Pcib har vel hele tiden sagt de har kontroll på IP.
det man oxo skal huske på er at det “gammle” NAc patentet fra 2007 vil utgå 2027
mens det nye “oppgraderte” NAc patentet utgår i 2039
Regner med de fleste her inne har fått med seg denne!
AstraZeneca Norge
AstraZeneca er et av verdens ledende biofarmasøytiske selskaper. Vår virksomhet er fokusert på å utvikle gode ideer til innovative, effektive medisiner som utgjør viktige fremskritt innenfor sentrale terapiområder som kreft, hjerte/kar, diabetes, psykiske lidelser, luftveier og inflammasjon.
Fin presentasjon holdt av CEO PCI BIOTECH og analytiker Arctic Securities:
PW omtaler patentet i Q2-rapporten i år:
https://webtv.hegnar.no/presentation.php?webcastId=98043175
Tidslinje 00 25 00 til 00 26 30
Patentet ser jo veldig massivt ut men det må nok komenteres av andre med erfaring og kunnskap innen feltet
https://patentscope.wipo.int/search/en/detail.jsf?docId=WO2019145419&tab=PCTCLAIMS
Eg er av den oppfatning at kursen burde gått opp til 60 ved emisjonen. Artic var vel og av den mening at kursen burde gå opp ikke ned. Når nac og vac nå er en snarlig potensiell milliard inntekt og Asia bør regnes inn, burde ikke kursen nå være godt over hundre?
ja, eller firesiffret, men vi må nok være litt tolmodig litt til.
Vil arctic komme med oppdatert analyse før uken er over tro?
Venter også på nytt kursmål fra Arctic. Er nok snart på plass.
Noen her inne som er kunde av Arctic som kunne ha sendt en Mail om det snart foreligger en oppdatert analyse
Etter min mening gjør det overhodet ingenting om det drøyer med ny analyse fra Arctic.
Den må mer enn gjerne komme i neste dødperiode og gi oss en boost da, i stedet for å komme nå som aksjen klarer seg helt fint uten «drahjelp» og går så det suser hver dag.
Det er heller ikke utenkelig at Pål Falck i Arctic ønsker å vente med ny analyse til ETTER FimaVacc-presentasjonen på ESMO 12.desember.
Ville jeg gjort
nå sa jo Pål Falck senest 28okt, på Arctic livestream Q&A PCI Biotech at en oppdatert analyse kunne man forvente ved hver Q presentasjon og ved større begivenheter/nyheter.
Q3 var i går 27.Nov - med finans tall og Aisa bekreftelse og kvelden før den
26.Nov fikk vi denne NAc børsmeldingen : Målet med dagens utvidelse med AZ er å evaluere om synergier etablert i onkologi in vivo-modeller kan overføres til flere sykdomsområder
Hvis ikke dette trigger ett oppdatert kursmål så vet ikke jeg !
Mulig han trengte dagen idag pga NAc meldingen
Analysen vil ikke påvirke verken kurs eller handel så når den kommer spiller ingen rolle. Analytikerne bommer så det holder i bransjer der inntekter og utgifter er tilnærmet kjent så at dem skulle “treffe” i vår bransje er samme sjanse som topp-gevinst i lotto. Aksjen er nå solid overkjøpt så en liten korreksjon ligger i lufta uten at det betyr noe på verken kort eller lang sikt . IKKE få panikk om 30-tallet dukker opp igjen for det er et forbigående “problem”.
Hyggelig om vi “utsetter” korreksjon til over helga.
Jeg må si selgerne har vært svært disiplinerte i dag, så får vi håpe det fortsetter!
Spørsmålet er om det i det hele tatt blir korreksjon? Men klart det kan bli trappetrinn som da Algeta gikk fra 30 til 350kr? Men linjen oppover ble fin den.
Analyser trigger både små- og store investorer. Finnes også fond, PE hus som krever dekning og analyser for å kunne investere i et selskap. Så absolutt viktig med analyse fra Arctic sec!
at en analyse ikke påvirker kursen er helt feil… blir den satt opp eller ned med en betydelig % såklart den påvirker…
ja for han karen hær har jo ikke peiling på Healthcare
https://www.linkedin.com/in/pål-falck-a182224?originalSubdomain=no
Phøy
Ingen er så disiplinerte og stae som de som sitter på en bra knippe Pcib-aksjer. Så noen nedtur har jeg ingen tro på. Da må i såfall alle kjøpere forsvinne omtrent samtidig.