ja, sånn går no dagan. NM i venting, men til mål kommer vi
Det går ofte handler gjennom darkpool. Spesielt i dnb og meglerne prioriterer seg selv slik at om det ligger kjøper i darkpool på 27.90 så vil den prioriteres foran andre kjøpere dersom selgern også er fra dnb.
Det kan også være at kjøperposte er vesentlig større og at det bare er de sylige som står igjen
Tror ikke på kursmanipulering i PCIB. Jeg ser at du bruker Nordnet og min erfaring der er at du ikke kan stole på at oppdateringen av kurshistorikk og ordredybde skjer samtidig, dessverre.
Slikt skjedde aldri hos Netfonds, der kunne du stole på ordrebilde og handle deretter.
Tror man kan legge tinfoil hatten på hyllen enn så lenge. Hovedårsaken til at den trekker tilbake i rangen 25-28 er nok fordi det er et begredelig volum. Det hjelper ikke at volumet er “dobbelt” så stort når det handles for 1mill NOK om dagen. Interessen er der rett og slett ikke. Men den kommer nok når før eller siden med avtale/penger på bordet. Da blir det livat.
Ingen manipulasjon når det legges ut 8 aksjer under bid kontinuerlig? Tja.
Robotsalg ser det ut som. De stilles inn for å få stadig billigere aksjer.
Ok, så da får de tak i et par ekstra skjer litt billigere. Kursen er som den er fordi folk er villig til og selge og mange flere ikke er villig til å kjøpe. Kommer nok kjøpere på banen så hjelper det lite med roboter som presser kursen hit og dit noen kroner. Altså jeg forstår at kursen helt klart beveges av dette, men ser virkelig ingen grunn til å grine over dette all den tid det omsettes for smuler daglig.
Robot eller ikke men at det er noe merkelig handel må man nok bare si seg enig i. Bra kjøperside og brukbart volum men kursen vil ikke opp?
Griner ikke over det, utnytter det. Fikk 1000 til på 27,2.
Se der ja så i verste fall kan man si at det bidrar til å øke likviditeten i aksjen.
Ned 4 % i dag også. Begynner å bli en vane. Tør ikke kjøpe mer før vi har en avtale på plass. Helt greit å måtte løpe etter da.
4%? Gikk vel 1,9% ned…
Beklager, var på 15 min forsinket. Skal ikke gjenta seg.
Nettopp. Les innleggene fra 28.august etter Q2 presentasjonen i denne tråden. Ingen forandring i forhold til det som ble presentert der. Skjønner at noen blir påvirket av att aksjekursen svinger opp og ned, men det fundamentale har vel ikke forandret seg, da det ikke har blitt meldt om noe etter dette. Stor takk til de store skribenter på PCIB trådene som vi allmenne kan støtte oss på.
Hvis det sendes en kreft-drepende behandling til hele kroppen, reduseres også kroppens evne til å slå tlbake de sterke (overlevende ) kreftcellene eterpå. (?)
Slik sett er Pcib noe som rettes kun mot de ødeleggende/voksende kreftcellene , ute å ødelegge kroppens/resten av kroppens egen motstandsevne.
Ellers har vel daglig akskjekurs lite med PCib sin verdi å gjøre,
- enten det er roboter eller folk som ønsker å skremme til pris-fall.
Det er det fundamentale og teknologien som har betydning på sikt.
Ok. Jeg fikk ett forholdsvis nært forhold til galegangskreft i 1998 da min mor fikk den diagnosen. Ok, hun gjikk gjennom sykdommen på en grei måte,men hun blei grønn på kroppen og klødde seg spent ihjel. Hun fikk drenering av gallegang og det hjalp en liten stund, men hun døde en liten stund etter.
Trist å høre Snuff, på tide å få fram en ny behandlingsmetode for denne grusomme sykdommen.
Ja det er en grusom sykdom. Unner ingen å oppleve noen som får den.
Det her er rett og slett feil. Pasientene får cellegift på samme måte, men det brukes fimaporfin i tillegg.