Mye godteri for oss i helga.
Ser bla annet at endepunktene evalueres hver 12 uke.
Land
Belgia
Frankrike
Tyskland
Spania
Norge
Sverige
USA
31 sites in EØS og dermed 9 i usa
Mye godteri for oss i helga.
Ser bla annet at endepunktene evalueres hver 12 uke.
Land
Belgia
Frankrike
Tyskland
Spania
Norge
Sverige
USA
31 sites in EØS og dermed 9 i usa
Hver tolvte uke?? Av etisk komité også?
I så fall kan det vel tyde på STOPP, og markedsgodkjenning ganske raskt.
Konge! Da gleder jeg meg litt ekstra til Onsdag
Ja, faktisk helt enig, kan klare noen k til😁
Siste uken vi så «20-tallet»…
Som nevnt tidligere: PCI Biotech sine ansatte, ledelse, styret og advisory board er i verdensklasse! Sten for sten legges og resultater leveres gang på gang.
Gratulerer og godt jobbet!
Er PF2 studiet godkjent i alle disse landene allerede?
Neppe, men det får vi vite onsdag.
Forøvrig ikke noe unormalt ved dette. Avlesninger på 3, 6, 9, 12 mnd. er helt vanlig, med noe lengre avlesningsrom etter 12 måneder.
Dette var en hyggelig overaskelse før helgen. Når det gjaldt asia-sites, var ikke dette noe som skulle gå utenom de 40 utvalgte sitesene. Med en asiatisk partner? Hørtes ut som PW mente noe slik.
Dette er vel første gang det skjer noe av betydning siden 20/12/2017 så kursen bør gå på mandag.
Åpner på 30 kr?
Godt folk,
da endte børsuka virkelig bra
GO-signal fra den forskningsetiske komiteen og Legemiddelverket er ingen sjølsagt sak. I praksis et slags regulatorisk hinder utenfor EMA- og FDA-løpene.
Nå kan vi vel gå ut fra at tilsvarende nasjonale godkjenninger i andre deltakende land enten allerede er på plass eller utløses av REK og LMV.
Første pasient behandla lenge før måneden er omme?
Den eneste praktiske konsekvensen av dette er at man kanskje klarer å holde guidingen man har satt, og som burde være innpriset.
Spørsmålet er om man, med tidligere rekrutteringstakt friskt i minnet, har 1 av 4 norske pasienter klar for behandling i løpet av 1H. Nå begynner prosessen med å aktivere den norske siten og starte screening.
Vel. Når pcib holder guidingen er det verdt å heve øyenbrynene. Med alle utsettelsene tror jeg markedet har priset inn en sannsynlighet for første pasient dosert i 2 halvår.
Med 20 behandlede pasienter i hver arm.
Pcib oppnår 10 CR, 5 PR, 3SD og 2 PD
SoC oppnår 0 CR, 5 PR, 3 SD og 12 PD
Da er det STOPP - Ferdig
Man kan ikke la folk dø som fluer
Godt jobbet!!!
Da er Pcib i rute ser det ut som!
VACC nyheter og litt Asia knæsk fra PW så sier jeg bare «haalloooo 40 tallet»!!!
Selvfølgelig helt useriøst.
Får vi alle disse sitene oppe å gå rimelig kjapt nå, og vi får data fra exstensionstudiet som viser like bra eller bedre enn det vi allerede har, så tipper jeg vi har AA før vi ringer julen inn 2020!
Beviser vi Ascopal effekt i tillegg i exstensionstudiet ja da tør jeg ikke tippe hvor fort dette kan gå.