Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Det er en av tre… Så må vi ikke glemme fimaNac og VACC

8 Likes

Kun om eg blir tvangs innløst, forlater ikke frivillig her for 1000 om vi først er der.

3 Likes

Å? Da har jeg feil informasjon, trodde det var 25mill aksjer i selskapet jeg.

Etter emisjon er det nå 37 000 000

1 Like

Beklager å komme deg i forkjøpet @Investor, men som du sier er jo ingenting som en uhøytidelig poll. Champagne-spørsmålet er:

• hvor lenge klarer du å holde på majoriteten av aksjene dine (målt i MCAP av PCIB)?
  • solge alt pre melding denne uken
  • 2-3 MRD NOK
  • 3-5 MRD NOK
  • 5-10 MRD NOK
  • 10-20 MRD NOK
  • 20-30 MRD NOK
  • 40-60 MRD NOK
  • 60-80 MRD NOK
  • 80-100 MRD NOK
  • 100+ MRD NOK
  • selger ikke før tvangsinnløsning (positiv forstand)

0 stemmegivere

I følge poll-veiviseren er stemmene anonyme.
Resultatet er også skjult før du stemmer = mest mulig genuint

4 Likes

Fra i dag er dattera mer verdt enn mora :slight_smile:

3 Likes

Har ca. beholdning på:

NANO 30%
PCIB 50%
PHO 20%

Bør jeg laste om litt?

2 Likes

Omlasting/hopping kan man brenne seg på. Er du fullastet er det vel bare å sitte rolig og nyte oppgangen.
Murphys lov tilsier at hvis du selger Pho nå, ja så kommer et bud på hele selskapet i morgen.

7 Likes

Da sier vi det, takk :slight_smile:

Jeg tenker som så at Finansavisen og Hegnar.no snart burde få tak i et nyere bilde av Per Walday. :sweat_smile:

5 Likes

Ingen vits. Snart har PCIB (Fimanac) genmodifisert oss og stoppet aldring :slight_smile:

6 Likes

Hva kommer først?

• Ny nettside
    Eller
  • fimaVACC eller fimaNAc avtale?
2 Likes

Kanskje de venter på en mulighet til nytt bilde av Per W ved shaking hands with AstraZeneca, det ville ha vært stort øyeblikk i norsk biotekshistorie. Om det faktisk vil skje gjenstår å se, men sannsynligheten har aldri vært større etter børsmeldingen om AstraZeneca og deres ønske om å vurdere utvidet anvendelsesområde med PCI BIOTECH sin teknologi fram til nyttår. Her kan det bli en begivenhetsrik desember.

4 Likes

Og plutselig står BioNTech på døra og sier
How YOU doin’?

8 Likes

Vi satser på avtaler med AZog BioNTech den 20. desember 2019…bare for å slå meldingen fra 2017 ned i støvlene.

1 Like

PW mentioned that big pharmaceuticals at sitting on the fence waiting for fimavacc ESMO. The reason is that it makes more sense for them to wait for data to be published than sign an NDA due to extensive work involving NDA agreement. So may be we will soon forget about AZ

18 Likes

BioNTech må muligens hive seg på. Det er ikke tull.
De har tross alt Sanofi og Roche å ta hensyn til.
Skulle AZ stikke av med potent leveringsteknologi og gjøre den ekslusiv, så er det en liten katastrofe.

10 Likes

Handla nye 1250 aksjer i PCIB og 633 i PHO. May it flourish!

9 Likes

ikke usannsynlig at oxo BioNTech kan ha ett ønske om å sikre seg NAc for bruk i noen av sine mRNA indikasjoner før det er for sent.

forskningssamarbeidet hær har jo pågått siden 3Q2016 -3år

5 Likes

Vi burde ta en Opticom.Og det kan faktisk skje ,da disse selskapene vet virkningen av Nac.

3 Likes