samme dag som
Jeg tror Per kommer til å fortelle fantastiske nyheter om vacc i presentasjonen 29de, samtidig som Anders Høgset forteller det til verden
BP har full tilgang til alle date for fase 1 studiet i fimaVACC…DERSOM DE SKRIVER UNDER PÅ EN TAUSHETS-ERKLÆRING.
Så noe må der vel være av interresse å formidle.
Det kan komme mange meldinger fra selskapet “på en gang” snart.
Greit nok det, spørsmålet er vell om NOK selskaper/personer vet om resultatene enda. Og det virker for meg som det har tatt nokså lang tid å få presentert dette. Vet vi enda noe om hvilke konferanse det blir?
Dog har de vell nevnt at flere selskaper har vært i loopen og ventet på resultatene de siste årene, slik at forhåpentligvis er de allerede varmet opp over tid.
ja, hippi hurra …
16:19:55 | 27,25 | 201 |
---|---|---|
16:19:52 | 27,55 | 13 |
16:19:51 | 27,55 | 79 |
16:19:48 | 27,90 | 174 |
16:19:46 | 27,55 | 11 |
16:19:45 | 27,55 | 2 |
16:19:33 | 27,55 | 5 |
15:42:49 | 28,00 | 20 |
Jeg mener det lover svært godt for mulig sterk kursoppgang når noen forsøker stagge kursen slik.
ja, her skal det bein holdes og kjøpes på neste bull melding
NANO pengene går til PCIB.
NOK 28 er vel Nyenburghs nivå, hvem vet hvormye de har igjen per idag? Håper at de er en bedre aksjonær for Ultimovacs enn de var for PCIB.
De har solgt på lavere enn 28.
Men, de er også utenfor topp 50 og det er vel på tide at man slutter å bruke de som forklaring på at kursen faller, -eller at det er de som forhindrer oppgang.
Les om igjen, jeg spurte om antall aksjer de hadde igjen. Takk.
Sist jeg sjekket hadde de 100k, men det er flere uker siden.
Bare hyggelig
Dette er ikke for å tråkke på de andre biotekselskapene på Oslo Børs, jeg unner hele sektoren alt godt, men det er ikke til å å stikke under en stol at vi som sitter i PCIB nå begynner å få betalt for vårt valg. Dette chartet viser avkastning siste året. Egentlig utrolig å se hvordan tre selskaper sliter voldsomt mens PCIB framstår som det solide valget og som nå etterhvert (og trolig mer og ettersom vi nærmer oss utløsning av viktige triggere senere i år og neste år) stikker betydelig fra og tilogmed begynner å levere noe som minner om avkastning.
For the record, jeg drister meg til å spå at trenden er fortseter og at gapet vil fortsette å øke. PCIB skal og bør ta tronen som Oslo Børs høyest verdsatt biotekselskap(det skal jo forsåvidt ikke så mye til i disse dager). Hvis Nano holder seg på 20, inntreffer det scenario idet PCIB passer 35-36 kr.
Veldig greit å starte tidslinja på bunn for PCIB rett etter et fall på 60ish %
Eller å se ett år tilbake som det også heter
Ser ut som om PCIB skal på DnB Health Care conference i år. Har ikke deltatt de siste tre år iallfall såvidt jeg husker. Liker at selskapet stepper opp markedsføringen.
PW har bevist at alle tre forretningomraadene virker, og har tall og slaa i bordet med. Ikke rart han er litt mer oppesen i disse dager.
Jeg tror det er like foer take off for PCIB.
Veldig bra @investor!
Ser på PCIB hjemmesiden at company presentation er under oppdatering!
http://pcibiotech.no/company-presentation/
Company presentation
Company presentation :
To be updated, please see under Reports and presentations for quarterly reports
De sitter vel og finpusser på den nå, og kanskje får vi en relansering og rebranding av selskapet ifm ny hjemmeside? Det kan jo passe bra ettersom de nå går inn i en busy periode med veldig mange selskapspresentasjoner, i tillegg til de som er nevnt på hjemmesiden har vi Xtrainvestor og selvsagt Q3.
For oss aksjonærer blir det mer å bite i framover etter at det har vært stille i 5-6 uker.
Let the games begin!