Det gjør for så vidt jeg også. Samtidig skal vi ikke ha for store forventninger til at Walday her vil gi omfattende oppdateringer. Husk at han to uker seinere skal stå på podiet og presentere Q3-rapporten. De fleste godbitene vil han nok spare til den begivenheten.
Hiltonol blitt brukt for å sammelikne PCIB med. Vet noen her hva er antatte markedsverdi av Hiltonol?
Selskapet som står bak Hiltonol, Oncovir, er så vidt jeg vet et privateid selskap - altså ikke børsnotert.
Fikk endelig tid til å lytte gjennom siste podcast med PCI på Radium. Får lyst på flere aksjer når jeg lytter til Walday og co der.
Hvilket podcast nr var det ?
Tusen takk
https://www.tu.no › artikler › storko…
Storkontakter på legemiddelproduksjon - Tu.no
for 4 døgn siden · Curida har tegnet tre internasjonale produksjonskontrakter på 800 … Selskapet har norske PCI Biotech på sin kundeliste.
Har ikke tilgang til artikkelen, men tydelig at norsk helse/biotek industri er lovende.
Et lite utdrag fra artikkelen under. Med fokus på første avsnitt.
Selskapet har norske PCI Biotech på sin kundeliste. De er i utviklingsfasen, men kan bli vesentlig større dersom legemidlet når det kommersielle markedet.
Cecilie Vo Beiske har jobbet i Tyskland og sett at mange oppdragsgivere ikke er helt fornøyd med sine leverandører. Det gjør at selskaper som Curida får en mulighet til å by på jobbene ved å vise hva de kan.
Norge som produksjonsland for denne industrien vil bli mer attraktivt i årene fremover. Vi mener at næringen kan skape nettopp de arbeidsplassene vi trenger i fremtiden og allerede ser vi en stor vekst. Vi har som selskap skapt 110 arbeidsplasser og planlegger flere i tiden som kommer. Nå jobber vi på videre for å finne nye lønnsomme prosjekter for å hente hjem flere eksportinntekter, sier hun.
Tidspunkt er klart for PCIB, 29 okt kl 17.45.
Where to meet us:
List of all events where we are planning to attend during current half year, with a link to the event:
- World Vaccine Congress Europe, Barcelona, October 28-31, 2019. Company presentation, October 29 at 17:45 local time.
Oct 29th Day 1 @ 17:45
Photochemical Internalisation (FimaVacc) – A Novel Technology For Enhancing Cellular Immune Responses With Protein And Peptide Based Vaccines
Dr Anders Høgset, Chief Scientific Officer, PCI Biotech
The World Vaccine Congress is and award winning series of conferences an exhibition that have grown to become the largest and most established vaccine meeting of its kind across the globe.
The agenda covers all the hot topics including the commercial and scientific issues in manufacturing, clinical trials, strategy, regulation, veterinary vaccines, immune profiling, AMR, respiratory, influenza, therapeutic and emerging disease vaccines.
https://www.terrapinn.com/conference/world-vaccine-congress-europe/speaker-anders-HØGSET.stm
Nr 90 som kom ut 28.8. F.eks. Rundt 20 minutter synes jeg var litt interessant…
Her er artikkelen
Jeg hadde helst sett at xtrainvestors intervju med PW hadde skjedd etter Høgseth sin fremføring på
Slik at det hadde blitt kommentering av breaking news
Ja jeg også synes timingen her er litt skuffende. Enten må det bety at all info slippes om morgenen, eller så betyr det at det ikke er noe særlig å kommentere.
Per pleier jo å være VELDIG flink med å stikke på radium når det er noe å kommentere så hadde forventet det samme av denne XI sesjonen
Jeg er ganske sikker på at dette er tilfelle. Jeg tror vi må vente til ESMO for detaljene. Jeg mener å huske at PW sa i en radium podcast at dyberesultatene ikke ville bli presentert på WCCE.
Men jeg synes det er veldig positivt at de har en tilstedeværelse og er synlige. Det er ikke så spennende for oss aksjonærer, men det er likevel et viktig arbeid.
Heller mot at ESMO er greia jeg og, men uansett bra at per er out and about nå som aksjen er investerbar igjen fra et TA perspektiv
Fint at PW stiller opp for en podcast hos Radiumhospital og XI investor. Hvorfor snakker de ikke engelsk? Det hadde gitt økt mulighet til å få flere å forstå de, eller?
Tok meg den frihet å lenke til dette innlegget fra Nanotråden. Meget innsiktsfllt skrevet om det generlle problemet ved å være et biotekselskap listet på Oslo Børs. Like relevant for PCIB som NANO. Det er klart at de norske selskapene haddehatt en helt annet prising om de hadde vært listet i USA.
Ikke noe spesielt nytt på topp 50, Myna reduserer litt trolig for å delta i Nano-emisjonen (Myna økte med nesten 170k i Nano siste uka), andre på topp 50 øker mer slik at totalt sett øker topp 50 med ca 28k.
Derimot ser vi at Nyenburgh tegnet seg med nesten 500000 aksjer i Nano-emisjonen. Da er det vel bare å si - lykke til med treskofolket
Herregud, hva er agendaen til disse folka…?