Jeg tror nok PW & co er rimelig klar over stemningen blant aksjonærene. Ikke minst får de sikkert masse epost.
PW har vel tydeliggjort sitt synspunkt på dette før (i en Radium podcast?). En guiding er en kvalifisert gjetning, og ikke noe løfte. Når man snakker om å estimere leveranser som ligger uker og måneder frem i tid, og involverer mange aktører, er det selvsagt umulig å gi helt nøyaktige tidsangivelser.
At man overskrider sin egen guding er derfor heller ikke et “løftebrudd”. En guiding betyr ganske enkelt at man forventer noe til ca. det tidspunktet. Vi er selvsagt på overtid på nå, men poenget er vel at enkelte overtolker nøyaktigheten i det som blir kommunisert. PW ønsker nok ikke å bli fanget i en spiral med stadige nye guidinger. Vi får selvsagt en oppdatering på Q4.
Er ellers enig i at ting tar lovlig lang tid, extension studie har tatt 18 mnd nå, og fortsatt er ikke sikkerhet endelig bekreftet… Å se maling tørke er jo ekstremsport ift å følge med på PCIB.
Interessant interview hvor bl.a. PCIB nevnes
Da den utvida studien starta for halvannet år siden var det definert at en skulle ha sikkerhetsdata for seks pasienter. At en valgte å inkludere inntil 12 pasienter var utvilsomt for å ha en solid margin ettersom en ikke kunne ta for gitt at alle pasientene ville nå fram til evaluering.
De nødvendige seks pasientene ble rapportert å ha passert sikkerhetsterskelen like før jul.
05/02-2019 13:56:24: (PCIB) PCI Biotech: Invitation to fourth quarter and preliminary 2018 result presentation
For spesielt interesserte:
Ble ikke mindre optimistisk på vacc sine vegner. Men det er kanskje noen som kan dette som har noen kommentarer?
For de som ikke gidder å skanne 250 sider er konkusjonen:
and the light-facilitated PCI-effect enhanced the access of antigens into cytosol for subsequent MHC-I processing and presentation. The biodegradable and light-facilitated poly(ester amide)s nanoparticles have the promising potential to be developed as the platform for vaccine delivery, to elicit CD8 T cell immunity against multiple diseases including cancer.
“The presentation will also be a live webcast and.”
Så bra!
Jeg har tenkt det samme siste par måneder og har redusert fra 76k til 55k.
He He abacus, hadde akkurat tenkt å kommentere på det samme. Når de nå for første gang er webcast med økt eksponering så tyder vel det på at de kan stå der med hevet hode.
Og mens vi venter på nyheter er det lovende å se i dagens Aftenposten s 23 hvor helseminister Bent Høie lover fornyelse av bioteknologiloven.
Det er på høy tid slik at norsk biotek rigges for internasjonale bragder og suksess.
Sier blant annet:" vi lover å legge til rette for økt forskning og videreutvikling av kompetansemiljøer innen gen- og bioteknologi.
Vi vil legge til rette for at resultater fra klinisk forskning og medisinsk grunnforskning kan overføres til diagnostikk og pasientbehandling."
Jeg tror Oslo Cancer Cluster graver gull!
Ja, det samme tror jeg. De har rett nok gravet en god stund, men deres første selskap, PHO, er nå på god vei til å kunne vise til kommersiell suksess i det amerikanske markedet. Andre selskaper ligger i slutttfasen med sin forskning og kan komme på markedet med nye, revolusjonerende medisiner de nærmeste årene. Og som vi vet ligger det svært store penger i internasjonal farmasi. Det ville vært en skandale dersom norske myndigheter ikke evnet å anerkjenne den fantastiske jobben som hittil er gjort og legge forholdene til rette for at dette kan utvikle seg til en ny stor norsk industri. Norge trenger nye ben å stå på når oljen tar slutt og det norske kreftforsknkngsmiljøet ligger langt fremme. Men det blir feil dersom enhver ny norsk knopp skulle bli kjøpt opp av BP og at norske investorer som har satset penger og tatt risiko i oppstartsfasen ikke skal få være med å høste avkastningen når knoppen slår ut i full blomst.
100%Enig dette landet hær er så mye mer enn bare olje & Laks
#1 fornyelse av bioteknologiloven - høy satsing
#2 Oslo børs kjøpes av Nasdaq
#3 PCIB fremlegger solide data fremover
blir 3 X Fantastisk det
Nyenburgh skal nok ut ja og det var nok ikke det mange av oss hadde håpet på, men men…
Når det gjelder forumet er jeg helt enig med deg. Kritisk innlegg er viktig og da spesielt ting som ikke er tatt opp tidligere som trenger å diskuteres. Det som har vært problemet i det siste (etter min mening) er at dette har blitt et forum for sutring og klaging.
Kan enkelt sammenlignes med en familie som skal på tur, der ungene sitter bak og konstant spør “er vi fremme snart”?
Jeg kaller ikke dette kritiske innlegg, jeg kaller det for klaging.
Vi vet alle nå (eller bør vite) at vi får svar om hva som skjer angående guiding på Q4, så hvorfor gnage videre rundt temaet?
Skjønner at folk er utålmodig, men kan vi la innleggene rundt guiding ligge nå og heller ta denne opp igjen når Q4 er overstått?
Tror det hadde vært det beste for alle parter.
Som langsiktig eier i Pcib vil jeg nå høre andre takter fra Per W.! Han er etter min mening en liten lurendreier uten den nødvendige ærlige anstendigheten som må til i hans stilling! Jegt skal personlig ta han for meg om han nå igjen kommer med nye halvløgner i øst og og vest og kaller det neste året for både fantastisk og mere enn det!!! Tålmodigheten er nå over Per!
Point taken!
Kanskje de har noe «stort» å formidle pga live webcast…(lov å håpe iallefall…)
Er dette patentet som man refererte til i siste rapport, eller er dette noe nytt. Ser patentet er godkjent 1. januar i år, men mulig selskapet ble informert før.
Ser det gjelder fimaVacc og utstyret som i rapportene er beskrevet som “band aid-like device”.
Meldingen den 20. Des het “Preliminary confirmation of safety read-out…”
Altså preliminary som betyr at den ikke er endelig.
Dette er klippet rett fra meldingen:
“The final confirmation of successful safety read-out is pending completion of site monitoring and a formal review by the appointed Cohort Review Committee (CRC). Recruitment of patients will be kept open until the CRC has completed their review and confirmed that the safety endpoint has been reached.”
Trodde studiet stengte for rekruttering 31.12.2018?
Fra Q3:
New US patent granted
A patent application filed in 2013 for a “band-aid-like“ illumination/injection device for fimaVACC vaccination, as well as other potential skin applications, has been granted in the US in October 2018.
Mange som skriver att Nyenburgh skal selge alle sine aksjer. Det blir bare ren gjetning. Mulig dem fikk for mange aksjer som garantist og skal selge seg ned til ett bestemt antall aksjer. Kanskje 400k ellet 300k osv. Blir artig med live show for de som ikke stiller opp personlig🤗