Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

polygon
Takk for den. I går lå jeg med kjøp 15k på 25,70 som jeg ikke fikk.
Har en “base” på 150k og så “leker” jeg litt med 15k for å plukke noen kr mellom samt være litt støtte MEN jeg selger ikke ned så neste gang mulig det er jeg som har økt med 15k igjen. Må jo prøve å plukke litt gev innimellom.
Legger meg nok inn igjen i dag. Får se an stemningen og så skal jeg ut å høre på Harald Magnus Andreassen i dag om “verdensøkonomien i dag” så blir litt opptatt med diverse.

8 Likes

De må være lov å selge og trade litt også.

3 Likes

Ja, megleren må jo også ha noe å leve av :slight_smile:

1 Like

Jeg er pensjonist og leker litt nesten hver dag da børs er hobby for meg. Og ja meglere skal også leve. Rekorden min er pr nå 2017 da jeg kjøpte solgte for ca 350 mill - betalte 650k i meglerprovisjon - tok ut “lønn” på 10 mill betalte 3 mill i skatt. I dag for eks ligg jeg med salg av 10k DNB på 160,50 for å ta en short-posisjon for sikkert 10. gang på denne i i år. I 2018 ble det 2,5 mill i pluss og ca 1 mill i skatt. Så langt i 2019 er jeg ca 1 mill i minus så i år er det nesten bare PCIB som kan gi meg et pluss-år. Hvis ikke blir det skattelette for første gang på mange år.
Der har dere meg så skjønner dere muligens årsaken til at jeg liker å “leke” litt.

5 Likes

Knoll og Tott, dere spammer virkelig tråden med uvesentligheter, og dere burde av flere grunner heller ikke dele så mye om hva dere gjør fra minutt til minutt.

2 Likes

Må jo kunne ha litt underholdning også i dette ventemoduset. Nå ligger jeg med kjøp 15k på 25,70 så om noen vil at jeg skal få der så er jeg klar til å ta imot. ( avslutter her i dag da enkelte tydelig blir støtt)
Ha en fin dag da.

3 Likes

Meldingen min om at meglere også må ha noe å leve av var ment som en spøk.
Jeg synes det er flott at du trader. Det gir økt volum. Det blir lettere for oss andre å komme inn/ut av aksjer. Håper virkelig at du klarer å tjene på det også.
Jeg prøvde i mange år på det samme. Tjente litt på de fleste trader men så tapte jeg mer på noen få. Dermed ble det elendig timelønn. Nå sitter jeg rolig i aksjene og bruker heller timene på en joggetur i skogen eller skitur på fjellet. Det er sunnere også :slight_smile:

2 Likes

Når er det dato for abstract release for aktuelle konferanser til å presentasjon av fimaVACC resultatene? Er vel få aktuelle om dette skal presenteres i år.

1 Like

Sånn gjør jeg også. Grådigheten taper man på. Mange små gevinster blir til en stor en. Gleder meg til å bli pensjonist og ha mer tid til sånt. Men det er lenge til.

1 Like

Noen og enhver har godt av å prøve å selge litt, evt faktisk opplyse om at man selger. Mye denial her.

For de som er opptatt av slikt, ser ut som om PCIB bryter ut av fallende trendkanal den har vært i siste mnd:

14 Likes

Håper du viser oss et tilsvarende chart den dagen vi våkner til en avtale :smiley:

5 Likes

Er vi helt i bunn av aksjekursen nå?
Ønsker meg en panisk aksjeoppgang med en haug av aksjonærer løpende etter tårevåte fordi de sov i timen :slight_smile:

Hvordan ville du lagt opp den internasjonale publiseringen for et konsept/produkt som du er temmelig sikker på at potensialet er så stort og foreløbige resultater så ekstreme at prinsippet vil revolusjonere måten vi leverer medisinen på.

Er det slik PCIB tenker?
Taktikk for å oppnå den publisitet PCI-teknologien fortjener og så får det heller være at det tar litt tid.
Og så må teknologien presanteres i rett rekkefølge.

Her satser jeg 70% av oppspart kapital gjennom hele livet og sier du “galskap” så er jeg så inderlig enig og konsekvensen av skivebom må jeg (og familien) leve med dersom så skjer.

Men heller det enn å sitte med lite PCIB aksjer når det smeller.
Det ville jeg knapt klart å fordøye.

Alle er sin egen lykkes smed og konsekvensene av handlingene …ja , den ansvarlige ser du i speilet.

Lykke til

13 Likes

Kunne ikke tilgitt meg selv jeg heller uten Pcib, når det smeller opp. Tenker tiden er moden nå og nyheter kommer fra selskapet, bunnen er 26,- nok. :pray:t2:

9 Likes

from Linkedin: Pci biotech is receiving lot of applications for CBDO position

and fewer for CMO

image

22 Likes

Hadde gjerne slengt inn en søknad, om det hadde vært i mine yngre dager.

2 Likes

Jeg hadde også gjerne slengt inn en søknad, om jeg hadde hatt kompetansen.

1 Like

Håper ingen her sender inn en søknad :astonished::laughing::exploding_head:

3 Likes

Sent, men godt.

@arve1954

Fikk du dine 15k aksjer idag?