Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Regner med at vi får se powerpoint slides og høre det som sies.

1 Like

Q4 kan følges på live webcast(video). Ronny Skuggedal har bekreftet dette til meg på mail.

17 Likes

Har fått samme svar .
Det blir webcast (video)

Meget bra

5 Likes

Da er det bare å sette seg godt til rette og glede seg til Q&A delen. Regner med kritikerne stiller mannsterke for å hive PW på grillen! :exploding_head:

2 Likes

De burde lagt noen kronestykker i å oppgradere hjemmesiden også.
Tror det ville gitt stor uttelling med minimal bruk av tid og kapital.

Men fokus på PCI-platformen nå først og fremst.

Litt uventet at de disponerer tid og kapital på oppgradering til webcast (video) nå?
De har nok mye å gjøre for tiden.

Får håpe på at de innleder et nytt kapittel i selskapets historie med det de skal komunisere og at video var et must for å vise “glimtet i øya”. :dollar:

2 Likes

På Radium intervju med PCI Biotech etter en kvartalspresentasjon så sa vel Elizabeth noe sånt som at det er fint og også kunne se de som presenterer som en beskjed til Hegnar.no som har hostet for presentasjonene. Tipper de har hatt et ord i bildet for å fikse opp at de nå kan presentere også med video :slight_smile: Jeg vil tippe de ikke har brukt spesielt mye ressurser på dette.

1 Like

Jeg liker hjemmesiden til PCI godt. Hva føler du mangler?

Ser forøvrig frem til webcast. Kanskje mest til å finne ut om Per holder en seriøs mine når han sier “imminent”.

4 Likes

De føler vel at de kan ta seg råd til det(video) nå. Etter at de har fylt selskapsplånkan knåk!

2 Likes

Det er nok de som vanligvis stiller spørsmål som kommer til å gjøre dette. Klagerne her kommer til å gjøre som vanlig, nettopp klage her #brannfakkel

At fimaVacc resultatene skal komme på Q4? Dette er nok en misforståelse.

Resultatene kommer når de er klare. At de ikke er kommet, betyr at de ikke er klare. De kan selvfølgelig bli klare akkurat den dagen, men det er usannsynlig.

4 Likes

Har vi ikke fått en mail som sier at de vil bli publisert i et tidsskrift?

Men de kan vel kanskje si bitte litt generelt? Som f.kes at de selv er veldig fornøyd med de enkelte immunresponsene, og at de venter på at arbeidet skal bli sluttført og tatt inn i et anerkjent tidsskrift.

2 Likes

En ferdig analyse om fimavacc resultater får vi neppe. Derimot kan det godt være at det kommer noen drypp av informasjon rundt hva de vet så langt.

1 Like

Trodde lenge det skulle bare være en post med kun skryt av PCI Biotech sin hjemmeside fra deg, men så kom det en “imminent” edit :smile:

Haha, ja det var under bordet. Tar den på min kappe!

Men hjemmesida er fin og bra med video. :blush:

1 Like

Det kan ikke misforstås når de skriver webcast. Les og lær:

2 Likes

Vi får all del håpe at presentasjonen i neste uke representerer en ny epoke for PCIB.

Noe kjedeligere og mer tafatt enn det vi har sett de siste 3 mnd siden Q3 burde ikkje være mulig…

Lothian

1 Like

Har tatt opp dette med modifisering av hjemmesiden til PCIB før og resultatet var da som nå at det vi har er greit nok.
Ærlig talt så er ikke dette noe jeg legger sjela i og svaret avgitt works for me.

Er imidlertid litt undrende over at jeg er så alene i dette synet.
Mener bestemt at jeg pleier ikke å være såå ute på jordet , men…

Se på TRVX sin hjemmeside og deretter på PCIB sin.
Er der virkeliggen ingen som ser noe forskjell?

Dersom PCIB presanteres i ny innpakning alla TRVX sin hjemmeside så vil jeg personlig tro at de fleste tolket dette positivt , et skille mellom det gamle og det ny PCIB.

Selskap som modifiserer seg signaliserer positive fremtidsutsikter.

Men jeg konstaterer at jeg er alene med dette synet (og snøffelen er også motstander av å bruke tid og kapital på dette så da blir det den gamle en tid til.

Hvordan havnet jeg opp i denne situasjonen???
:roll_eyes:

2 Likes

Kliniske data er alt. Hjemmeside er kosmetikk. Ikke verdens beste webdesigner kan kamuflere dårlige kliniske data og motsatt.

6 Likes

Er vel sånn i biotek? Lange perioder uten noe særlig info, siden TTT!
Men kanskje en melding om at dybdeanalysen fra Leiden ikke kan forventes før «Q1 2019» el noe, hadde vært bra! Men sånn info blir kanskje ikke børsmeldt?

Vi vet forhåpentligvis mye mer om 1 uke…

Du kan ikke regne med positiv respons fra menigheten - som du forøvrig selv inngår i - når du kritiserer PCIB s gjøren og laden Det må du vel ha lært!Her dreier det seg om å være positiv,tolke enhver opplysning på positiv måte, alltidvære fornøyd med kursutviklingen, og ikke se noe skjær i sjøen for selskapets utvikling. Da er du en ekte PCIB- er.

1 Like