Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Sist gang vi diskuterte @anon21766851, var vel når jeg sa at REK søknaden sansynligvis ville være godkjent til Q4 !
Du mente vel at det oxo var for optimistisk… hvis jeg ikke husker feil!

images067HAWLB

3 Likes

:thinking::thinking::thinking::thinking: hvorfor ingen melding enda fra PCIB?

Finnes det en liste over alle landene og sitene som er med i PF2? Er disse sitene aktivert?

@Investor

hehehe , ja men eg har endel kreditt igjen å😂

Meldingen er imminent :slight_smile:

Lothian

4 Likes

Helst ikke før mandag kl 9.15😂

2 Likes

De melder bare FPD, kommer ikke noen melding om REK etc på mandag hvis det er det noen tror.

Men FPD er forhåpentligvis ikke langt unna nå når alt det formelle er på plass.

4 Likes

FPD, hva betyr det?

First patient dosed - som regnes som oppstart av studiet.

1 Like

Synd det… REK er vel en utfordring i seg selv. De har lite med økt helse til patienter å gjøre. REK… Ræva Excellence Komite :stuck_out_tongue_winking_eye:

Kan du linke til kilden din på dette?

1 Like

Det Glein viser til er slik Nano gjør det.

Mulig dette varierer litt fra indikasjon til indikasjon, også avhenger det nok litt av primærendepunktene også.

2 Likes

Det er godt mulig, vi får se på kildene til @anon21766851 :slight_smile:

1 Like

Det er feil. Alle visse jo når det var møte. :blush:

Det er jo ikke unormalt. Det er ikke alt som trenger kilder. Vann er vått. :kissing_heart:

1 Like

Godt vi har Glein med oss for å identifisere alle mulige nedsider. Jeg er sikker på at om PCIB plutselig hadde fått megainntekter og delt ut en Ferrari til hver aksjonær hadde han spurt om det ikke var noen som har tenkt over at den ikke ble levert med vinterdekk :wink: God helg alle :slight_smile:

7 Likes

Bare gjetta du? Eller har du god kjennskap til det? Eller ikke? :stuck_out_tongue:

Du som spør så mange spørsmål og etterspør kilder/dokumentasjon må vel kunne bidra litt selv også?

Vann er vått, glass er transparent og det er du også :wink:

3 Likes

Med veldig gode resultater så avsluttes nok studien tidelig men de vil vel holde på til resultatene er signifikante og randomiseringen ikke kan diskuteres.

4 Likes

Strange that UK :uk: is not included, a population of 66 million is definitely a market not to be ignored especially if they will have their own regulatory system … I guess this is a brexit mess !!!

This could be a good question for Q4

10 Likes

Kommer kursen til å gå opp til mandag?