Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Det er forskjell på: “vi nærmest ble lovet” og “Ingen ble lovet”

3 Likes

Enig med inVivo, her har ønsketenkingen tatt helt overhånd.

3 Likes

Tenkte skulle skrive noe her med tanke på hvilke investorer som ser utenfra at et selskap bommer på guiding gang etter gang. Som derfor scroller videre til neste selskap. Men ser jo at enkelte blir krenket som millennials når noen ikke er enige med dem. Så derfor lar jeg det være.
Pcib ftw.

1 Like

Uansett hva folk tenker så er jeg enig med PW om at den beste måten å få vacc sitt potensiale ut, sett i tråd med at de ikke skal gjøre mer klinisk enn phase 1, er å gjøre nettopp analysen og «offentliggjøringen» så solid og autentisk som mulig!
Anbefaler å høre radium igjen… einarsson sier det ganske bra. Skal pcib bli trodd»…

2 Likes

Hvorfor er folk så negative?
Vi sitter I et selskaper som dag for dag “leverer”! Hver dag er en dag nærmere målet, om nye data fremlagt på Vac, Nac og Chem, en dag nærmere partner, en dag nærmere markedet. At noen her velger, eller mer bevisst fokuserer på en dag nærmere dårlig kommunikasjon tåketakt, etc - det er folk som ikke er interessert eller har en egen interesse og agenda.

La oss se fakta, og la oss puste med magen alle sammen. Data i 2019 står nå endelig for tur, og jeg er kjempe spent. Videre så ser det fortsatt ut til at alt er på stell mtp tidslinjen for chem, vac og nac rekktuttering av pasienter i Lymrith som endelig skal og kunne gi oss det vi har investert for. Gevinst.
Fremtiden for PCIB har vel aldri vært mer spennende enn nå?

2 Likes

Enig at det er spennende tider. Teller på knappene om å følge Londonmannens eksempel å investere enda mer, vil jo tro at utsettelsen er positiv. Men så slår usikkerheten inn, hvorfor får vi ikke noe innside kjøp hvis gode nyheter snart er på vei?

2 Likes

Hvis du tenker på meg, så blir jeg på ingen måte krenket, men jeg er mektig lei dette gnålet om forsinkelser som kverner om at og om at her på TI. Minner meg om små sutreunger mellom 3-5 år. Ingen har har blitt lovet et svar innen 2018 var over.

1 Like

Jeg er mektig lei av enkeltes innlegg her inne jeg og, men sparer meg for “tomler ned” og “bæsje-emojier” allikevel. Det er faktisk noe av det jeg synes er mest barnslig med dette forumet og der er du blant de verste!

Kan du ikke bare ta inn over deg at når penger er på spill er det mye følelser involvert? PCIB har ikke lovet noe i 2018! Men de har flyttet guidingen foran seg mange nok ganger til at det begynner å bli litt pinlig. Til og med en ødelagt klokke viser korrekt tidspunkt to ganger i døgnet vet du :wink:

Tror personlig at Q4 vil gi oss mange svar og da vil nok de verste kritikerne (inklusiv undertegnede) roe seg litt. La oss i alle fall håpe det. Men du eier ikke dette forumet InVivo, så du må nesten kunne godta andre meninger enn dine.

10 Likes

PW sa at han forventet at fase I ble ferdig i Q4 2018. Men han sa ingenting om naar resultatet fra fase I skulle vaere ferdig analysert og presentert. Allikevel skrive flere om og om igjen at de er forsinket. Noe de altsaa ikke er;-)) Tidligere aar kunne man kritisere PCIB for forsinkelser. Men ikke denne gang. Og gjenta det mange ganger, gjoer det ikke mer sant;-))

Forstaar det er mange som er redde for pengene sine, men det er ingen grunn til aa lyve for det.

1 Like

Jeg må si jeg ser VELDIG fram til diskusjonen her handler om noe annet enn forsinkelse eller ikke forsinkelse…

5 Likes

Mange av dere synes å ta for gitt at man er med helt frem til ferdig produkt. Undres over hvor stor del av aksjonærene som egentlig blir så langsiktige…?

1 Like

PCIB-tråden har fått mye kritikk som et “ekkokammer” med bare positive innlegg. Er det nå blitt slik at alle kritiske innlegg er hellig og skal få stå uten at noen er uenig?

Jeg bare spør, for det virker litt som om noen mener det.

Bring on Q4!

2 Likes

Kun naar enkelte forsoeker og dikte opp en sannhet som ikke eksisterer.

