Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Mulig. Veldig bra at PCIB er inne hos noen som satser og har bred portefølje. Større sjanse for suksess?! Mener fimavacc var nevnt tidligere mot også dyr?

Liker godt at Arctic er med på presentasjonen!

Som regel ikke helt tilfeldig når selskap og meglerhus er på roadshow? Nyheter på gang?

2 Likes

Flott av PW å stille opp på dette. Kan nok dra noen gjerdesittere ned.
Også god timing mtp beholdningen til «våre venner».

En melding FØR denne seansen ville vært manna fra himmelen.

6 Likes

Snøffelen skriver mest om det faglige og lite om kursen. I dag mener han at vi i løpet av neste mnd er ferdig med 20-tallet for godt og at neste nivå er 30+++++.
Han har jo peiling på det meste i denne bransjen så forundrer meg ikke at han har rett her også.
Spennende at Per stiller for hogg i fra markedets ulver og det ville han ikke gjort uten at posen med selvtillit/gode resultat var vell-fylt så her er det bare å glede seg til oppgangen.
På tide med litt mer blest om selskapet.

6 Likes

samme dag som

22 Likes

Jeg tror Per kommer til å fortelle fantastiske nyheter om vacc i presentasjonen 29de, samtidig som Anders Høgset forteller det til verden

11 Likes

BP har full tilgang til alle date for fase 1 studiet i fimaVACC…DERSOM DE SKRIVER UNDER PÅ EN TAUSHETS-ERKLÆRING.

Så noe må der vel være av interresse å formidle.

Det kan komme mange meldinger fra selskapet “på en gang” snart.

3 Likes

Greit nok det, spørsmålet er vell om NOK selskaper/personer vet om resultatene enda. Og det virker for meg som det har tatt nokså lang tid å få presentert dette. Vet vi enda noe om hvilke konferanse det blir?
Dog har de vell nevnt at flere selskaper har vært i loopen og ventet på resultatene de siste årene, slik at forhåpentligvis er de allerede varmet opp over tid.

3 Likes

ja, hippi hurra …

16:19:55 27,25 201
16:19:52 27,55 13
16:19:51 27,55 79
16:19:48 27,90 174
16:19:46 27,55 11
16:19:45 27,55 2
16:19:33 27,55 5
15:42:49 28,00 20
1 Like

Jeg mener det lover svært godt for mulig sterk kursoppgang når noen forsøker stagge kursen slik.

1 Like

ja, her skal det bein holdes og kjøpes på neste bull melding :wink:

3 Likes

NANO pengene går til PCIB.

2 Likes

NOK 28 er vel Nyenburghs nivå, hvem vet hvormye de har igjen per idag? Håper at de er en bedre aksjonær for Ultimovacs enn de var for PCIB.

1 Like

De har solgt på lavere enn 28.

Men, de er også utenfor topp 50 og det er vel på tide at man slutter å bruke de som forklaring på at kursen faller, -eller at det er de som forhindrer oppgang.

Les om igjen, jeg spurte om antall aksjer de hadde igjen. Takk.

Sist jeg sjekket hadde de 100k, men det er flere uker siden.

Bare hyggelig :slight_smile:

2 Likes

Dette er ikke for å tråkke på de andre biotekselskapene på Oslo Børs, jeg unner hele sektoren alt godt, men det er ikke til å å stikke under en stol at vi som sitter i PCIB nå begynner å få betalt for vårt valg. Dette chartet viser avkastning siste året. Egentlig utrolig å se hvordan tre selskaper sliter voldsomt mens PCIB framstår som det solide valget og som nå etterhvert (og trolig mer og ettersom vi nærmer oss utløsning av viktige triggere senere i år og neste år) stikker betydelig fra og tilogmed begynner å levere noe som minner om avkastning.

For the record, jeg drister meg til å spå at trenden er fortseter og at gapet vil fortsette å øke. PCIB skal og bør ta tronen som Oslo Børs høyest verdsatt biotekselskap(det skal jo forsåvidt ikke så mye til i disse dager). Hvis Nano holder seg på 20, inntreffer det scenario idet PCIB passer 35-36 kr.

17 Likes

Veldig greit å starte tidslinja på bunn for PCIB rett etter et fall på 60ish % :wink:

2 Likes

Eller å se ett år tilbake som det også heter :wink:

2 Likes

Prisingen på hele gjengen de siste fire årene

4 Likes

Ser ut som om PCIB skal på DnB Health Care conference i år. Har ikke deltatt de siste tre år iallfall såvidt jeg husker. Liker at selskapet stepper opp markedsføringen.

http://pcibiotech.no/partnering/

19 Likes