Da har du ikke letet godt nok
Jeg gidder ikke finne det fram for deg. Men du kan jo evt finne det selv. Om jeg husker riktig er det omkring 2q18
Da har du ikke letet godt nok
Jeg gidder ikke finne det fram for deg. Men du kan jo evt finne det selv. Om jeg husker riktig er det omkring 2q18
Tror ikke du finner i noen kvartalspresentasjon eller podcast noe som sier at “studien” er ferdig, men podcast nedenfor fra ca 11.40 så forklarer Per Walday at det er ferdig med del to som gjelder dosefinding delen og nå sitter med et stort blodbank bibliotek av data hvor de går over i fasen med å analusere. De har forsåvidt allerede også noen analysedata, men de har da valgt å ta dette videre tydeligvis for å få enda mer og bedre forståelse av dataene.
Edit: Endret linken til å starte podcasten der de begynner å snakke om fimavacc.
Q1 2018 melder de at FimaVacc studiet er ferdig og at de nå starter på dybdeanalysen av studiet
Part 1 Safety - complete
Part 2 Optimal dose - complete
Part 3 Optimaliseringsdelen står forøvrig To Be Desided
Mens på Q2 sier PW at hvis en optimaliseringsdel er nødvendig så vil oxo denne være ferdig innen 2H2018
Optimaliseringsdelen er vel blitt knyttet til denne band aid like devicen og hvor lenge man skal stråle på injeksjons området.
I podcast 73 sier Einarsson at han håper at Burg er ferdig med sine analyser og at PCIB kan offentliggjøre resultatene.
Om ikkje på Q4 så innen kort tid…
Lothian
https://soundcloud.com/user-972208711
Fra ca 01.30 kommenterer JE dette.
JE gir uttrykk for at man nå bare venter på analysen fra SVDB.
Mao er det ikke noe man kan laste PW for hvis SVDB indikerte at analysen skulle være ferdig i løpet av kort tid(som jo blir et definisjonspørsmål).
Nå skjer det saker her 4 pasienter planlagt i Norge. Kan det være at disse er klare til å bli behandlet?
Da er det bare å trykke på kjøpknappen
Kan vel bety REK godkjennelse. Som passer bra med 3 uker etter møtet
yes!
REK godkjent.
Ethics Committee Opinion of the trial application Favourable
N. Ethics Committee Opinion: Reason(s) for unfavourable opinion
N. Date of Ethics Committee Opinion 2019-02-07
Favourable
Har du vedtaket fra REK? Om jeg ikke husker feil har disse eudrac-loggene dukket opp før godkjenning ved tidligere tilfeller.
Kjempebra jobbet karer
Ser fram til neste uke
Det er ikke lagt ut enda. Kommer vel tidlig neste uke.
Står svart på hvitt.
Laster opp bilde snart.
Ja. Ser det her på eu-sidene. Skulle bare likt å se referatet fra REK.
Uansett bra de ser ut til å ha fått gjennom REK-vedtaket.
Godkjent i går. Står mye annet morsomt her, blant hvilke land som er med osv.
Da trekker jeg tilbake kritikken mot byråkratiet i Norge. Denne gang har de levert!
Legemiddelverket godkjente 25/1 og REK i går!
Kommer vel en børsmelding om dette?
Noen med tanker om at det iht. protokollen ikke er planlagt asiatiske sites inn i studiet?
De ideelle er vel om det ikke blir børsmeldt til mandag. Så har vi muligheten til å «sope reint» før Q4.
Skal alltids få plass til noen K til under emi-kurs.
Nei de børsmelder kun 1 pasient dosert. Men dette er betydelig hinder så kursen bør gå et par kroner på dette.