Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Ingen usannsynlig hypotese. I tillegg kommer det @StockDZ nevner; taktisk valg stilt overfor muligheten av en hard Brexit. Uansett, dette blir bra.

Heretter it’s all about recruitment!

5 Likes

Strålende «gravejobb» av Dovregubben og Investor. :+1: Tusen takk.

Og supre PCIB-nyheter. Et stort steg nærmere start av pivotalstudien, og First Patient Dosed. :grinning:
En betydelig risk-off.

Godt levert, Walday. :clap:

9 Likes

Syntes det var godt og betryggende å få godkjenning fra REK. Da får vi håpe på snarlig melding att første pasient har fått behandling. Mange dyktige skribenter her inne, lurte på om noen kan svare på en ting jeg lurer litt på.

Si en pasient starter 1 behandling 1 Mars, denne pasienten får 2 behandlinger. Når er da denne pasienten ferdig behandlet?

Ellers god helg godt folk :pray:

3 Likes

Så langt jeg har forstått det,;vil brhandlingsløpet i registreringsstudien være det samme som i den utvida fase l/ll- studien. Det vil si 147 dager - tilnærma lik fem måneder (ekskl. evaluering).

2 Likes

Hva vil du frem til her egentlig? At vann er vått, som Glein så fint formulerte det?

At det er en sjelden kreftform vet alle som eier Pcib aksjer, men det ser ikke ensbetydende med at det ikke er penger å hente og pasienter å behandle. Bare ta Soleris som eksempel, blockbuster med 2000 årlige tilfeller.

9 Likes

Les deg opp så forstår du!

Stå på Snøffelen;,;; dette går garantert veien!!Er på enda på jobb men nå tar æ også natta etter 5 valium!!

2 Likes

Dette var godt nytt å våkne til en lørdag morgen💪Takk til Dovregubben og Investor for godt utført arbeid. Informasjonen i seg selv er god nok til å skulle gi kursen et løft allerede mandag.
Men dette vil også bidra til økt forventninger inn mot Q4 presentasjonen. For nå kan vi forvente melding om FPD any day now.
Som om ikke dette er nok uttalte JE i podcast 73 at resultatene fra FimaVacc kan komme før Q4 eller i nærheten av Q4.

Jeg tror at denne informasjonen kan bidra til betydelig kursvekst de nærmeste ukene ettersom denn bidrar til derisking og økte forventninger. I tillegg har ikke den økonomiske deriskingen høsten 2018 gitt det løftet det burde gjort. Men vil ikke utelukke at dette faktum kan bidra til at kursen løfter seg mer enn forventet rundt og spesielt etter Q4 presentasjonen.

Jeg skjønner at PWcsmilte da han på Q3 presentasjonen at 2019 ville bli et fantastisk PCIB år. Vel, mulig at dem som tolket hans lunefulle smil som at han spøkte i realiteten tok feil, og at 2019 vil bli et fantastisk år for PCIB og dets aksjonærer uansett. Potensialet ligger der uansett. Blir det forløst? Time will show.

7 Likes

Slik eg forstår dokumentasjonen vil PF2 ha 4 pasienter i Norge, 124 i EU og 58 i USA…men disse detaljene blir vel presentert på onsdag?

Lothian

1 Like

Hvor lang tid gikk det for NANO fra godkjennelse fra REK til FPD og når kom mld om FPD for NANO?

1 Like

Ca 1 måned tror jeg.

Men nå tror jeg det grønt lys for å ta inn pasienter i studien, så nå tror jeg man bare venter på pasientene.

1 Like

Hva skjer med kursen den dagen noen virkelig store, type de som satt med mesteparten av Algeta da den begynte å gå skal inn i aksjen?

Nedenfor er topp 5 for Algeta høsten 2009.

Sjekk hvor store posisjonene er!

Hvis noen skal ha 10 millioner PCIB-aksjer hvordan skal de få til det?

Hva tror forumet om det. Pcib har jo allerde hatt en emisjon, så den muligheten har gått fra dem.

SVENSKA HANDELSBANKEN STOCKHOLM 6,998,200 22.12% 17.78% Nom. SWE
BANK OF NEW YORK MELLON SA/NV 6,820,080 21.55% 17.33% Nom. GBR
CITIGROUP GLOBAL MARKETS INC. 3,853,200 12.18% 9.79% Nom. USA
TREDJE AP-FONDEN 2,971,500 9.39% 7.55% Comp. SWE
ADVENT PRIVATE EQUITY FUND IV . 2,732,664 8.64% 6.94% Comp. GBR

6 Likes

Så store poster vil uansett bevege kursen, dersom de ikke bygges opp over tid. Men utfordringen er at når det nå igjen begynner å komme positive børsmeldinger, samtidig som kursen nærmest er gruset, så vil selgerne trekke postene fra bordet og kjøperne må grave dypere og dypere i lommen for å få tak i aksjer. Ja selv den som var med i emisjonen høsten 2018 og som har hatt mål av seg å selge så snart kursen er tilbake på emisjonskursen, kan komme på andre tanker dersom det nå kommer flere positive meldinger, og da blir turen tilbake til 50-69 tallet kort. Hvor kort gjenstår å se.

2 Likes

Og hvilke dato? Kan det hende at vi får interim avlesning (etter 36mnd) før NANO er ferdig med sin studie?

Tviler på det, men man vet jo aldri? Kontrollarmen kan bli avbrutt tidligere grunnet etikk, studiet kan gå fortere(Asia) osv

Skriver 1/3 av innleggene i tråden

2 Likes

Hva som vil skje er vanskelig å si, men rammebetingelsene rundt PCIB tilsier at ting kan gå langt raskere enn noen av oss aner. Derforer dette en aksje man bør sitte på innsiden av, dersom man tror at selskapet kan lykkes. Her kan det komme oppkjøp, avtaler IG andre børsmeldinger som vil resultere i større og mindre kurseksplosjoner man ikke kan løpe etter når de først inntreffer.

Etter min mening et meget spennende selskap som har flere ben å stå på og svært mye spennende på gang. I tillegg er pengebingen nylig fylt opp. Joda, 2019 ser svært lovende ut. Spesielt etter det som kom frem i går.

2 Likes

På tide å ta frem igjen denne

http://info.evaluategroup.com/rs/607-YGS-364/images/OD18.pdf

Legg særlig merke til hva prisen på såkalte “Ultra Orphan Drugs” er, figur side 13 av 30. Dvs færre enn 10 000 pasienter per år i US, og særlig nivå på grupper der det er færre enn 5000 pasienter i US.

10 Likes

Hadde nesten glemt den der, men hyggelig gjensyn;)

A la det som skjedde med nano høsten 2016?

Hvis noen så store vil inn snakker vi nok 5-dobling av kursen. På 3-sifret kurs vil det kanskje være mulig å riste løs en større mengde aksjer.

3 Likes