@Mr.Oncoinvest har du det fra askjonairsliste?
Nix
Magefølelse…og litt empiri
Hvorfor skulle vi få en melding nå? Mulig med en VACC melding men hvilke andre triggere for å få kursen varig opp? Ingen slik jeg ser det før man ser en avtale på VACC eller NAC.
Asia sites fimaChem kan komme når som helst, og det kan da også følge med en avtale med et asiatisk farmasiselskap.
Tror det tar tid før partner avtale. Men det kan komme avtaler når som helst på alle tre områdene.
Tror du har rett Don S. Det skjer ikke noe før det skjer noe
Cevira fra PHO var jo erklært død av markedet og hva skjedde der???
Tror enhver får danne seg sitt eget bilde av PCIB og hvor selskapets produkter befinner seg.
Hva som skjer når hvet ingen , kanskje aller minst et depresivt marked.
Det som er godt nok for EMA / FDA til å gi AA (blockbustergaranti) er sannelig godt nok for meg også.
Lykketil
Fin den Soul. Den viser at dersom en kar ønsker 20 000 aksjer, så er det ikke nok til å fylle opp kjøpsposten og de dyreste i det kjøpet blir på kr 34,-
Det ligger nok en del triggersalg på vent, men allikevel Det skal ikke mye til for et godt løft opp på 30 tallet.
Ikke glem at det kan ligge STORE poster skjult så mest sannsynlig må det nok en del volum til for å løfte kursen flere kr. Kommer det en synlig kjøper med for eks 100k på 28,50 så tror jeg han får. ( hadde jeg hatt muligheten nå så skulle jeg f…meg prøvd )
fimaVACC
Betyr det at en sak/forhold er børsmeldt at hele verden dermed er informert?
Dersom et selskap får lav effekt på en terapautisk vaksine , vet selskapet om at der kan komme en problemløser snart (fimaVACC)
Hvorfor skulle selskaper tro at ikke i tiden som har vært men akkurat nå så ligger der info som børsmelding i et lite land mot nord som kan ha avgjørende betydning for deres problemer.
Altså , knips med fingrene akkurat nå for nå ligger løsningen på nettet , hvem i alle dager sitter på slik info.
Skal du finne frem til dette forholdet så måtte du sittet å søkt hele tiden på nettet.
Tror vi og andre forum hvor deltakerene bruker veldig mye tid på enkeltselskaper rett og slett blir en smule “fartsblind”.
Vi går rundt og tror at verden er informert til detaljnivå på fremdrift og resultater for vårt utvalgte selskap mens realiteten er at denne infoen drukner i totalen.
Så NÅR skal et selskap søke på HVA for HVILKEN sak.
Det er der håpet ligger at etter presantasjon på en betydelig konferanse og i et viktig tidsskrift så blir PCIB med sin fimaVACC teknologi kjent i de rette kretser og forhåpentlig at det også vil komme populærvidenskapelige beskrivelser i media.
Det burde smake godt for media
—medisin levert av lys kan revolusjonere medisinen—
Husk , hiltonol blir banket ned i støvlene.
Selv en idiot kan ikke vende ryggen mot det faktum.
Lykke til
Før @TyrionIV kommer med sitt sedvanlige panneklask så er det vel greit å få med at fimaVACC i det aktuelle studiet benyttes i kombinasjon med Hiltonol…
ufo
Ikke glem at vi samarbeider med BP pr i dag og har gjort det noen år, så om ikke alle BP selskap kjenner til det PCIB har levert av resultat er det ikke helt ukjent ute i den store verden men at alle kjenner oss det betviler jeg sterkt. Mest spennende nå synes jeg er om vi får respons/partner i Asia eller om det må kjøres i egenregi. Vi vet at pasientgrunnlaget der er vesentlig større enn resten av kloden og derfor er dette en tikkende ( positiv) bombe.
PCIB trenger ikke penger på en stund (2 år??) med dagens normal utvikling av forskningen.
Mye data som skal bli offentliggjort innen den tid, så sann sett er PCIB i en god posisjon. Når Brexit uroen har landet er det bare å fylle opp
Likte godt ovenstaaende uttalelse fra Einarsson. . Det skjer nok veldig mye i kulissene som vi ikke vet noe om. Og for meg staar PCIB’s resultater frem som sensasjonelle, og noeyaktig hva immunterapi og kreftvaksine produsentene har etterpurt i mange aar.
Og gode resultater, boer bety en god PCIB kurs etterhvert. Dette vil komme, det er ikke spoersmaal om om, men naar. Jeg tror fortsatt vi er paa vei til og bli ett av de hotteste biotek selskapene i verden. Plutselig vil det ta av, og alle vil ha en bit av PCIB, inkliudert BP.
For meg ser det ut som om de både har testet med Hiltonol og mot( kontollarm).
Denne uttalelsen under, er det en eldre uttalelse, eller nylig?
Einarsson antyder at det “summer godt i sektoren” og at det skjer veldig mange spennende ting…
Siste podcast radforsk
Siste pocast, han sa det i forbindelse med at det ikke var noe selskapsnytt for porteføljen til radforsk.
Det betyr absolutt ingenting, bare en generell kommentar som blir hausset opp.
Misforstå meg rett Einarsson er en bra mann, men han tenker ikke som de fleste av oss her inne, han kan like gjerne ha tenkt på arbeidet med emisjonen i NANO og synes det er strålende nytt.