vise seg å være brutalt høy, det samme gjelder for fimaVACC.

slik jeg tolker signalene fra PW så er ikke PCIB til salgs men utlisensering av platformene med opsjon om eksklusivitet ligger på bordet

5 Likes

Jeg tror det er i Nac de virkelig store pengene ligger. I dag er den vel priset til ca 0

5 Likes

Slik det er per i dag er det bare fimaCHEM som er priset inn men hvis det kommer dårlige nyheter, som f. eks en forsinkelse på fimaVACC guiding, da skal markedet selvfølgelig dra aksjen ned. Gode nyheter trekker opp men bare på meget kort sikt…

Skjønn det den som kan men hadde vi gjort det hadde vi vært like rike som Warren Buffet hele gjengen :laughing:

3 Likes

Jeg tror det hadde vært bedre om selskapet ble avnotert så slipper fokuset på aksjekursen. Vi skal jo være med hele veien, skal vi ikke?

4 Likes

Eneste problemet er å øke beholdning blir tungvint :joy:

2 Likes

Buffet ble vel ikke rik på biotech hovedsaklig? :smiley:

1 Like

Føler på gikta at vi går mot en flott uke :chart_with_upwards_trend:

10 Likes

Synd at PCIB ikke kurerer gikt.

1 Like

*In addition to cancer treatment PDT is also suited to non-oncologic conditions, and is being explored in experimental treatment of vascular diseases [Neave et al., 1988,Ortu et al.,1992,Gonschior et al., 1996,Yamaguchi et al.,2000,LaMuraglia et al., 2000,Rockson et al., 2000b] andviral infections [Matthews et al., 1988,Ben-Hur et al.,1996,van Moor et al., 1999,Schagen et al., 1999], as well asin immunological disorders [Simkin et al., 2000] such as rheumatoid arthritis [Ratkay et al., 1994, Trauner and Hasan, 1996, Ratkay et al., 1998] and psoriasis [Robinson et al., 1999, Boehncke et al., 2000]. *Light Directed Gene Transfer by Photochemical Internalisation.** in Current Gene Therapy 3(2):89-112 · May 2003, Anders Høgset, L Prasmickaite, Birgit Engesæter, M Hellum.

4 Likes

Min fru fikk påvist leddgikt for 2 år siden, jeg fikk henne inn på NORD-STAR studie med bruk av RoActemra ( Rouche ). 2 år etter nå, er hun i remisjon, å det er helt fantastisk.:blush:

Jeg har opp til flere ganger tenkt hva pci teknologi allerede kan gjøre med god kombinasjons medisin.

Jeg er helt sikker på at vi sitter på fremtids rettet teknologi, som kan bedre levestandarden og gi et lengre liv for mange! :heart:

15 Likes

@Don_suger trodde de hadde avvist deltakelse?

Det er i så fall nytt for meg men ser ut som du har rett da nettsiden deres ikke lister den opp. De skal på ESMO men ikke før i Desember. Jeg sletter innlegget. My bad.

1 Like

Presentasjon av mulig Late Braking Abstract (fimaVACC) her?

https://www.esmo.org/Conferences/ESMO-Immuno-Oncology-Congress-2019/Abstracts

Where to meet us:

4 Likes

En late breaker hadde vært helt fantastisk.

Men: passer timingen egentlig?

Only abstracts for which no conclusive data are available at the time of the abstract submission deadline of 2 October 2019 will be considered for late-breaking status. The work must not have been previously published in any publication in a peer review setting or presented at a meeting of any other scientific organisation prior to the ESMO Immuno-Oncology Congress 2019

4 Likes

Bavarian Nordic fortsetter oppgangen👍. Snuser på 195kr

2 Likes

Hvem kan bekrefte at Bavarian Nordic oppgangen har noe som helst med PCIB å gjøre?

1 Like

Det kan ingen bekrefte. Kun Bavarian sin sterke utvikling etter PCIB samarbeid kan antyde at noe av deres pipeline er i godt driv. Umulig å si. Men interessant å følge samarbeidspartnere til PCIB.

8 Likes