2 Likes

Diskusjonene omhandler nesten bare fimaVACC som nært sagt ikke er gitt noen verdi at all.
Der verdien derimot skal bygges opp først og fremst , fimaCHEM , er det heller tyst.

jaja , vi får det til gutter og jenter.

1 Like

Har det rablet for deg?
Jeg har aldri sagt at jeg eier dette forumet, men nå er det snart 2 måneden på rad der du har gått på repeat i det evinnelige gnålet om forsinkelse. Da må du finne deg i at folk ber deg klappe igjen. Hvis du er så forbanna misfornøyd så bør du enten selge deg ut, eller så får du stille opp q4 og grille PW med krtiske spørsmål.

ALLE på TI har fått med seg at du er skuffet, sint, missfornøyd, oppgitt, forbannet etc, men vi trenger ikke høre det hver bidige dag, capice?

1 Like

Dine 109 innlegg på denne tråden (mot mine 15) forklarer vel det meste rundt hvor lite du skjønner av din egen heksejakt. Er ytterst få som har bedt meg å klappe igjen for øvrig. Sånn som du kommuniserer i ditt siste innlegg er ellers en lite fruktbar måte å diskutere på. Du fremstår som en “løs kanon på dekk”.

7 Likes

@solo Fase I studiet FimaVacc var meldt Ferdig på Q1 Mai.2018

På Q3 den 13.nov.18 sier PW at ESMO i desember hadde vært en naturlig plass å presentere FimaVacc dybdeanalysen, men analysen var ikke ferdig innen innleveringsfristen og kunne derfor ikke presenteres der!

Spørsmål sendt til RS den 13.Nov.2018 fra meg:

FimaVacc dybdeanalysen kommer altså ikke på Esmo i desember - Men vil vi få den innen 2018?
Svar:
Ved Q3 ble det rapportert «expected study completion 2H 2018» og dette inkluderer rapportering av hovedkonklusjonene fra analysen som nå gjennomføres i samarbeid Leiden Univ. Medical Center. Resultatene fra studien vil deretter publiseres i et dertil egnet vitenskapelig forum.

Mvh

Ronny Skuggedal

CFO

cid:image001.jpg@01CAF813.FB66DD10

Ullernchausséen 64

N-0379 Oslo

Norway

Phone: +47 67 11 54 03; Mobile: +47 94 00 57 57

Email: rs@pcibiotech.no Web: www.pcibiotech.com

Dette er ikke ment som klaging, men mer ett hint om at vi gjerne kan få hovedkonklusjonene på FimaVacc analysen på Q4.

Jeg har aldri hatt mer PCIB aksjer enn nå, RR anser jeg som latterlig god, jeg er Long og gleder meg virkelig til fortsettelsen :wink: Lykke til alle sammen!

9 Likes

Etter 2 måneder på repeat så er det ganske utrolig at ikke flere har bedt deg om å dempe deg. Sier det igjen, hvis det er så ille som du skal ha det til, selg deg ut, eller få med deg andre aksjonærer som er misfornøyd med kommunikasjon og guidingen, så går du i en dialog med IR, Ronny Skuggedal.

Jeg har også toppet opp til ny personlig rekord i antall PCIB aksjer i løpet av dagen. Forsinkelsen, som mange tydeligvis er frustrert over, mener jeg ikke skyldes negative forhold. I så tilfelle ville vi allerede hatt resultatene offentliggjort. For hvem i huleste har behov for å bruke ekstra mye tid/ få resultatene kvalitetssikret av et anerkjent fagmiljø dersom det hele feilet?

Nei, her tror jeg vi kan forvente oss særdeles hyggelige resultater når de endelig kommer. Og da kommer de med et kvalitetsstempel som gir gjenklang i det internasjonale fagmiljøet og som ville vekke interessen i flere BP.

PW har fremholdt at 2019 vil bli et fantastisk år. Nå venter vi bare på at han skal åpne ballet onsdag 13 feb. Men det kan virke som om markedsaktørene vil vente til resultatene/oppdateringen foreligger før de tør satse mer penger på PCIB. Når det ikke er blitt noe forventningsrally enda, så tror jeg ikke vi får det heller.

7 Likes

forventningsrally trenger ikke vi, det er i PHO de driver med slik :sweat_smile: Hær har vi kun en spesialinvestor som er så short i investeringen at de holder på å pisse i buksa, mens de skal handle seg en softis for garantist pengene de tjente under emisjonen :crazy_face:

3 Likes