Nei. Venter til en dag med dårlig stemning og tar imot da ( pengene blir ikke brukt på andre aksjer). Jeg har jo 150k så må jo bare smile når den går opp.
Fint om du bare lar den ligge litt åpent, hjelper på humøret å se en større post på kjøp… Enkle gleder
Var å hørte på Harald Magnus i dag og han prata mest om olje renter Kina/USA og masse makro. Han høres jo flink ut men ikke alt jeg skjønner. Jeg trodde full sysselsetting skapte større kjøpekraft/etterspørsel og dermed vekst men slik er det ikke.
For langt å gjenta men han sa vi måtte regne med opp til 50% fall på børsen hvert 5. år. Nå er vi på overtid så ikke bli sjokkert osv men så kommer det. Det trenger ikke bli slik hvis så fremt osv.
Alle eksperter lager åpninger i alle retninger så umulig å trekke fasit ut i fra slike fremstillinger. Blir egentlig litt Ole Brum.
Vår bransje ble ikke nevnt og det er jo forståelig da vi faktisk er helt uavhengig av konjunkturer og kun av det vi får i fra forskningen/lab. rundt om på kloden.
au da !!
de får gi disse bukspyttkjertel kreft pasientene fimaChem som off-label behandling da, når vi har fått den godkjent for uoperabel gallegangs kreft. “er jo i samme område”
I 2018 fikk rundt 800 personer i Norge kreft i bukspyttkjertelen.
Hvordan behandles bukspyttkjertelkreft?
Den eneste muligheten for å bli frisk ved kreft i bukspyttkjertelen er kirurgisk fjerning av kreftsvulsten. Ved diagnosetidspunktet er det bare rundt 15% av pasientene som har en svulst som går an å operere - for de øvrige 85% kan man i dag kun tilby livsforlengende og lindrende behandling.
Oppfølging av hver enkelt pasient tilpasses etter sykdomsutviklingen og behandlingstilbudet som finnes.
StockDZ
Den enes død en annens brød osv. Er vel ikke helt bra å ønske oss flere syke ??
Det var nok ikke ment bokstavlig, så ikke noe å blir krenket over
Ble ikke det.
Sorry I didn’t mean to offend, it was just some bad sarcasm, after all I am too an investor. Post deleted. Apologies again
Utrolig ! Lilly betalte ATH forArmo. Aksje gikk pga bud 03.05.2018 fra $28 til $50.
chart viser at ingen hadde disse forventninger. Armo fikk godkjent fast track and orphand Drug og var i phase III da det blitt kjøpt opp.Her ser man hvor riskabelt det er. Også for BP å kjøpe selskaper som har en phase III på gang slik PCIB har. Det er som å kaste terninger uten å vite outcome.
PCIB
chart viser heller ingen oppkjøp tanker per idag. Og PCIB viser til lengere survival og har EMEA´s og FDA´s full support.Lykketil.
Det er ikke som å kaste terning! Det er all about statistics. Men ja, i biotek er det stor risiko med dertil enorm oppside ved suksess.
Å benytte chart / teknisk analyse for å komme med sannhetsgehalt om BP tenker kjøpe biotek eller ikke og her PCIB er bare tull. Men fritt valg!
PCIB sin markedsverdi på milliarden og oppkjøp her ble over 12 milliarder. Viser også at det er tolv ganger opp til nevnte oppkjøpspris. Kanskje utlede at PCIB ikke prises som andre med slik pipeline og avsluttende fase. Røverkjøp?
“Abstracts accepted for presentation at the ESMO Immuno-Oncology Congress 2019 as Proffered Paper (oral presentation), Mini Oral and Poster will be published online on the ESMO website at 12:00 CET on Thursday, 5 December 2019.” (https://www.esmo.org/Conferences/ESMO-Immuno-Oncology-Congress-2019/Abstracts)
Frist for innlevering var 2. oktober.
Jeg forventer at PW bekrefter dette på Q3 27. november. Noe annet er i så fall fullstendig krise.
Pancreatic secretion (juice) is a natural place to look for mutant genes shed from precursor lesions in the pancreas and can easily be obtained by stimulating pancreatic juice secretin with secretin, and then collecting the juice with an endoscope (Fig. 2). As noted earlier, both IPMNs and PanINs involve the pancreatic duct system, and mutant DNA from both of these lesions is therefore likely to be shed into the pancreatic juice (32, 33). Indeed, Goggins and colleagues have shown that GNAS mutations can be detected in endoscopically obtained pancreatic juice samples in two-thirds of patients with an IPMN (34). Of note, GNAS mutations were also detected in pancreatic juice samples from patients with a clinically normal pancreas who only later developed an IPMN, portending the power of molecular-based tests (34).
Man kan vel trygt si at bukspyttkjertelkreft har ett høyt unmet medical need og har tildels mange aktører som prøver å finne en god behandlings løsning for disse pasientene.
Men ser altså ut som en meget vanskelig kreft å behandle.
Skulle tro det ikke vil være noen vanskligheter med å få buspyttkjertelen belyst med PCI.
Hadde vært meget interessant å kjørt ett safety fase 1 studie med dagens SOC kemoterapien Folfox og fimaChem - " kreftforeningen og staten kunne sponset studiet, jeg vet de har vært i media tidligere og sagt at dette er en kreft indikasjon man ønsker å satse på for å få ett bedre behandlingstilbud til pasientene, som idag etter en slik diagnose ofte dør kort tid etter."
Key Players for Global Pancreatic Cancer Market
Some of key the players in the market are Pharmacyte Biotech Inc. (U.S.), OncoGenex Pharmaceuticals Inc. (U.S.), Oncolytics Biotech (Canada), Diffusion Pharmaceuticals (U.S.), Polaris Pharmaceuticals, Inc. (U.S.), Sun BioPharma, Inc. (U.S.), Midatech Pharma PLC (U.K.), Eli Lilly and Company (U.S.), Celgene Corporation (U.S.), F. Hoffmann-La Roche AG (Switzerland), Amgen, Inc. (U.S.), Novartis International AG (U.S.), Clovis Oncology (U.S.), and others.
Hva tenker dere hær inne med kompetanse på området, om dette ?
Har dette noen betydning?:
«The work must not have been previously published in any publication in a peer review setting or presented at a meeting of any other scientific organisation prior to the ESMO Immuno-Oncology Congress 2019.»
https://soundcloud.com/user-972208711/episode-97
Tidslinje 0030 til 0100 (startfasen)
Einarsson antyder at det “summer godt i sektoren” og at det skjer veldig mange spennende ting…
Høres unektelig spennende ut.
Jeg tolker spørsmålet ditt til å mangle et kolon. Svaret er jeg ganske sikker på er at PCIB har delt så lite på International Photodynamic Association World Congress i sommer til at det kan aksepteres etter disse kriteriene.
Gleder meg til meldingene tikker inn, at det er mulig å få aksjer under emisjonskurs, er helt ufattelig.
Med den info vi har i dag,burde vi vært langt over 50 kr.
Smører meg med tolmodighets salve, personlig er jeg sikker på at pcib Lykkes💥
Syntes det ser ut som om våre «venner» er tomme. Kan i hvertfall ikke være mye om å gjøre.
Det kan bety snarlig oppgang, og ekstrem oppgang ved melding.
ja vi har fått hovedkonklusjonen, men ikke selve dybdeanalysen som er tiltenkt en stor konferanse og/eller en “high impact” tidskrift.