AstraZeneca stiger også noen kroner!
Markedsverdien økte altså noen milliarder…
AstraZeneca stiger også noen kroner!
Markedsverdien økte altså noen milliarder…
Fallende intradagskurve etter den første euforien…
Eufori? Hvor?
Nå bør tiden være inne for at flere enn Artic opptar analysedekning av PCIB
Langt fra biotek eufori dette!
50-100% + på EN dag i biotek. Da kan du prate om eufori
Still deg to spørsmål:
-Hva vil AstraZeneca være villig til å betale PCI BIOTECH for å løse det hotteste innen biotek?
-Hva er sannsynligheten for at AstraZeneca har fått gode resultater med PCI BIOTECH teknologien. Hva vil de så kunne betale for å øke AZ sine verdier på egne mulig produkter.
Vurder så sannsynligheten !
Det er bra det ikke stiger for fort, en skal venne seg til saldoen, forøvrig er vi alt for lavt
Det vet jeg naturligvis, men i forhold til intradag (som jeg skrev) så dabber kursen gradvis nedover igjen og det var en “euforisk” topp.
Jeg red bølgen sist PCI fløy mot nord så jeg er kjent med hvordan verden fungerer.
PW ved spørsmål om data fra nac AZ samarbeidet blir publisert. Ja det blir det etter avtale og at dette er “Important and good news for us”. Nice!
Ingen kan forutsi kurser. Det fundamentale er servert så får hver enkelt vurdere riskreward. Men det må mange 50-100% oppgang i biotek før eufori blir tatt i bruk.
Og dagen er ikke over! For alt vi vet ender kursen i 50kr+?
Og det kommer flere dager👍
Hvordan er emisjonsfrykten nå da, sa Per noe om finansiering og evt. behov?
Det er det som er så saaabla spennende, vi bortimot vet hvor veien videre går, AZ kommer til å kjøpe oss, det er bare et tidsspørsmål!!!
Da må du over i tråden til andre biotekselskap:joy:
Det er noen svære blokker innen BP som satser sykt mye på genteknologi. Den ene blokken består av AZ og Moderna. Det er selvfølgelig strategiske valg om de vil ha med Pcib. Men når resultatene er så gode, spørs det om de kan la være når konkurransen er hard. For dem blir det småpenger å la Pcib være med på festen.
Kan med andre ord ikke skjønne noe annet enn dette blir avtale. Blir vel flere her inne som nå har anledning til å grave frem aktuelle fakta på området.
Det er fare for emisjon om de går videre med fimVACC alene. Det er antagelig ikke den helt store summen vi snakker om, men det er noe man skal ha i bakhodet.
Det har vært diskutert her videre, og Per nevnte det også ved dagens seanse.
Jeg sa i går at jeg hadde stor tro på avtale med AZ, og jeg har ikke blitt mindre overbevist.
Jeg tror personlig at utvidelsen blir gjort for at AZ skal ha mest mulig informasjon før de bestemmer seg det videre samarbeidet. Jeg er ingen Snøffelen på området, men vil det ikke være enklere å inngå en bred avtale nå (med potensiale for flere indikasjoner), heller enn å utvide avtalen ved en senere anledning?
Resultater skal publiseres, og hvis AZ ser potensiale i flere indikasjoner tror jeg de ikke kommer til å la noen andre ta dette videre.
Kursen i dag bryr jeg meg lite om, fordi jeg tror AZ kommer til å ønske å holde fimaNAc for seg selv. Og det skal de betale dyrt for!
Ronny sa at de har penger til å interim og litt etter. Mitt bet hvis PCIB ikke er kjøpt opp før den tid er en emisjon etter interim over natten. 10% utvanning vil gi flere 100mill i kassa.
Men emien på 30 var vel mot Release, ikke Vacc/nac?
Jeg skjønner at det ikke er trivelig å spørre, men etter noen runder i biotek vet jeg at emisjonene kommer…
emisjon. 60 mio var til FimaVacc
En verdibombe i PCIB er hvor utrolig lav burnrate de har. Så selv de minste lisenspayments kan utsette pengeinnhenting i lange tider.